Bowler's Suzuki GSX1100E '80 Classic SuperbikeRacer topic

10649800_912819825419658_215281873184405120_n.jpg


De adapters zijn klaar, eens kijken of ik het geheel komend weekend kan monteren :) Thanks Robinjo :)
 
Laatst bewerkt:
het woord eigenlijk in je reactie biedt mogelijkheden volgens mij .... :+
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang blijf jij nog student dan? Dat was je in 2009 ook al volgens mij _O-
 
Ingestapt uiteraard bij mijn vriend Bowler :Y

*O*
Hoe lang blijf jij nog student dan? Dat was je in 2009 ook al volgens mij _O-

Ik ben afgelopen zomer afgestudeerd aan 't HBO voor Werktuigbouwkunde en ben in september begonnen aan een master opleiding aan de Universiteit Twente ;) Als het ff mee zit ben ik over 1,5 tot 2 jaar (weer) klaar :P
 
Dan word het eindelijk eens tijd voor die bakken met geld ;)
 
Zo, na lange tijd geen reactie:



Zo staat ze er nu bij. Ik wacht nu op de ketting en tandwielen (waar ik achteraan ga nadat ik m'n laatste vak afgerond heb). Bij de Bikers Classics heb ik nog een net setje Conti's weten te scoren van SCERT. Hopelijk kan ik volgende week voor het eerst testrijden, daarna weer uit elkaar om dingen netjes te maken en te spuiten. Heb al een paintjob in m'n hoofd ;)
 
Laatst bewerkt:
Tijd voor weer eens een update over m'n GSX:



Zo staat hij er nu bij. Vandaag wat kleine dingetjes gedaan, maar tijdens het starten sloeg de startmotor vast :(





De vorige eigenaar heeft de koolborstels eens vervangen en blijkbaar niet alles goed gemonteerd. Een afstandsring zat in het aluminium vast. Toen de koolborstels ook nog eens los raakten had ik het wel gehad. Morgen maar eens kijken of de startmotor nog enigszins te redden is :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan