Motor-Forum

Select Forum

Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

x

Reg. datum:
23 jun. 2014
Mooie stand Eric !

Ik heb, net als jij, vorige week een dag in dat prut weer gereden.
Was op de terugweg uit Luxemburg, en eigenlijk enkel snelweg gepakt omdat het weer zo stormachtig was en constant regen.
Paar x wezen schuilen bij pompstation maar je wordt er niet vrolijk van.

Heb daarbij wel de kans gehad om mn nw handschoentjes te testen. Die blijven heel lang droog van binnen zoals de verkoper zei.

Einde van de maand nog een Nachtrit doen (vanuit Amstelveen) en dan denk ik dat ik het motorseizoen verder voor gezien hou, tenzij er een mooi weekend voorbij komt :Y
I've been crawling on my belly, clearing out what could've been.

GSF1250sa

Reg. datum:
22 feb. 2015
quote:
Lady_Di schreef op 04 oktober 2017 @ 20:49:
ik heb mijn motor (GSX650F) verlaagd maar daardoor krijg ik hem alleen niet meer opgebokt. (En mijn man ook bijna niet overigens :') ). Het achterwiel komt nu wel heel hoog in de lucht...

Zijn er hier ook mensen met ervaring wb het (laten) aanpassen/inkorten van de middenbok?

ik heb wel eens een middenbok ingekort
dat was 't minste werk
het gevolg was dat ik alles moest aanpassen (de aanslag,de spanning van de veer)

maw ik begin er niet meer aan :+
mijn oplossing zou zijn sloop je middenbok eraf :Y
volgens mij rolt hij nu ook iets sneller van de bok (je massa ligt immers hoger)
If it's not Jap it's Crap

Reg. datum:
09 aug. 2011
Beloofd van het weekend prachtig weer te worden om een stuk te gaan motorrijden.
Temperaturen van rond de 20graden. 8-)

Gelijk dan zaterdag maar het nuttige met het aangename combineren.
Even op en neer naar Zeeland om wielrennen te kijken. Ziet uit als een leuk rondje met de motor. *O*

https://s1.postimg.org/6pz42oj8cb/Naamloos.jpg

Hopelijk niet teveel dagjesmensen die richting strand willen gaan.
Sjoerd102 wijzigde dit bericht op maandag 09 oktober 2017 21:16 (23%)

Ride the Wild Wind

Reg. datum:
29 mrt. 2017
Weer akelig stil hier. Is iedereen al in winterslaap of gelet op het lekkere weer gewoon aan het toeren. Anyway een wellicht off-topic vraagje dat ik hier toch even wil stellen. Omdat ik mijn motor vaak in de vroege ochtend voor woon-werk verkeer gebruik breekt nu de tijd weer aan van ergernis nummer 1 te weten het beslagen vizier. Nu ben ik aan het overwegen om een vizier met pin-lock aan te schaffen. Heeft iemand van deze groep daar ervaring mee? Werkt dit echt zo goed als beweerd wordt tegen het beslaan van het vizier? Vertekent het vizier? Jullie reacties zijn meer dan welkom. :]
Harrie M wijzigde dit bericht op donderdag 19 oktober 2017 09:57 (0%)

GSX-R 750 K4

Reg. datum:
18 apr. 2010
Het werkt best aardig maar een helm met goede verluchting is wel een pre, en soms dan moet je nog met de helm op een kier rijden. :P

2 CILINDER!

Reg. datum:
20 jul. 2004
quote:
Harrie M schreef op 19 oktober 2017 @ 09:14:
Weer akelig stil hier. Is iedereen al in winterslaap of gelet op het lekkere weer gewoon aan het toeren. Anyway een wellicht off-topic vraagje dat ik hier toch even wil stellen. Omdat ik mijn motor vaak in de vroege ochtend voor woon-werk verkeer gebruik breekt nu de tijd weer aan van ergernis nummer 1 te weten het beslagen vizier. Nu ben ik aan het overwegen om een vizier met pin-lock aan te schaffen. Heeft iemand van deze groep daar ervaring mee? Werkt dit echt zo goed als beweerd wordt tegen het beslaan van het vizier? Vertekent het vizier? Jullie reacties zijn meer dan welkom. :]

Rijd al jaren met Pinlock, zou nooit meer anders willen.
Ik rijd de hele winter door.

Marc

x

Reg. datum:
23 jun. 2014
Pinlock *O* *O* *O*

Zelf doe ik het vizier ook nog aan de buitenkant behandelen met wat was (waarmee ik de soes poets) om bij vochtig weer/ Mist de buitenkant zo zichtbaar mogelijk te houden.
DickTrom wijzigde dit bericht op donderdag 19 oktober 2017 13:04 (80%)
I've been crawling on my belly, clearing out what could've been.

Ride the Wild Wind

Reg. datum:
29 mrt. 2017
Dank voor jullie reacties. :t
Ik denk dat ik de investering van die € 60,00 er maar eens aan ga wagen. Safety first!

gsx650f

Reg. datum:
16 mei. 2010
Dat is een prima investering!
I'm not crazy, my mother had me tested!

Oranje boven

Reg. datum:
01 okt. 2010
Eerder heb ik een pinlock vizier gehad maar had ik een soort vreemde spiegeling 's avonds waardoor ik alle lampjes dubbel zag. Ik schijn wel ongeveer de enige te zijn hier op het forum; misschien komt het omdat ik een bril draag?
Overigens heb ik weinig voordeel van pinlock; als mijn vizier niet beslaat, beslaat mijn bril wel en zie ik alsnog niets.
Mijn huidige helm had een pinlock los bijgeleverd en die ligt nog steeds nieuw in de verpakking in de kast. Als ik langzaam rijd, zet ik mijn helm wel op een minikiertje en dat werkt altijd.
Lady_Di wijzigde dit bericht op donderdag 19 oktober 2017 19:00 (21%)

Reg. datum:
10 nov. 2009
Voor iemand die nog leuke kofferrekken nodig heeft

Ze mogen voor een zachtprijsje weg

Rekken zijn door 3 sluitingen te demonteren zodat je er niets normaal van ziet

ABlanket in "Hepco becker zij kofferrekken met topkof..."

Graag privé berichten als je geďnteresseerd bent

Gaat weg ivm aankoop tracer 900

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.