[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot (soort van dan).

Rond 20.00 in Rotterdam op het Oostplein,
een gele (dacht ik zo snel gezien te hebben) Kawa.
Zag nog net het MF stikkertje ;0

Stond geparkeerd bij een lantaren paal :p
 
Al eens eerder gespot maar ik weet niet zeker of de eigenaar meeleest op MF

Rond 18:30u
Valkenboslaan/Zuiderparklaan Den Haag

Custom gespoten R1 Wit parelmoer met blauwe accenten. Stak nog even duimpie op bij verkeerslicht die meteen daarna op groen sprong.
 
Laatst bewerkt:
Gespot A1 R/Amsterdam +/- 09:30 uur.

Kort na de 1ste spot kwam deze MF,er er achteraan op zijn Honda CBR 600F, om ook de A9 op te gaan.
De 1ste spot is op de achtergrond nog te zien.
Ik toeterde bij alle twee, maar ik denk dat dat niet gehoord is.

[afbeelding]

Gr: @Ringo

Klopt horen bij elkaar!!
dit zijn:
ZX-10R-Ztevan en Onyx79
onderweg naar onze meeting bij de Foodstip te amsterdam voor de reis naar Duitsland.
Dus zullen nog niet reageren maar zal et naar ze sturen! :)
 
Laatst bewerkt:
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBezoek homepageMSN adresBerichten:185Reg. datum:22 jan. 2009Locatie:Ochtenik zag vandaag net voor de koekjes fabriek net na ijzeldooren 6motor rijden met een mf sticker een antresiete kleur en een zilveren een een blauwen en toen moest ik me oogen op de weg houden ik reed in een toyota starlet paars/blauw het was net voor 17:35 welke merk van de motoren waaren zag ik niet goed ik dacht een honda en ja moest me oogen op het wegdek houden
 
Net op de snelweg tussen Zwolle en Haarlem (weet niet of het nu A28 of A1 was), om 21:59u:

motorgespot.JPG


foto is een beetje vaag, maar volgens mn vriend was dit een ZX10R of een ZX6R, ik heb geen idee wat het was :P stak nog even mn duim op toen ik je inhaalde in een donkergrijze auto.
 
Net op de snelweg tussen Zwolle en Haarlem (weet niet of het nu A28 of A1 was), om 21:59u:

[afbeelding]

foto is een beetje vaag, maar volgens mn vriend was dit een ZX10R of een ZX6R, ik heb geen idee wat het was :P stak nog even mn duim op toen ik je inhaalde in een donkergrijze auto.

Duimpje gezien.. :W

dat was ik... de eerste met de nieuwe bike
je vriend begon goed met de Z , alleen komt daarna alleen 1000 :P

De afslag trns nog gered??? :X
 
Hahaha that's me...
Tnx daarvoor... pff die koekblikken waren niet vooruit te branden.
Jij reed rechtdoor over de A1 of niet ?

Groetjes Jorik

Ja wat een drama zeg! B|
Ik ging rechtdoor ja.. Rij daar nooit op de motor jij had soort sluiproute of ging je echt die afslag op??
 
Grappig, je zult maar twee keer op één dag gespot worden:

Gespot (soort van dan).

Rond 20.00 in Rotterdam op het Oostplein,
een gele (dacht ik zo snel gezien te hebben) Kawa.
Zag nog net het MF stikkertje ;0

Stond geparkeerd bij een lantaren paal :p

Gele kawasaki zx6r gespot in rotterdam bij het oostplein. :W

Ik ben 't niet trouwens hoor, maar dit viel me op......
 
Wat? Geel/zwarte SRAD suzuki (GSX-R of TL weet ik niet. Zag alleen de achterzijde kortstondig :P)
Waar? N470 te Delft, richting A13 vanaf de A4
Tijd? rond een uur of 12/12.30

Bij deze gespot :W
 
Duimpje gezien.. :W

dat was ik... de eerste met de nieuwe bike
je vriend begon goed met de Z , alleen komt daarna alleen 1000 :P

De afslag trns nog gered??? :X
De afslag richting Amsterdam was spannend.
Maar ik zei dat t een Z1000 was of een Z750 met dubbele dempers, jah de muziek stond hard dus hij zal t wel niet goed verstaan hebben :9 _O-
 
Duimpje gezien.. :W

dat was ik... de eerste met de nieuwe bike
je vriend begon goed met de Z , alleen komt daarna alleen 1000 :P

De afslag trns nog gered??? :X
De afslag was lekker handig afgezet ja. Als ze nu even een bord neerzetten dat je er verderop op kan, maar ze maken een uitvoegstrook van 200 meter zonder het aan te geven. Gelukkig net gehaald, maar wel met een aardige aso move :+

edit:
SpoonNL:
NEEE IK ZEI DAT T EEN Z1000 was

Ik vergeet alles vandaag :j ik wist vanochtend niet eens het kenteken van mn auto meer. Had ie toch gelijk :+
 
gespot tussen 10 en half 11 2 motors met sticker en een zonder sticker op de a50 de twee met sticker reden de a1 richting amersfoort op bij deze gespot een was een r6 of een r1 jullie zaten naar elkaar te gebaren groet
 
Gespot! vrijdag rond 07:40 bij Hippolytushoef een rode motor met MF sticker.

Ik haalde je net na de rotonde in met mijn Z1000

Bij deze Gespot!!!
 
2 spots vandaag in Hilversum:

Als eerste op de Eemnesserweg een paars/zwarte kawa zx750 kenteken MS-**-PD.
Stond voor een tuintje geparkeerd rond 20:30

Later kwam langs de Euro Bioscoop op de Naarderstraat, zo tussen 22:00 en 22:30 een geel/zwarte CBR900RR langs rijden.


Beide gespot :W
 
2 spots vandaag in Hilversum:

Als eerste op de Eemnesserweg een paars/zwarte kawa zx750 kenteken MS-**-PD.
Stond voor een tuintje geparkeerd rond 20:30

Later kwam langs de Euro Bioscoop op de Naarderstraat, zo tussen 22:00 en 22:30 een geel/zwarte CBR900RR langs rijden.


Beide gespot :W
Kwam jou vriendje zondag nog foto's maken?
 
Gespot, een stuk of 12 gele biertjes. Jullie reden vrij vlot langs mijn slokdarm richting mijn maag en vervolgens gingen jullie verder richting mijn blaas. Zaten vast wel stickers bij. Iemand van hier?
 
Gespot, een stuk of 12 gele biertjes. Jullie reden vrij vlot langs mijn slokdarm richting mijn maag en vervolgens gingen jullie verder richting mijn blaas. Zaten vast wel stickers bij. Iemand van hier?

Das toch ook wat. Die heb ik net ook langs zien komen. Alleen was er één afgevallen. 11 stuks...wie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan