De GT750 van Dunsz

Over 2 weken het treffen in Limburg en daar is ook een toerrit van 100 km'tjes :] met veel bochtjes :9~
Nu had ik al eens eerder gefilmd vanaf de GT250X7 :9~ maar wil het ook weer gaan proberen als het goed (droog) weer is natuurlijk :Y

Vanavond ff lekker gefreubeld en een ooit bij het vuilnis gevonden motoronderdeel een nieuwe bestemming gegeven en het schroefdraad aangepast voor de (ram) kogel :+

full
 
Laatst bewerkt:
En de ram-mount er aangeschroefd.......is ongeveer 19 X driedimensionaal _O- verstelbaar en kan zo met de camcorder bij droog weer vanuit alle standen en hoeken filmen tijdens het :]

Nu maar hopen op droog weer ................ :X

full
 
Laatst bewerkt:
En de ram-mount er aangeschroefd.......is ongeveer 19 X driedimensionaal _O- verstelbaar en kan zo met de camcorder bij droog weer vanuit alle standen en hoeken filmen tijdens het :]

Nu maar hopen op droog weer ................ :X

[afbeelding]


Is er dan nog water boven?... over twee weken!? gaat goed komen Hans, jij komt met eikenhouten koppie weer naar huis!
 
En dan ziet het er zo uit :Y

Als ik eerder opgenomen filmpjes terug kijk ben ik nog steeds een beetje verbaasd over de kwaliteit van het beeld op de de grote tv thuis *O* Eigenlijk zou deze camera al verouderd moeten zijn met z'n digitale bandjes :o

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook eens een professionele aansluiting gemaakt _O- op mijn motor met dit als resultaat.

full


 
Laatst bewerkt:
Dat is een mooi statiefje!
Ik had het net als Ron gedaan, maar ipv piepschuim (?) een klein 3pootje gebruikt.



Bij de gsr900 wil een camera gebruiken met een externe microfoonaansluiting.
Moet ik dan wel ff lenen van iemand.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Na een nat maar zeer gezellie *O* weekend vandaag weer naar huis gereden.
Alleen een doorgeslagen bougie en verder alles zonder storingen ondanks al het hemelwater :Y

Dacht ik dat ik een beetje droog gewaaid was, begon de "carwash" van Geldermalsen tot Utrecht :+ Het af en naspoelen was vanaf Zoeterwoude tot thuis :W

Helaas de camera niet op de motor kunnen gebruiken -O-
Daar was het te nat en te vies voor :r
 
Laatst bewerkt:
Jammer zeg! Maar je hebt je wel vermaakt.
Filmpje komt binnenkort wel, ben benieuwd. Je weet in ieder geval dat je GT betrouwbaar is. *O*
Het weer heeft mij ook parten gespeeld, niet onderweg maar bij ons achter thuis. :r
 
Na een nat maar zeer gezellie *O* weekend vandaag weer naar huis gereden.
Alleen een doorgeslagen bougie en verder alles zonder storingen ondanks al het hemelwater :Y

Dacht ik dat ik een beetje droog gewaaid was, begon de "carwash" van Geldermalsen tot Utrecht :+ Het af en naspoelen was vanaf Zoeterwoude tot thuis :W

Helaas de camera niet op de motor kunnen gebruiken -O-
Daar was het te nat en te vies voor :r

Een Gt750 heet niet voor niets een WATERketel :+
 
Zonde van die bus. Waar is dit? Haal ik hem op.
Ik was zeker niet de eerste en zal ook niet de...... laatste zijn :N .......................

Het moest er maar wel van komen, een eigen topic .........over een GT750 :+ en
soms een postje/ploatie van de kleintjes :Y

Had ook al eens aan een VW-bus gedacht en er ook een aantal gezien maar de meesten hadden toch te veel werk :Y _O- _O-

[afbeelding]
 
Na een nat maar zeer gezellie *O* weekend vandaag weer naar huis gereden.
Alleen een doorgeslagen bougie en verder alles zonder storingen ondanks al het hemelwater :Y

Dacht ik dat ik een beetje droog gewaaid was, begon de "carwash" van Geldermalsen tot Utrecht :+ Het af en naspoelen was vanaf Zoeterwoude tot thuis :W

Helaas de camera niet op de motor kunnen gebruiken -O-
Daar was het te nat en te vies voor :r


Jammer van het weer |( ik heb van het weekend ook eens even de versnellingsindicator bekeken en die zat ook inderdaad los en met verropte boutjes vast, zit nu weer goed vast :Y wat een meuk achter die deksels trouwens.......
 
Mooi filmpie :Y ,de automobilisten op de weg zullen wel gedacht hebben dat er
ergens brand was _O- ,maat van mij heeft zo eens een bekeuring gehad :Y ,artikel5,
volgens die agent was het gevaarlijk dat die rookwolken over de rijksweg dreven :? :)
 
Laatst bewerkt:
Tssh, moesten ze verbieden :Y , al die ouwe kerels met die stinkende tweetakten! :( :r


(niks voor mij! :N ) O-)



})
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan