nieuw in Zwijndrecht motorzaak

vale46

Die hard MF'er
26 apr 2003
484
0
zwijndrecht
het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar druk, druk, druk,
ben bezig geweest mijn vriend te helpen met een nieuw te openen motorzaak
hij is gevestigd in Zwijndrecht molenvliet 99 a naast de discotheek'the bleu lagoon, ik hoop een hoop forum leden hier te ontmoeten vooral de motorrijders uit de omgeving..... tot ziens ennne de koffie staat klaar,...ZWART MOTOREN,molenvliet 99a zwijndrecht tel:078-6106505
 
Inderdaad al wat over gehoord ja. Weet niet precies meer van wie, maarja wat boeit dat.

Waar precies zit ie eigenlijk, weet dat naast de discotheek ook een Alfa handelaar zit (Roserv), zit die motorzaak daar ook bij? Ben daar wel eens geweest omdat ik zelf ook bij een Alfagarage werk.

Ik kom trouwens uit dordrecht :)
 
hai we zitten naast de bleu lagoon aan de andere kant van de alfaman,dus achter hb motorsport cosworth tunning,in het er naast liggende steegje,dus we zien je eerdaags? we doen aan verkoop van gebruikte motoren en ook tunning en kleding en helmen en ja zelfs gekleurde motorbanden. tuurlijk ook reparatie en omderhoud.
zegt het voort en kom ook eens langs in onze gezellige shop. :]
 
Hey dat is nou leuk. Kom morgen denk ik even kijken, je zit zowat in mijn achtertuin. :)
 
Als ik vroeg genoeg wakker ben kom ik misschien ook wel ff langs :) Idd op de motor dus ik hoef er niet een te kopen :P
 
aan de zijkant dan die tuning-onderdelen zaak ?? daar zit het ??? zag wel op een woensdag stuk of 4 motoren staan bij de blue lagoon dus is het daar aan de zijkant en kan je daar ok kleding enzo kopen ????
 
heet het toevallig zwart motoren zag het op een gespoten bord staan :) we komen langs met onze vrienden club :) om te kijken of je nog moois heb staan heb namelijk weer een nieuwe :] nodig :P
 
ben erg benieuwd woon er dicht in de buurt dus moet goed komen

zal een s zien of het dit weekned al is
ivm met opleveren nieuwe huis maar anders zeer snel

succes iig
 
heet het toevallig zwart motoren zag het op een gespoten bord staan :) we komen langs met onze vrienden club :) om te kijken of je nog moois heb staan heb namelijk weer een nieuwe :] nodig :P

Het heet inderdaad ZWART MOTOREN, weet niet wat je zoekt maar overal is aan te komen, we zijn nu nog in het begin fase maar er komen leuke motorfietsen binnen,er wordt van de zomer ook het een en ander georganiseerd met de Bleu lagoon
de Discotheek die er naast zit. maar zo als ik al schreef:koffie/thee staat altijd klaar tot ziens.....
 
Zo zo, eindelijk weer eens een motorzaak in Zwijndrecht. Volgens mij was de laatste motorzaak die er zat jaren geleden gestopt met motoren om zich volledig toe te leggen op fietsen.

Heeft die nieuwe motorzaak toevallig ook al een site?
 
Zo zo, eindelijk weer eens een motorzaak in Zwijndrecht. Volgens mij was de laatste motorzaak die er zat jaren geleden gestopt met motoren om zich volledig toe te leggen op fietsen.

Heeft die nieuwe motorzaak toevallig ook al een site?
ja klopt dat was groeneveld BMW dealer....nee, een site hebben we nog niet, maar komt zo spoedig mogelijk,nogmaals kom gewoon gezellig langs voor evt. advies,bemiddeling en reparatie.en een bakkie koffie...wij zijn dus NIET een van die grotere motorzaken, maar eentje waar je eerlijk en normaal wordt behandeld..wij zijn tenslotte ook gewoon motorfreaks tot ziens.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan