[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot bij het ROC in Apeldoorn, Een rode halve naked. Volgens mij een suzuki bandit. Motor stond naast mijn motor geparkeerd welke ook een sticker had, moet je haast wel gezien hebben.
De eerste mfer die ik spot op t roc in apeldoorn.

:W


Er moet er nog 1 zijn hoor:)
 
Vanochtend gespot rond 11:00 bij het hoofdgebouw van ABN AMRO op de Zuidas in Amsterdam een groene kwalijkzaakie Ninja 636.

gespot :W


Thanks for the spot! Mag daar dagelijks in de RBS ( ;-) ) toren mijn kunsten vertonen.
Staat/stond jouw motor (rood/wit/blauw, 2003) daar zo nu en dan ook??
:W
 
Laatst bewerkt:
Thanks for the spot! Mag daar dagelijks in de RBS ( ;-) ) toren mijn kunsten vertonen.
Staat/stond jouw motor (rood/wit/blauw, 2003) daar zo nu en dan ook??
:W

Ik was toevallig op bezoek voor een intake gesprek bij ABN, dus mijn motor is daar nog niet te spotten ;)

Maar mocht ik daar gestationeerd worden, dan is ie er waarschijnlijk regelmatig te spotten :+
 
Volgens mij heb ik Ufootje gespot op de Beemert zo rond 10:45 voor het verkeerslicht bij het Riviera bad.

:W
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag een VTR1000 firestorm gespot. Kleur volgens mij donker blauw.
Op de stationsweg Barneveld, net nadat ik van de Harselaar kwam rijden.
Ik rijd daar trouwens elke dag met de ww brommert. Een rode Yammer Diversion met koffers.

Bij deze gespot :W
 
Gister om 23:00 op de chaotische kruising voor Amsterdam Centraal, n grote toerfiets. Je ree achter n andere motor zonder sticker aan... :)
 
GESPOT : gsxr blauw wit
Kenteken kon ik niet meer zien

Het was om half 2 in lathum
Je reed lang het restaurant de kommensaal en sloeg af naar
De ijssalon richting de parkeerplaats met slagbomen.
Je droeg een spijkerbroek rest heb ik niet zo snel onthouden:p

Ik had net mijn motor geparkeerd bij het restaurant(daar werk ik)
Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Gisteren rond de klok van 12 tussen Utrecht en Gouda MR-DR-43 gespot. Heb een hele tijd met je meegereden maar je keek nooit echt op!
 
vanmiddag rond 14:00

Jonge dame gespot op een fazer achtige fiets
op de Rijkstraatweg net voorbij Nieuwerhoorn

Ik zat ingeblikt en kwam je tegemoet rijden

:W
 
Vanmiddag rond 1300 uur in de rijp/graft stopte er een groene O-) kawa toen ik met mijn kuiploze rode gsxf mijn vacuumslang naar de carburateurs weer vast maakte en de motor net weer starten. Toen je weg reed zag ik je MF sticker :W bedankt voor het stoppen :}

Daarna rond 15.00/15.30 uur A4 net na schiphol in de richting van Den Haag kwam er nog een MF er langs rijden. Geen merk of type motor kunnen herkennen :X
 
Rond 16:00 uur in Leersum een zwarte Yamaha R1/R6. Je had een vrij jonge duopasagier achterop!
Ik zat daar net van een softijsje te genieten :)

I.i.g gespot :Y
 
15:19 op een weg die uitkomt op de A28 en ik geloof ook de N227 ofzo.
Het was nog binnen amersfoort. Jij ging linksaf, ik probeerde je erop te attenderen dat je gespot was. Er stonden echter 2 ducati's achter mij loos-gas te geven om anderen erop te wijzen dat zij luide uitlaten hadden :+

Anyway, gespot! Kenteken begon met MV :W
 
Laatst bewerkt:
Gisteren avond gespot bij John vd Bunt motoren een zwart/roze gsx. Je stond nog met john te lullen over inruil geloof ik ;)

Vanmiddag een rode cbr vlakbij john vd Bunt je sloeg die straat in. Ik wees nog naar je kenteken en je groette terug ;)

en op de rondweg bij nijkerk een groepje van 3 motorrijders waarvan de achterste een sticker had. Het was volgens mij een omgebouwde kawa zx4 of 6r jullie gingen de snelweg op richting zwolle :]

dat waren mijn spotjes })
 
Gespot ongeveer een half uurtje geleden: een SRAD die KD's aan het oefenen was op het klaverblad bij A1 -> A28.

Ik was die witte Ten Kate Hanspree CBR 600 :)
 
Gespot ongeveer een half uurtje geleden: een SRAD die KD's aan het oefenen was op het klaverblad bij A1 -> A28.

Ik was die witte Ten Kate Hanspree CBR 600 :)

haha dat was ik :W en het is me in die bocht waar ik inging eindelijk gelukt *O* je bent de eerste die me heeft gespot *O*
 
Laatst bewerkt:
Grats!! :) Zag er wel goed uit! Misschien nog iets meer je hoofd naast je spiegels brengen en verzitten.
 
Gisteren avond gespot bij John vd Bunt motoren een zwart/roze gsx. Je stond nog met john te lullen over inruil geloof ik ;)

Vanmiddag een rode cbr vlakbij john vd Bunt je sloeg die straat in. Ik wees nog naar je kenteken en je groette terug ;)

en op de rondweg bij nijkerk een groepje van 3 motorrijders waarvan de achterste een sticker had. Het was volgens mij een omgebouwde kawa zx4 of 6r jullie gingen de snelweg op richting zwolle :]

dat waren mijn spotjes })

Das m'n broer ik reed daarvoor alleen m'n fiets is nog zo nieuw, voor mij, dak nog geen sticker heb ;).
Hij zei, eenmaal bij v/d Bunt aangekomen, dat hij idd een spotje had ;)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag een rode cbr vlakbij john vd Bunt je sloeg die straat in. Ik wees nog naar je kenteken en je groette terug ;)

Ja, dat was ik! Mijn broertje reed voor me op zijn nieuwe motor, maar is nog niet in het bezit van een sticker. Anders had je een dubbele spot gehad... ;)

Bedankt voor de spot en tot spots!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan