[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
MTeun-03 ff voor jou.....
Van uit dit koekblik worden de MF,ers op de Coentunnelweg steeds gespot...
(Nu alleen ik nog)

full
 
Laatst bewerkt:
Bij van Veen motoren een MF'er gespot die zijn motor kwam ophalen (grijze kawasaki). Ik zag je stikker pas bij het stoplicht. (ik zelf op de rode triumph daytona)
 
HALLEUHJA!
de gestolen motor van Leroy (rode suzuki) is terecht :)alleen slot geforceerd wss
:) *O* :W .
 
Ergens tussen 8 en 9 uur vanaf de A28 richting Utrecht knooppunt Rijnsweerd, een groene sport. MR-**-72. Er reed nog een andere motor achter je. Je had een helm met 1 of 2 strepen. Bij deze GESPOT! :W
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen rond 8:40 bij de ASML als je de run inslaat zeg maar. Een Rode motor... Ik denk een CBR, was iig een sportmotor en vloog en kroop voor bij het stoplicht

Ik stond te wachten omdat ik pas om 9uur een afspraak had.
 
Laatst bewerkt:
vamiddag om een uur of 4 een 600 of een 1000 RR thv driemond
 
Rond 17:40 op de A15, zwarte CBR600F. Ik was op de zwarte Caponord met topkoffer en zonder sticker (sneaky he!)

In eerste instantie kreeg ik een geïrriteerde blik, waarschijnlijk omdat ik lekker dicht achterop zat te plakken in de file :P . Wilde de eerste kans aangrijpen om langszij te komen en te spotten, vandaar.

Eenmaal naast je, geprobeerd duidelijk te maken dat je gespot was, lukte niet echt aan de verbaasde lichaamstaal te zien maar uiteindelijk viel het kwartje wel geloof ik.

Bij afslag Barendrecht haalde je me weer in en reed je door richting Ridderkerk (ik moest ook die richting op, maar rij liever binnendoor).
 
Vanavond Gespot.
(donker)Rode Yamaha R6, naast een R1 geparkeerd @ Nijverheidsingel Breda :W
 
Rond 17:40 op de A15, zwarte CBR600F. Ik was op de zwarte Caponord met topkoffer en zonder sticker (sneaky he!)

In eerste instantie kreeg ik een geïrriteerde blik, waarschijnlijk omdat ik lekker dicht achterop zat te plakken in de file :P . Wilde de eerste kans aangrijpen om langszij te komen en te spotten, vandaar.

Eenmaal naast je, geprobeerd duidelijk te maken dat je gespot was, lukte niet echt aan de verbaasde lichaamstaal te zien maar uiteindelijk viel het kwartje wel geloof ik.

Bij afslag Barendrecht haalde je me weer in en reed je door richting Ridderkerk (ik moest ook die richting op, maar rij liever binnendoor).

En terug gespot.. mooie brommer heb je *D

Het blijft wenne die sticker O-) ik zag je eerst flink plakken tussen de file door en dacht dat je bedoelde dat ik voortaan door moest rijden ofzo. Vandaar de niet begrijpende blik. Bij afslag Barendrecht stak ik me duim nog op maar dat zag je niet geloof ik.

Volgende keer zal ik enthousiaster reageren *O*
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk weer eens een auto gespot :)

Wanneer: Net rond 23.15
Waar: Hoofddorp, Skagerrak / van Heuvengoedthartlaan richting toolenburg.
Hoe: Ik stond achter je bij het stoplicht en seinde nog
Wat: Een grijze polo
Kenteken: 78-PJ-xx

Buzzin & Buzzinnetje
 
En terug gespot.. mooie brommer heb je *D

Het blijft wenne die sticker O-) ik zag je eerst flink plakken tussen de file door en dacht dat je bedoelde dat ik voortaan door moest rijden ofzo. Vandaar de niet begrijpende blik. Bij afslag Barendrecht stak ik me duim nog op maar dat zag je niet geloof ik.

Volgende keer zal ik enthousiaster reageren *O*


Thanks! Zag het duimpje wel, zwaaide zelfs nog terug toen je langs kwam haha. Meestal rij ik daar op vrijdagmiddag rond die tijd wel, of op de Caponord, of op een rode VFR (kan ik je wat beter mee bijhouden misschien :] )
 
Spotje N245 rond 15.00 uur vanmiddag, ter hoogte van de kruising naar Tuitjenhorn, rode motor, we steken nog een handje op naar elkaar (of Ik schudde met m'n helm, moest m'n handen aan 't stuur houden).
Bij het omkijken zag ik volgens mij een stickertje rechtsboven.... :)


Dat was ik !
Had idd begrepen dat je je stuur moest vasthouden, staat zo rommelig anders :P

Bedankt voor de spot!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan