Goed doel : Jas voor Daan !!

engel

MF veteraan
9 aug 2004
1.868
2
DELFT
WEL EVEN LEZEN VOOR DAAN


Gezocht: Motorjas voor Daan.
Prijs: T.e.a.b.
Beschrijving: Ik ben Daan en ik mag af en toe met mijn meester mee achterop de motor. Nu heb ik geen motorjas. Is er iemand die een jas voor mij heeft? Ik ben ongeveer 176 cm. lang en weeg 50 kilo. Mijn maat is M of L. Ik zoek een jas zonder leer. De kleur maakt niet zoveel uit. Ik heb wat geld voor mijn verjaardag gekregen en daar wil ik de jas van betalen. Ik zit op een speciale school, de anne flokstraschool in Zutphen.Bel me als je een jas voor me te koop hebt. Je kunt ook mijn meester op school bellen (0575 512495). Hij heet meester Jan.

Foto's:
Datum: 01-06-2005, 17:24
Gezien: 345 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Daan Barten (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 0620452693
Woonplaats: zutphen
Provincie: Gelderland

.
full
.
 
...als ik een jas over had, had ik hem die zo gegeven ! ..geen leer, jammer anders had ik meester jan gebeld ! kom op wie heeft er 1 liggen ! we gaan hem verrassen !!!!!
 
Ik heb nog een jas liggen, tis alleen niet bij Daan in de buurt.
Daan, of meester Jan mag hem gratis komen afhalen.

En dan mag Daan voor zijn verjaardagsgeld iets leuks voor zichzelf, of voor meester Jan kopen.

Mail staat in mijn profiel!
 
Ik heb nog een jas liggen, tis alleen niet bij Daan in de buurt.
Daan, of meester Jan mag hem gratis komen afhalen.

En dan mag Daan voor zijn verjaardagsgeld iets leuks voor zichzelf, of voor meester Jan kopen.

Mail staat in mijn profiel!
Misschien is het makkelijk als je de advertentie op marktplaats bezoekt en dan een email stuurt? Lijkt erop dat deze van marktplaats afkomt
 
sorry maar ik ken daan niet,maar ik vond het zo'n leuke manier om op zoek te gaan.
maar als je contact zoekt met daan het nummer staat er bij dan ben jij de held van vrijdag 03-06-05

groetjes engel
 
Ik heb nog een jas liggen, tis alleen niet bij Daan in de buurt.
Daan, of meester Jan mag hem gratis komen afhalen.

En dan mag Daan voor zijn verjaardagsgeld iets leuks voor zichzelf, of voor meester Jan kopen.

Mail staat in mijn profiel!

...ik stel voor dat we met 5 of 10 man de verzendkosten betalen als jij hem opstuurt ! ik geef je meteen een euri als je dat doet ! wie voor de laatste €5 ??
 
2! Count me in voor twee euro! Wie de laatste 2?

edit: mail kan naar p_ijsvogel op hete mail.com
 
Jongens, jongens, toch ...

Ik ben een heeeeeeele slechte regelaar ... haal die jas bij me op, en breng hem naar Daan, dan ben jij de held, en krijg je nog een biertje van me ook!
 
Jongens, jongens, toch ...

Ik ben een heeeeeeele slechte regelaar ... haal die jas bij me op, en breng hem naar Daan, dan ben jij de held, en krijg je nog een biertje van me ook!
Waar woon je dan? Zijn vast wel vrijwilligers om m op te halen, ik ook als je in de buurt woont
 
Terug
Bovenaan Onderaan