[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de ringbaan langs het station in Tilburg. Blauwe yamaha. Ik kon je nickname niet helemaal verstaan. Ik had dus nog geen sticker omdat ik de motor net op heb gehaald ;)

Die vrouw die achter je reed zei tegen mij dat ik je moest vertellen dat je linker koplamp het niet deed _O-
 
bij jou geen MF op je plakkert maar DDR :(
Wel hoor, ook MF-stickert :Y


~[edit]

Kiek moar:

Foto-DIYRXRF6-D.jpg


:+

~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Quote leon:

man man man... gisteren op HRO aan de GJ de Jongweg... zijn alleen nog maar MF studenten
suzuki TL1000
Suzuki GSX1300R
Honda CBR

/einde quote

ik heb die busa wel zien staan gisteravond.. toen ik om 22.00 weg ging reed hij ook net weg
die anderen niet gezien meer gister avond toen ik aankwam (17.30)
Mijn SVtje niet gezien :) ?
 
Gespot: Blauwe Yamaha (R1 of R6 :$ ) op de Vogelenzangseweg richting de Zilk ter hoogte van Vogelenzang om 08.55 uur. Wie ó wie?
 
Om 16:10 in Brielle
Een donkerblauwe gsxr K6/K7 600/750
Bestuurder had een motorpak met grijze camouflage aan.
Als het groen is wel wegrijden he :+
 
Spotje N245 rond 15.00 uur vanmiddag, ter hoogte van de kruising naar Tuitjenhorn, rode motor, we steken nog een handje op naar elkaar (of Ik schudde met m'n helm, moest m'n handen aan 't stuur houden).
Bij het omkijken zag ik volgens mij een stickertje rechtsboven.... :)
 
Op de ringbaan langs het station in Tilburg. Blauwe yamaha. Ik kon je nickname niet helemaal verstaan. Ik had dus nog geen sticker omdat ik de motor net op heb gehaald ;)

Die vrouw die achter je reed zei tegen mij dat ik je moest vertellen dat je linker koplamp het niet deed _O-



Vanmiddag gespot: Gloednieuwe (lol) Rode Suzuki GSX-F 600 zonder MF sticker :P
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot een mf-ster op een zwarte kawa?

Jij reed de waarderpolder in te haarlem (achter een mede motorrijder, vanaf de ikea)
Ik stond voor het stoplicht te wachten ter hoogte van meneer de agent, richting de ikea. (paarse all road)

:W
 
Laatst bewerkt:
Gespot 17:15 uur in Leiden

Op de Morsweg, net over het spoorovergang gedeelte.

full


Een oude foto, maar we hebben elkaar ff gegroet..
 
Laatst bewerkt:
Gespot 17:15 uur in Leiden

Ook op de Morsweg, bij het stoplicht waar ze aan t, werk zijn, Jij op een Blauwe bike met een koffer achter op.
Bij de gespot...( Ik was de gene die in motor kleding en een helm op de stoep liep)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag een zwarte Soes RF600 voor het T-gebouw op de Erasmus campus...who that?
 
Gespot in Amsterdam Stadhouderskade

full


Bij deze ff gespot.
Je sloeg af de Tesselschadestraat in Bij het Marriott Hotel in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan