> [Centraal] MF-er gespot post het hier deel42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sta nu bij ITG Schiphol naar een hele dikke BMW GS1200 te staren van ene Erwin. Gespot dus, stoer ding hoor *O*
 
Laatst bewerkt:
ik heb vanmorgen rond 10 uur op de a58 een yamaha fazer gespot kenteken MH-ZN-85.

Ik was de militair in de groen-gele mitsubishi colt, had je nog een briefje laten zien waarop stond: "MF gespot", toen stak je je duim op en reed weer door :P

[afbeelding]
Vond t verdacht toen die auto maar achter me aan bleef rijden daarom liet ik jullie
er ff langs en toen zag ik een big smile + een bordje "MF" , geweldig ! *O*
Thanxs voor de spot ! :W
 
Vanmiddag rond een uur of 2 in Hoorn een kawagroen met witte fiets tussen de auto's door bij de wegwerkzaamheden op de provinciale weg.
Ik zat ingeblikt op de rechterstrook.

Bij deze gespot!
 
Waar: A6 Lelystad - Muiderberg, ter hoogte van afslag Almere Stad-West
Wanneer: Vanmorgen om 9.00 precies
Wat: Yamaha Fazer, zilverkleurig
Berijdster: zilverkleurige helm, roze met zwarte jas, groen/zwart/wit geblokte rugzak

Wie-o-wie?

wiring-diagram-2000-yamaha-fzs600.jpg
 
Gister zo rond 15.00 uur een groene kawa ( supersport ) op de Lozerlaan jij ging rechtsaf richting Poeldijk als ik het goed heb !
Ik reed op die gele FZ1 N !
Bij deze gespot
 
Waar A2 Eindhoven vanuit Maastricht
BMW 1100Rs licht grijs blauw 16:00 uur ...

En bij A2 "de lucht" mooie groene ... Naked met Akra's
Allebei met een mooie sticker

Ik zwarte BMW R1100S
 
Vandaag rond 16.00 uur een rode kawasaki ninja op de dijk bij Opheusden.
Bij deze gespot!
 
Laatst bewerkt:
Rond 17.00-17.15uur +/-

Almere-Stad/Buiten. Nabij de Texaco, een zwart/rode Honda CBR600F. Ik zag het pas laat. Ik stond daar bij de stoplichten op het kruispunt met mn hond in mn hand. Was effe een rondje aan het hollen met de hond :)

:W
 
Vanochtend tussen Lelystad en Almere Buiten rond 9:25 uur: een BMW R 1200 GS, kenteken: MX-SR-**


Klikken voor filmpje:

:W
 
Vanavond rond 18:15 op het Muntplein. Een rode BMW R1100s of R1200s. Je reed voor me langs linksaf het Rokin op. :W
 
Vanmiddag gespot in Halfweg op de Oranje Nassaustraat rond 15:20, een RSVmille, je ging stiekem het fietspad op en draaide rechts de Julianastraat in.
 
Gemiddeld ter hoogte van Woudenberg en in ieder geval bij het tankstation in die contrijen een héle snelle Suzuki.
 
Vanmiddag om 13:30 bij de Coop in Garderen (nabij iets wat de Koepel heet) 2 motoren, waarvan de voorste met sticker :W
mijn tdm, met sticker, stond bij de snackbar op de stoep. Ik was op reis van deventer naar hilversum via de onroute motorkaart route (geniaal stukje software)
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag gespot.


waar: A1 thv afslag beekbergen. je ging het klaverblad op ri zwolle.
wat: een blauwe r6/r1
pak: wit met zwart
bijzonderheden: je had een tas achterop zitten.


en een foto

[afbeelding]

Whaaaaahahaha dat was ik :) Was weekend in Zoetermeer, vandaar de tas. Die Civic voor me was maat van me die moest naar Oldenzaal, reed ik achteraan tot idd dat klaverblad. Bedankt voor de spot en foto, erg leuk!!

Is trouwens een R6 :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan