Toer vakantie zomer route en benodigdheden

Ligt er ook geheel aan wel stuk Normandië je pakt. De kusten vanaf Calais omlaag zijn schitterend als je niet echt naar de punten gaat maar de binnenlanden pakt richting Parijs kun je echt versteld staan hoe mooi het daar rijden is. Vorig jaar dat stuk gedaan en zo via de binnenlanden (ja dat is ook Normandië) naar iet boven Parijs gegaan langs de Seine. Zo naar de Loire en omlaag naar de Dordogne.

Zie ook: Reisverslag Zomer 2022 - Een hete trip door Frankrijk en Spanje
 
Eerlijk antwoord van mij. Ik zou dat stuk Normandië een keer apart doen.
De reden is dat het midden van Frankrijk wat minder interessant is.
Er is wel wat van te maken, zo is het ook niet, maar daar moet je serieus voor gaan zitten en sommige delen zijn echt redelijk plat en recht doorgaand.

Je zou (denk ik) beter iets als dit kunnen doen. Less is more. Ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.
Ik heb even iets rap in elkaar geklikt.
Vanaf Eindhoven (maar gewoon iets gepakt) tot en met retour meer van Geneve zit je dan zo op 2400 km en dan moet je de laatste 1.000 nog terug. Stukje Vogezen zit erin, stukje Vercors en van alles wat in de Alpen. Grotere passen, wat minder bekende stukken.
Tot Monaco aan toe. Ik denk dat jullie aan zoiets veel meer plezier zullen beleven.

Bekijk bijlage 1879420
Top thanks heb je ook gpx bestandje? Dan kan ik wat leuke dingen meenemen!
 
Tip @ Rikkert voor het maken van de routes.
Michelin heeft heel mooi kaart materiaal. Gebruik de Via Michelin kaart.
Als je een beetje inzoemt , kleuren de schilderachtige wegen "groen".

Dit gebruik ik om routes in te plannen.

Ik woon in de omgeving van Rotterdam, als je meer info wilt hebben , kan je ff langskomen , dan laat ik je eea zien.
Ook over het gebruik van de Garmin.
Geef maar ff een prive berichtje als je geïnteresseerd bent
 
Terug
Bovenaan Onderaan