Bowler's Suzuki GSX1100E '80 Classic SuperbikeRacer topic

De GSX start weer met de nieuwe startmotor van F2ride2001, nog bedankt daarvoor! Hij liep eerst alleen op de choke, maar na het doorprikker van de stationair sproeiers loopt hij weer. De afstelling is nog niet 100%, maar tijdelijk goed genoeg.

Laatst geprobeerd het Paso voorspatbord aan te passen voor de GSX, maar na aanpassingen paste hij nog steeds niet. Via ebay een nieuw spatbord gekocht van Pferrer:


Deze week maar eens tijd maken om hem te monteren. Na het monteren moet ik remleidingen opmeten en bestellen.

Iemand een idee wat een goede set-up is? Ik heb nu 1 leiding naar de rechter klauw, waar hij gesplitst wordt naar de tweede klauw. Andere optie is om meteen 2 leidingen vanaf de rempomp te doen.

Nadat dit klaar is ga ik eens kijken hoe ik de stepjes ga monteren, of ik maak een nieuw alu stuk, of ik las een stukje aan m'n frame voor de volgende set-up:
 
Gisteravond het spatbord gemonteerd. Staat toch wel beter dan zonder en op natte wegen rijden is ineens een stuk fijner ;)



Zo staat de hele GSX er nu bij:


Binnenkort eens met Joostvdw naar z'n werk om wat te lassen aan het frame en een busje te draaien. Verder heb ik de lengte van nieuwe remleidingen bepaald, dus die kunnen besteld worden :) .

Als laatste nog een filmpje gemaakt:
 
Staat het spatbord niet wat erg ver van de band ik bedoel hoog , het lijkt of er nogal wat ruimte tussen band en spatbord zit
Wat voor busjes zoek je ik kan ze voor je maken draaien van alu
 
Staat het spatbord niet wat erg ver van de band ik bedoel hoog , het lijkt of er nogal wat ruimte tussen band en spatbord zit
Wat voor busjes zoek je ik kan ze voor je maken draaien van alu

't spatbord valt niet op irl, dus ik ga eerst nog niets aan veranderen. Busje is voor de remreactie stang, zodat de de achterremklauw onder de achterbrug komt :)
 
Lekker rustig hier zeg! :$

Ben de laatste tijd wel even met de GSX bezig geweest, maar door afstuderen, werk en een toekomstige verhuizing naar Amersfoort ligt het werk aan de GSX op een laag pitje -O-

De motor staat nu bij m'n ouders en ik hoop in het najaar/winter een paar weekenden aan de GSX te gaan werken. Belangrijkste punten zijn nu nog:
-Carbs schoonmaken
-Voorvork keerringen vervangen
-Rem/schakel setjes maken/laten maken
-Alles nakijken/schoonmaken
 
Terug
Bovenaan Onderaan