Amerika vakantie

En voor t gemak ff de rest negeren....ook prima Meneer Route 66 Reizen :W

:N

tja van de rest heb ik nog niet een echte wanklank gehoord.
Ik dacht er goed aan te doen om die klachten hier maar eens te posten.
Maar mensen vinden het minder erg om € 4000+ af te dragen.
Ik vindt het wel best.

Ik ben benieuwd naar de belevingen van Jan Hartog (en dit bedoel ik positief!)

En voor t gemak ff de rest negeren....ook prima Meneer Route 66 Reizen :W


niet dus, ik heb al eerder www.crossroadsmotorreizen.nl al vermeld.
En ik heb nog nooit route66reizen vermeld :W
 
Laatst bewerkt:
Fuck Het Milieu schreef op 13 februari 2009 @ 22:32:

Nou ik was je voor, ik heb eerder in het topic ook al www.crossroadsmotorreizen.nl aangeprezen.
Ik verdien er geen cent mee dus ik heb geen concurrentie he ;)
En ik heb nog nooit route66reizen vermeld

Dat had je dan beter wel kunnen doen, was het niemand opgevallen. :)

Ik heb trouwens je foto album bekeken, prachtige foto's.
Echt mooi om motor te rijden in Amerika!

Ik vond iemand op de foto's wel verdacht veel lijken op een foto van een van de tourleiders op Route 66 reizen site ene Jan, gezichtsbedrog??

Ik hoop maar dat je niet dezelfde persoon ben, want waar je ook boekt, all inclusieve ( waar je overigens geen geld van terug krijgt als je bv geen helicoptvlucht wilt maken) of alleen de reis boekt en zelf je keuzes kunt maken, het is een hele hoop geld, dit is het meer dan waard en uiteindelijk komt het eindbedrag dan op ongeveer hetzelfde neer.

Maar ik zou geen reisleider mee willen die er ongetwijfeld veel van af weet, maar op deze manier "zijn bedrijf" heel ongeloofwaardig over laat komen.
Zijn ze daar eigenlijk van op de hoogte van je "goedbedoelde" reclame?

@ Jan Hertog: ai, als jij terug komt ga ik 5 dagen later weg
Trouwens ook heel toevallig dat dit ook datum is wanneer een 4 hoeken rit begint.
Ik ben benieuwd naar de belevingen van Jan Hartog (en dit bedoel ik positief!)
Ik kijk daar ook heel erg naar uit, en geloof me Hertog Jan, ik weet zeker dat het met je reis van usamotorreizen helemaal goed komt! :]

Veel plezier Hertog en dat geldt natuurlijk voor iedereen die hoe of met wie dan ook gaat motorrijden in de states, geniet er lekker van.
 
Laatst bewerkt:
Fuck Het Milieu schreef op 13 februari 2009 @ 22:32:Dat had je dan beter wel kunnen doen, was het niemand opgevallen. :)

Ik heb trouwens je foto album bekeken, prachtige foto's.
Echt mooi om motor te rijden in Amerika!

Ik vond iemand op de foto's wel verdacht veel lijken op een foto van een van de tourleiders op Route 66 reizen site ene Jan, gezichtsbedrog??

Ik hoop maar dat je niet dezelfde persoon ben, want waar je ook boekt, all inclusieve ( waar je overigens geen geld van terug krijgt als je bv geen helicoptvlucht wilt maken) of alleen de reis boekt en zelf je keuzes kunt maken, het is een hele hoop geld, dit is het meer dan waard en uiteindelijk komt het eindbedrag dan op ongeveer hetzelfde neer.

Maar ik zou geen reisleider mee willen die er ongetwijfeld veel van af weet, maar op deze manier "zijn bedrijf" heel ongeloofwaardig over laat komen.
Zijn ze daar eigenlijk van op de hoogte van je "goedbedoelde" reclame?Trouwens ook heel toevallig dat dit ook datum is wanneer een 4 hoeken rit begint.Ik kijk daar ook heel erg naar uit, en geloof me Hertog Jan, ik weet zeker dat het met je reis van usamotorreizen helemaal goed komt! :]

Veel plezier Hertog en dat geldt natuurlijk voor iedereen die hoe of met wie dan ook gaat motorrijden in de states, geniet er lekker van.

Girlontheroad, je ziet mij als iemand die iemands zaak wil promoten dan wel wil neer wilt halen.
ik heb hier op MF nog nooit reclame gemaakt voor route66reizen.
Mensen die mij echt kennen weten dat.
Die weten ook dat ik niet op de man speel en altijd zo eerlijk mogelijk ben.

Op beurzen komen ex-klanten van USAreizen bij mij met de kritische vragen die ik al eerder opgenoemd had omdat ze daar een vervelende ervaring mee hadden onder vonden.
Dan lijkt het natuurlijk niet objectief van mij omdat dan toch maar hier te vermelden, maar wie gaat het dan eindelijk wel eens vermelden?

Een gewaarschuwd mens telt gewoon voor twee en aan de hand van die informatie kunnen mensen dan een betere keuze maken. (door dat soort dingen te vragen)
Ik verdien er niks aan, als dat wel het geval zou zijn, zou mijn gedrag wel heeel dubieus zijn.
Ja, jij (en anderen) hebben misschien wel gelijk dat ik het eerst had moeten melden dat ik wel eens een reis geleid en als informatiebaken op de beurs heb gestaan heb voor route66reizen. (Het is dus zeker niet mijn bedrijf).
Als dat het ergste is, heeft dat niemand geen ene cent gekost.

Feit is ook dat die klachten er nog steeds zijn en daar gaat wel veel geld tegen aan.

Ik heb nu mijn Mea Culpa gegeven en iedereen kan nu zijn mening maken, kunnen we nu dan weer gezellig verder gaan?



Maar vertel hoe is het bij jou gegaan?
Werden de motorfietsen door de reisleiding ook aan 1 kabel allemaal aan elkaar 's avonds vast gezet?
Bleef aan het einde van de rit nog wat over van die vouchers?
Was jou motor ook hooguit 1 jaar oud en in goede staat?

Dit bedoel ik niet cynisch, gewoon echt een vraag?

enneuh Girlontheroad, bedankt voor het complimentje van de fotootjes.
Heb jij ook nog ergens fotootjes van je reis online staan?
 
Laatst bewerkt:
Zeg maar Hertog Jan :+


Ja idd Hertog Jan.

Ik weet ook zeker dat jij een prachtige reis krijgt, gewoon omdat het land zo mooi is.
Als ik nog een welgemeende tip mag geven, schaf een Camelback aan, dan droog je niet zo snel uit ;)
IS echt de beste investering als je naar zeer warme gebieden gaat.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat met die vakantie zit wel goed hoor ! En 'tis altijd prettig als je (ook in dit geval) welgemeende tips krijgt ! :]


Maarreeuuhh, ondanks dat googlen veul sneller is dan dit hier vragen.... Wah ? Cameltoe ken ik wel _O- maar een camelback ???
 
Maarreeuuhh, ondanks dat googlen veul sneller is dan dit hier vragen.... Wah ? Cameltoe ken ik wel _O- maar een camelback ???

als je lang in warme gebieden rijd, dan wordt dit aan geraden.

277c_1.JPG
 
een camelbak is idd geweldig, ook gewoon hier in nederland.
als ik langer dan een paar uur ga rijden, gaat ie altijd mee.

ik zit zelf ook te denken om naar de US te gaan, maar vind die reisorganisaties best wel duur. volgens mij moet het ook mogelijk zijn om zelf wat te huren. hotels/motels zijn er genoeg daar, en zijn niet duur heb ik het idee.
zijn er die daar ervaring mee hebben?
 
een camelbak is idd geweldig, ook gewoon hier in nederland.
als ik langer dan een paar uur ga rijden, gaat ie altijd mee.

ik zit zelf ook te denken om naar de US te gaan, maar vind die reisorganisaties best wel duur. volgens mij moet het ook mogelijk zijn om zelf wat te huren. hotels/motels zijn er genoeg daar, en zijn niet duur heb ik het idee.
zijn er die daar ervaring mee hebben?


Zelf huren is idd goedkoper.
Als je de Engelse taal beheerst en niet te bang ben bij pech wat creatief te zijn met oplossingen, kun je het zeker doen.
Zorg dat je een quadband-telefoon hebt (4 bands telefoon) zodat je ietsje meer op je mobiele telefoon kan vertrouwen.
Doe het niet 100% als je wat landelijk gaat daar is de dekking wat minder (alhoewel het de laatste jaren met sprongen vooruit gaat)

Bij de Harley Dealers ben je over het algemeen iets goedkoper uit maar dan moet je ook weer eindigen bij diezelfde Harley Dealer waar je je motor gehuurd hebt.
Als je toch in de ene stad wat wilt huren en weer droppen in een andere stad is Eagle Rider de betere keuze. (drop off kan wel $ 500,- zijn)

Motels zijn wat voordeliger ga dan niet voor de goedkoopste,(de $35/40 motels) die zijn ook het goedkoopst (als je mijn drift kan vangen ;) )
Reken gewoon op $ 60/70 per motel (inclusief tax) prijzen in de USA worden in de regel aangegeven exclusief tax.
Als je een voordelerige tegen komt is het leuk meegenomen
Als je zorgt dat je rond 16:00u in je motel bent heb je genoeg keuze.
Je hoeft die dus niet vooruit te boeken waardoor je nog een beetje vrijheid houdt in je reis en keuze van overnachting.
Rond 18:00u. wordt het steeds moeilijker omdat dan alle reizende/werkende Amerikanen dan ook al ingecheckt hebben.

Is dit een antwoord waar je wat aan hebt?
 
ik zit zelf ook te denken om naar de US te gaan, maar vind die reisorganisaties best wel duur. volgens mij moet het ook mogelijk zijn om zelf wat te huren. hotels/motels zijn er genoeg daar, en zijn niet duur heb ik het idee.
zijn er die daar ervaring mee hebben?

Hier heb ik een quote van Eagle Rider voor drie weken een Road King huren. Kom je inclusief verzekeringen (voor de motor zelf, eigen risico van $2000, en voor derden) toch al op $3400. Tel daar 21 nachtjes maal $60 = $1260. Dan, uit de losse pols laten we zeggen $100 voor eten, drinken, benzine, en eventueel uitstapjes? Da's dan weer $2100. Oh, en dan je vlucht nog, zeg 700 euro, dus 1000 dollar. Rekent wat makkelijker. Dan heb als totaal 7760 dollar, dus zo'n 6200 euro.... Ik weet niet of het veel uitmaakt of je nu zelf de boel regelt of dat je het een reisorganisatie laat doen...
Zelf zou ik voor geen prijs met zo'n groep willen reizen, maar dat is een ander verhaal.


full
 
Laatst bewerkt:
Als je 3 weken gaat wordt het al interessanter om er een te kopen of je eigen motor mee te nemen.
Je berekend nog 3 dagen te veel als je 21 dagen vrij zou nemen hiervoor.
De heen vlucht is al een dag, en terug 2 dagen dus zit je op 19 dagen

De meeste georganiseerde motorreizen zitten op 15 dagen (effectief dus 12 dagen huur).

Met deze gegevens wordt het dus al een stuk milder.
Als je bij de HD-dealer zelf boekt wordt het nog een stuk voordeliger.
 
ik zou ook nooit met een gezelschap rond reizen ..als je alleen of met z'n tweeen bent ,dan zie je veel meer dan als je met een groep rond trekt.

zo'n groep neemt volgens mij alleen de grotere wegen .. en op je zelf kun je veel meer dingen ontdekken.

paar dingen zijn wel belangrijk..een telefoon met een goede dekking van het gebied..contant geld ...en een goede motor...en altijd de benzine tank bijvullen als je de kans hebt.....ik ben al vele keren met mijn vrouw over de hele blue ridge en de smokey mountains gereden .. maar je komt soms toch wel in kleine plaatsjes waar je alleen met kontant geld kunt betalen.....wat mij een paar keer op viel is ...als je aan de andere kant van de blue ridge komt ( WV )..dan kun je beter niet alleen reizen..want je ziet soms kleine gehuchtjes waar je maar beter niet kunt stoppen. :X
 
@fhm
daar heb ik zeker wat aan-- bedankt!
ik ga maar niet naar details vragen over die goedkope motels.. :X _O-
Dacht dat die Amerikanen zo preuts waren, dat houd zeker op bij de moteldeur.. _O-

Met de taal heb ik totaal geen moeite. ik speel idd ook met het idee om de eigen motor mee te nemen, of er lokaal één te kopen en na de trip te verkopen. gezien de huurprijzen kan je wat op de verkoopprijs laten liggen om hem snel kwijt te raken. dit gaat ook moeilijk zonder hulp van iemand daar lokaal, die te vertrouwen is.
en verzekering is ook nog een niet te onderschatten probleem.


@f-six
als ik hier in europa op vakantie ga, reken ik 100 euro per dag voor hotel/benzine/eten
laten we voor het gemak even zeggen $150, dat komt al wat beter uit.
grofweg: 70 hotel, 40 benzine, 40 eten

ik heb het idee dat eten daar niet zo duur is als hier. kan iemand daar commentaar op geven?

@aspencade:
ik heb ook de voorkeur om op mijzelf te gaan, sowieso om zelf de routes en plaatsen te bepalen. voor mij is dit een once-in-a-lifetime trip, dus ik wil het maximale eruit halen.
idd zijn dat soort plaatsen ook een probleem, en al reden genoeg om niet alleen te gaan.
een collega van mij is ook zoiets overkomen, die had ergens in Florida in een grote stad de verkeerde afslag genomen, en belandde in een verkeerde buurt-- en waren meteen overvallen bij een stoplicht...
 
Als je je eigen motor wilt verschepen, kijk dan even naar dit topic: Motor verschepen van en naar USA?

Dat valt namelijk nog niet mee. In 2010 wil ik in het voorjaar drie maanden door de USA op de motor en mijn plan is voorlopig om er daar een te kopen.

Ben nu ook al af en toe spullen aan het kopen voor die reis, dan komt het niet zo hard aan in mijn budget. Deze week een nieuwe (niet refurbished) GPS gekocht op Ebay. Een Garmin 2820 voor omgerekend inclusief verzenden 225 euro. Niet gek toch?

Oh, en wat betreft mijn rekensom; het was niet mijn bedoeling om precies uit te rekenen wat het gaat kosten. Da's toch niet te doen. Het ging me er om een beeld te krijgen en dan kun je maar beter wat ruimere marges aanhouden zodat je weet waar je zo'n beetje rekening mee moet houden. Amerika kan heel goedkoop zijn, als je niks doet en iedere dag bij MacDonalds eet. Maar als je een beetje wilt genieten onderweg en dingen wilt zien (entree), behoorlijk wilt eten, dan kan Amerika best duur zijn.
 
Laatst bewerkt:
volgens mij moet het ook mogelijk zijn om zelf wat te huren. hotels/motels zijn er genoeg daar, en zijn niet duur heb ik het idee.
zijn er die daar ervaring mee hebben?

Zeker, weliswaar niet met de motor, maar ik heb meerdere tochten door de VS gemaakt op de bonnefooi. Je vliegt bijvoorbeeld naar Miami gaat een beetje rijden en je komt vanzelf in Seattle uit. Bijna elk dorp onderweg heeft wel een motel en de keren dat er niet meteen de eerste keer plaats was kan ik op de vingers van één hand tellen. En dat kun je nog bijna voorspellen ook wanneer, dat zijn de vrijdagavond en zaterdagavond van de zogenaamd "holiday weekends" (Labour day, Memorial day) want dan trekt heel Amerika eropuit.

Het goedkope is er overigens wel een beetje vanaf vergeleken met een jaar of 10 geleden.

Voor mij is het de enige manier om het land echt te leren kennen. Ik moet het eigenlijk maar eens een keertje op de motor gaan doen. Maar ik ken Amerika eigenlijk beter dan Europa dus ik vind het op het moment zonde om voor veel geld daar een motor te huren en door bekend gebied te rijden als ik hier op mijn eigen motor nog zoveel kan ontdekken.
 
Laatst bewerkt:
~
Girlontheroad, je ziet mij als iemand die iemands zaak wil promoten dan wel wil neer wilt halen.
ik heb hier op MF nog nooit reclame gemaakt voor route66reizen.
Mensen die mij echt kennen weten dat.
Die weten ook dat ik niet op de man speel en altijd zo eerlijk mogelijk ben.

Op beurzen komen ex-klanten van USAreizen bij mij met de kritische vragen die ik al eerder opgenoemd had omdat ze daar een vervelende ervaring mee hadden onder vonden.
Dan lijkt het natuurlijk niet objectief van mij omdat dan toch maar hier te vermelden, maar wie gaat het dan eindelijk wel eens vermelden?

Een gewaarschuwd mens telt gewoon voor twee en aan de hand van die informatie kunnen mensen dan een betere keuze maken. (door dat soort dingen te vragen)
Ik verdien er niks aan, als dat wel het geval zou zijn, zou mijn gedrag wel heeel dubieus zijn.
Ja, jij (en anderen) hebben misschien wel gelijk dat ik het eerst had moeten melden dat ik wel eens een reis geleid en als informatiebaken op de beurs heb gestaan heb voor route66reizen. (Het is dus zeker niet mijn bedrijf).
Als dat het ergste is, heeft dat niemand geen ene cent gekost.

Feit is ook dat die klachten er nog steeds zijn en daar gaat wel veel geld tegen aan.

Ik heb nu mijn Mea Culpa gegeven en iedereen kan nu zijn mening maken, kunnen we nu dan weer gezellig verder gaan?
Natuurlijk gaan we gewoon gezellig verder daar is het onderwerp veel te leuk voor,
maar op mij kom je wel heel strabant over als het om usamotorreizen gaat, het bedrijf lijkt mij ook een heel stuk groter dan die van jou en dan gaat er in verhouding meer dingen mis, dat is overal toch zo?
En ook al verdient het geen cent, je ticket en kosten worden vast wel vergoed dus verdien je niets maar kost het ook niets. Dus helemaal objectief ben je dan niet.

Maar goed, wel super dat je dat voor ze doet!
Je hoeft er toch helemaal niet geheimzinnig over te doen?
We zijn stiekum gewoon allemaal heel jaloers op je ;)
Ben je al vaak geweest? En wat heb je op de planning voor dit jaar?

Maar vertel hoe is het bij jou gegaan?
Werden de motorfietsen door de reisleiding ook aan 1 kabel allemaal aan elkaar 's avonds vast gezet?
Bleef aan het einde van de rit nog wat over van die vouchers?
Was jou motor ook hooguit 1 jaar oud en in goede staat?

Dit bedoel ik niet cynisch, gewoon echt een vraag?
Dan komt hier ook mij echte antwoord:
De motoren gingen inderdaad aan een groot kabelslot, maar wilde je rijden konden we dat in overleg doen. Benzine kosten voor jezelf en wel rijden in het redelijke, je kan van de tourleiders niet verwachten dat ze blijven wachten met het drinken van hun biertje omdat er een klant misschien om elf uur 's avonds ergens met pech stond en opgehaald moest worden. Maar dat vindt ik allemaal niet meer dan logisch

Aan het einde van de rit hebben we van het bedrag wat over was lekker in een steakhouse gegeten met zn allen en wat er toen nog over was is als tip aan de reisleiders gegeven.

De moteren zagen er in mijn ogen allemaal redelijk nieuw uit, er stonden toen wij daar kwamen zo'n 60/70 stuks, die allemaal van hun zelf zijn. En er was een monteur die het motor"park" allemaal onderhoud. Ik weet niet of het 1 jaar was (hoe kom je daar trouwens bij?) maar ouder dan een jaartje of drie leek het mij niet. De motoren maken in die 3? jaar ook flink wat mijlen dus blijven ze niet nieuw.

enneuh Girlontheroad, bedankt voor het complimentje van de fotootjes.
Heb jij ook nog ergens fotootjes van je reis online staan?
Graag gedaan, heb ze helaas niet online staat.
Ik had nog een mooi oud toestel mee, dus heb ik wel een prachtig fotoboek.
maar de volgende keer gaat dan anders, vind het veel te leuk om op internet verslagen te lezen en foto's te bekijken *D
 
Met jou antwoord kan ik wel leven :)

Ohw, het is niet mijn bedrijf he ;)

Ik heb hier ook weer van geleerd, volgende keer zal ik het maar gewoon op wat algemene tips houden.
Dan kunnen de mensen zelf wel hun verstand gebruiken om hun keuze te maken.

Mijn eerste reis heb ik ook nog met een ouderwetse fotocamera gemaakt.
Lekker af en toe met het boek op schoot ipv PC of Laptop heeft toch ook wel wat.

Ja ach, ik wil (zoals je uit een eerdere reactie al gezien hebt) geen reclame maken.
Spamban heb je zo te pakken hier ;) (en dan om dezelfde reden waar iedereen al eerder over viel bij mij).

Maar ik heb het in Zuid Westen rond Arizona vaak gereden.
Zo betoverend dat gebied.
Het verveelt nooit en ik geloof dat de binnenlanden van Spanje nog het dichste bij komen.
Als je een vergelijk zou mogen trekken ermee.
 
Als je je eigen motor wilt verschepen, kijk dan even naar dit topic: Motor verschepen van en naar USA?

Dat valt namelijk nog niet mee. In 2010 wil ik in het voorjaar drie maanden door de USA op de motor en mijn plan is voorlopig om er daar een te kopen.


Oh, en wat betreft mijn rekensom; het was niet mijn bedoeling om precies uit te rekenen wat het gaat kosten. Da's toch niet te doen. Het ging me er om een beeld te krijgen en dan kun je maar beter wat ruimere marges aanhouden zodat je weet waar je zo'n beetje rekening mee moet houden. Amerika kan heel goedkoop zijn, als je niks doet en iedere dag bij MacDonalds eet. Maar als je een beetje wilt genieten onderweg en dingen wilt zien (entree), behoorlijk wilt eten, dan kan Amerika best duur zijn.

wat ik heb gehoord is .. dat het makkelijker is om de motor te verschepen naar Canada..en vandaar uit amerika binnen rijden..

als je de hele grote steden mijd .. dan vallen de kosten wel weer mee..en het ligt er aan waar je wilt heen rijden .....de west kust is over algemeen duurder dan de oostkust..

hier aan de oostkust betaal je in een restaurant ongeveer $12.00 voor een goed gerecht.

en betreft motels ....ik heb al in heel wat motols overnacht .. en voor rond de 50 - 60 dollar per nacht kun je al redelijk wat leuke dingen vinden..en soms incl: ontbijt.

en de benzine is algemeen goedkoper aan de oostkust dan in het westen.
 
@fhm
daar heb ik zeker wat aan-- bedankt!
ik ga maar niet naar details vragen over die goedkope motels.. :X _O-
Dacht dat die Amerikanen zo preuts waren, dat houd zeker op bij de moteldeur.. _O-

Toen ik met een vriend van me door de VS trok hadden we de deal om en om het motel te betalen. Dat werd de eerste dagen een sport om steeds een goedkoper motel en zo kwamen we in een motel terecht dat ik vond voor geloof ik 16 dollar per nacht.

Toen we naar onze kamer reden, werd een lijk ingeladen en stond er iemand bloed weg te schrobben. Op zich was de kamer nog niet eens heel slecht, het was een oude Travellodge die duidelijk wel betere tijden had gekend.

De volgende dag moest die vriend betalen en checkte ons bij de Days Inn voor 80 dollar, hij had het in ieder geval helemaal gehad :+
 
hier aan de oostkust betaal je in een restaurant ongeveer $12.00 voor een goed gerecht.

en betreft motels ....ik heb al in heel wat motols overnacht .. en voor rond de 50 - 60 dollar per nacht kun je al redelijk wat leuke dingen vinden..en soms incl: ontbijt.

Californie is inderdaad schreeuwend duur geworden. Maar de westkust bestaat ook uit Oregon en Washington en die staten zijn goedkoper dan de noordoostelijk staten. Zeker rondom New York City en D.C is het gillend duur.
 
Maar ik heb het in Zuid Westen rond Arizona vaak gereden.
Zo betoverend dat gebied.
Het verveelt nooit en ik geloof dat de binnenlanden van Spanje nog het dichste bij komen.
Als je een vergelijk zou mogen trekken ermee.

Klopt. Vorig jaar maar eens Gibraltar als doel gesteld, niet omdat ik daar heen wilde, maarzo kwam ik wel in de Extremadura en Castilla y Leon terecht en dat komt verrekte dicht in de buurt van Arizona inderdaad. Het is ook niet voor niks dat de meeste westerns daar in de buurt zijn opgenomen :)

Wel wat behapbaarder, niet die enorme afstanden maar zeker net zo mooi.

In de afstanden in Arizona vergis ik me steeds, ook omdat de staat in de Rand McNally slechts op één bladzijde staat afgedrukt, terwijl een veel kleinere staat als New Jersey 2 bladzijden beslaat. De schaal is heel anders en dat weet je wel en toch verkijk je je weer op de tijd die nodig is om tussen twee punten te rijden.

Misschien toch eens uitzoeken wat het kost om de GS erheen te vliegen en dan op mijn eigen motor een maandje rond te trekken.
 
Was ook van plan om ooit naar Amerika te gaan om Route66 te gaan :] :] .

Maar als ik het zo allemaal eens bekijk is het vrij prijzig ( ben immers nederlander ) om op de motor Amerika te gaan verkennen.

Denk dat ik toch maar eerst Europa ga verkennen met de Motor :} :} . Ben wel af en toe tijdens motorweekenden de grens overgestoken.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan