Continental race attack... ervaringen??!!

-jasper-

Die hard MF'er
5 feb 2006
512
2
Steenbergen Nb
Sorry, waarschijnlijk het 20.000.000 ste bandenonderwerp maar ik zou graag ff wat feedback willen over de conti race attacks, ben van plan deze onder m'n cbr600rr te laten monteren maar niet voordat ik wat mensen met ervaring heb gesproken..

Dump hier dus uw bevindingen.. :W
 
Sorry, waarschijnlijk het 20.000.000 ste bandenonderwerp maar ik zou graag ff wat feedback willen over de conti race attacks, ben van plan deze onder m'n cbr600rr te laten monteren maar niet voordat ik wat mensen met ervaring heb gesproken..

Dump hier dus uw bevindingen.. :W

Mijn vaste monteur rijdt ermee op circuit en op straat. Afgelopen vrijdag net met hem over Conti banden gesproken. Zijn mening is dat het een zeer ondergewaardeerde band is. Iedereen zweert bij de Michelins en Dunlops en denkt er niet aan op Conti's te rijden. Zonde naar zijn mening. Super grip, de achterband slijt wel sneller in vergelijking met andere merken.
 
Mijn vaste monteur rijdt ermee op circuit en op straat. Afgelopen vrijdag net met hem over Conti banden gesproken. Zijn mening is dat het een zeer ondergewaardeerde band is. Iedereen zweert bij de Michelins en Dunlops en denkt er niet aan op Conti's te rijden. Zonde naar zijn mening. Super grip, de achterband slijt wel sneller in vergelijking met andere merken.


Vorig jaar in Ledenon(voorjaarstrainingen wegrace)hebben een aantal coureurs een setje banden gekregen om te proberen en hebben ze na 1 sessie ze allemaal collectief eraf gehaald.

Voor op straat geen idee hoe ze zich houden.
 
Mijn broer heeft zijn R1 op de conti's race attack staan en is er positief over. Zelf heb ik de road attack en ben er ook zeker tevreden over. Moet wel gezegd worden dat we relatief rustige rijders zijn. Dus geen circuit ervaring ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan