Camera op de motor

Als je even bij google zoekt op RM-LVR2 zie je dat deze voor 120 a 150 euro te koop is, en ja dat kan, ze zijn niet specifiek gekoppeld aan 1 apparaat.
 
Laatst bewerkt:
Hi, ik deze gekocht.

Vsys C3 Waterproof Camera Motorcycle Dual Lens Dash Cam DVR with Mini Cameras video registrator for Motorbike Sports Race on Aliexpress.com | Alibaba Group

Gaat aan zodra contact aan staat.
Zal hem in januari wel een keertje ontvangen. Zodra ingebouwd zal ik verslag doen.
Heb dan altijd beelden en moet alleen de lenzen af en toe poetsen.......

Groeten Paul

Gisteren pakje ontvangen. Gisteravond en vanavond een paar uur gewerkt om camera's en video unit te monteren. Morgen ritje maken en zien of de camera's in de juiste positie staan.
:]
 
Wel gaaf als daar goed beeld en geluid uitkomt met die dubbele en verplaatsbare lensen.

Ik heb zelf de Git2 gisteren binnen gekregen. Gezien het kleine formaat ben ik blij dat ik geen Session heb gekocht. Deze is veel kleiner dan de fotos op het internet doen vermoeden.


Beelden volgen denk ik van het weekend.
 
Gisteren pakje ontvangen. Gisteravond en vanavond een paar uur gewerkt om camera's en video unit te monteren. Morgen ritje maken en zien of de camera's in de juiste positie staan.
:]

29 dec blokje rond gereden maar bij vertrek toch iets nog niets goed. Heeft onderweg niets opgenomen, maar bij thuiskomst wel. Denk dat ik de voeding niet aan het juiste contact heb zitten. Dat ga ik straks veranderen. Het stukje video dat er wel op staat is van goede kwaliteit evenals het geluid. Weet dus nog niet hoe het beeld eruit ziet wanneer tijdens de rit video beelden zijn gemaakt.
Wordt vervolgd..... ;)
 
ik heb zelf de sj4000.
Beetje zoeken, dan zijn ze rond de 30,-. De nieuwe generatie heeft ook WiFi.
Zijn compatibel met GoPro accessoires.
Geinig spul
 
zit erover na te denken om een REVL ARC te monteren op mijn circuit racer
maakt wel erg gave opnames . nu alleen nog even het budget vinden ;(
 
_O-

full
 
Xiaomi Yi-2 4k Action Cam
Een echte GoPro killer. Touchscreen, beeldstabilisatie, bluetooth mic.
Grootste pluspunt: kost de helft van een GoPro.

Vergelijkingsvideo:
 
Waarde heren,

Het volgende. Alles binnen. Nu is mijn helm een b*tch (HJC IS-MAX 2), want er zit een klein (stijlvol) randje op de zijkant precies daar waar ik hem wil plakken.

Wat is een goede mod? Bovenop kan niet ivm systeemhelm en lucht-inlaat.
Is het een optie om heel fijn een vijl over die rand te halen? Liever niet, maar het lijkt me niet dat het kwaad kan. Of zijn er andere opties? Tape lijkt me niet dat het zo goed plakt, of is het niet erg als hij niet helemaal precies aansluit?

Meeste plak-kracht lijkt me met de platte mount, niet met de holle.

Graag jullie wijze inzichten!
 
Waarde heren,

Het volgende. Alles binnen. Nu is mijn helm een b*tch (HJC IS-MAX 2), want er zit een klein (stijlvol) randje op de zijkant precies daar waar ik hem wil plakken.

Wat is een goede mod? Bovenop kan niet ivm systeemhelm en lucht-inlaat.
Is het een optie om heel fijn een vijl over die rand te halen? Liever niet, maar het lijkt me niet dat het kwaad kan. Of zijn er andere opties? Tape lijkt me niet dat het zo goed plakt, of is het niet erg als hij niet helemaal precies aansluit?

Meeste plak-kracht lijkt me met de platte mount, niet met de holle.

Graag jullie wijze inzichten!
Chin mount overwogen?

Er zijn een boel oplossingen te vinden op het internet om je camera bij je kin te monteren. Ik zou iig niet je helm bewerken met een vijl. Wat de mount betreft, gebruik de mount die het meeste (lieftst 100%) plakoppervlak heeft met je helm.
 
Ik zou niet snel de helm bewerken, of het moet al een oud gaar ding zijn, anders zonde, mocht je over een tijdje de cam zat zijn zit je met een beschadigde helm.

Als je genoeg oppervlak hebt zodat het goed blijft plakken maakt het niet uit toch? Als je van die ronde plakdingetjes er bij besteld (zoek maar eens op 'camera tether') en je cam daaraan vastmaakt met een draadje (voor het geval die loslaat).

ALs je toch je helm wilt bewerken? Doe het dan in 1 keer goed en schroef gewoon de mount op je helm. ;-)
 
:/ :?

Dat het uberhaupt in je op komt om je helm te gaan bewerken met een vijl zodat je een camera kan monteren. :N


Ik heb hetzelfde probleem als wat jij hebt alleen dan voor de chin mount. Er loopt bij mijn helm daar een randje waardoor ik de mount niet goed kan vastplakken.

Besloten dus om de camera elders te monteren zoals op de tank. _O-
 
Laatst bewerkt:
Sony AS200V inderdaad!
De concrete vraag is of hij 100% moet plakken of dat hij samen met een eventuele tether veilig is... Hoe sterk zijn die plakkers van die Mounts?
 
Ik heb vd week een guardo action cam + gekocht voor 4 tientjes van iemand die dat ding in zijn kerstpakket kreeg en er geen nut in zag. Als het beter weer is maar eens uitproberen op de motor, door de rare vorm van mijn helm kan ik hem er niet op plakken, omdat er niet genoeg glad of recht oppervlak is. Zijn er nog andere opties? Mijn carda comsetje zit ook geklemd. Zou voor de Camera ook mooi zijn
 
Gefeliciteerd, mooie cam!

De vraag is niet of die '100% moet plakken' maar meer of die met 'minder dan 100% blijft hangen'. Je kan het proberen natuurlijk, met een dubbele tether blijft'ie zeker wel hangen ;-)

Ik heb mijn Sony aan de zijkant van de helm geplakt, mogelijk voor jou een optie? Ik gebruik daarvoor de vct-hsm1 mount.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd, mooie cam!

De vraag is niet of die '100% moet plakken' maar meer of die met 'minder dan 100% blijft hangen'. Je kan het proberen natuurlijk, met een dubbele tether blijft'ie zeker wel hangen ;-)

Ik heb mijn Sony aan de zijkant van de helm geplakt, mogelijk voor jou een optie? Ik gebruik daarvoor de vct-hsm1 mount.


Dat wil ik ook, er zit dus alleen randje (voor de mooi) op. Hij plakt dus niet 100% en heeft geen 100% aansluiting. De beste aansluiting is met de vlakke VCTHSM1 mount (heb ik al binnen). Ik weet alleen niet of enige speling voldoende is en hij er niet af pleurt.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan