CB1100(FR)

hoi Ed de tank ben ik aan het strak maken in het orgineel heeft waarschijnlijk een deuk gezeten dus zit ie in het kopie ook en de bevestiging van de zijkappen moeten er ook aangeplakt worden
Waar is die 1100r tank nou gebleven??

Gr ed.
full
 
Snel gedaan zeg! veel plezier ermee! ;)

Staat hem ook beter, alleen is dat achterwiel wel een beetje iel zo :+
 
Hij staat hier ook ergens op het Forum het zijn PVM velgen goed gezien ik ga hem verder verbouwen tot een soort RCB replica nu kan ik de Rode F2 orgineel laten vond het eigelijk zonde om daar de zaag in te zetten mijn nieuwe aanwinst heeft een gereviceerd blok een 1100 achterbrug en een dynojet stage drie afgregeld op de testbank dus al met al een prima fiets om mee verder te gaan.
Dus lakset eraf clipons,race tank/zit,kuip en de kleur veranderen dan word het wel wat om mee te beginnen.
Ed.
full
 
inderdaad een goede basis om mee te beginnen en tja die rode is zeker te mooi om hem te verbouwen ik had ook het probleem dat ik het zonde vond
full
 
Dus jij heb er ook drie.
Ik ga dit weekend mijn garage verbouwen dan kan ik op een normale manier sleutelen.

Gr Ed.
full
 
ja een beetje ruimte is wel lekker ik zit nu ook in een te klein schuurtje zal morgen een foto maken . ik heb 3 1100f's en een 750f en nog een beetje oud ijzer voor onderdelen
full
 
vandaag de remhevel pasgemaakt er is weinig ruimte met een blade brug en nu de accu waren die maar zo groot als een pakje lucifers :?
full
 
Kleiner kan, maar een bol heeft niet voor niets zo'n enorm ding. Ik heb die van mij op z'n kant liggen (dus idd niet de standaard accu)
 
Terug
Bovenaan Onderaan