CB1100(FR)

ik heb de VM33's op m'n 1100f geprobeerd en dat is echt een wereld van verschil hij neemt enorm goed op enis een stuk feller en ook nog een prachtig 4 persoons orkest[afbeelding]

Echt, ik mis ze nu al!! Het verschil is inderdaad erg groot, maar op een 1100 blok zal het vast nog een stukje mooier zijn allemaal :)
Ik ben nog aan't overdenken wat voor moois ik ga monteren, tot op heden wil het japans niet zo, maar een setje mikuni tmr-mjn's lijkt me ook wel wat :9~
 
van de week weer weinig gedaan ,de stuurpen krijg ik van de week terug die had ik maar laten verlengen want er moest een busje tussen en ik heb geen draaibank (helaas)
De mono zit er bijna in alleen nog aflassen en als ik de voorvork er in kan zetten de wielen uitlijnen en weer busjes LATEN draaien.
full
 
tmr's zijn echt :9~ maar ook errug ping ping
Echt, ik mis ze nu al!! Het verschil is inderdaad erg groot, maar op een 1100 blok zal het vast nog een stukje mooier zijn allemaal :)
Ik ben nog aan't overdenken wat voor moois ik ga monteren, tot op heden wil het japans niet zo, maar een setje mikuni tmr-mjn's lijkt me ook wel wat :9~~
 
van de week weer weinig gedaan ,de stuurpen krijg ik van de week terug die had ik maar laten verlengen want er moest een busje tussen en ik heb geen draaibank (helaas)
De mono zit er bijna in alleen nog aflassen en als ik de voorvork er in kan zetten de wielen uitlijnen en weer busjes LATEN draaien.[afbeelding]

Ziet er netjes uit Ed ,staat de hoek van de brug niet te steil? ,kom je nog wel uit met de ketting? of slijpt deze dadelijk je brug doormidden. O-)

Gr
Ed :W
 
Goed gezien Ed maar de brug komt nog omhoog de veer zit nog niet vast die moet nog gelast worden . :W
Ziet er netjes uit Ed ,staat de hoek van de brug niet te steil? ,kom je nog wel uit met de ketting? of slijpt deze dadelijk je brug doormidden. O-)

Gr
Ed :W
 
En meteen even op de pootjes gezet langzaam komt er vorm in het volgende word de tank strak maken zijkappen schuren en aanpassen (uitsparing van het helmslot laten vervallen) zo ben gauw weer een paar weken verder
full
 
zal hem zeer binnenkort even live bekijken! Gaat dus geen bijpassende R-cowl worden maar de F kapjes en achterkant?
 
Weet ik nog niet dit heb ik en van de R probeer ik voor een redelijke prijs te vinden . de mono heb ik er weer uitgeslepen de ketting raakte net de brug '(
 
Zo vanmiddag de link eruit gehaald andere steun gelast en de veer er weer in,plenty ruimte en verstelbaar .De motor is achter wel iets lager dat kan niet anders met de ruimte voor de ketting het moet maar
full
 
de teller bak moet ik nog wat voor verzinnen de bak van de 750 staat in elk geval niet ik moet die van de 900 nog proberen
 
Wat hebben we de afgelopen tijd gedaan? een accubak gemaakt en een klepdeksel toonbaar gemaakt
full
 
en dan ben je uren aan het zoeken geweest naar lagers voor de 600f brug met bol as die niet bestaan . dus pasbusje laten draaien zit er nu binnen een half! uur een blade brug in (bedankt midnight) dus moet de shock verder naar voren en past de accubak niet meer maar tis wel een verbetering de eerste keus was gewoon verkeerd.
iemand interesse in een 600f brug met link veer remklauw achterwiel met band ?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan