Ducati Deel #121 Xmas edition

Ik heb al een paar verrotte oude barrels verkocht via de site...was wel makkelijk en daar ging het mij om. Voor de rest moet je geen wonderen van verwachten... ;)
 
heb het gewoon eens getest met mijn huidige auto, ze bieden er online duzend meer voor dan tot nu toe de hoogste inruilbieder,,,,,, waaiboomgedoe zo
 
Voorlopig hier weer rustig met verkopen danwel kopen......wagen/motorpark is startklaar voor de komende periode.... :]
 
klaar voor! vrijdag kallen op Portimao!
full
 
Goedemorgen allemaal,

misschien niet het juiste topic, maar opzoek naar advies.
Vorige week proefgereden op zowel de 959 panigale als de 1199 panigale.

De 959 panigale, een witte, uit 2016 met 1500 km en fabriekgarantie.
De 1199 Panigale, een rode, uit 2014 met 12000 km op de teller.

Voor de looks zou ik voor de 1199 gaan, echter vraag ik me bij mezelf af wat ik moet met het vele vermogen en hier mee om te gaan op de openbare weg. is de 1199 to much voor de openbare weg? straft de 1199 je gelijk af met een foutje? Dit is lastig te beoordelen na een proefrit van een klein uur. de 959 lijkt me in dit opzicht een betere keus en heeft voor me gevoel vermogen genoeg. echter stuurde de 1199 wel scherper dan de 959, ligt misschien aan de type banden?

Zijn er dingen waar op te letten bij het specifieke 1199 / 959 model?

Hoop op een klein beetje advies en tips om de keus makkelijker te maken.
 
Hallo,

Beiden hebben vermogen zat maar daar ben jezelf ook achtergekomen.... _O-

Bel anders met vd Biggelaar in Oisterwijk of Aral in Zwolle welke bouwjaren problemen hadden cq hebben. Ik meende dat de eerste serie panigale's problemen hadden, Remco van Aral zei me vd week dat hij bepaalde jaren NIET inkoopt......dus dat zegt mij genoeg.

Wegligging kan een kwestie zijn van afstelling/banden ....of tussen de oren... :+

Succes met je keuze... :]
 
Wegens gebrek aan animo in het 749/999 topic, hier maar even...

Het lijkt wel lente. *O*

full

full
 
goedendasg allen...weet niet of ik hier goed zit maar probeer het toch.

Ik ben op zoek naar een duc 750 of 900 ss. Mag met half of hele fairing.
Wat ik sowieso doe..is zoveel mogelijk info vergaren mbt fabriekswijzingingen, probleempjes ect etc. Logisc..doet iedereen denk ik wel.
Op marktplaats oa zie je er best wel eens een voorbij komen maar ben totaal niet bekend in de duc wereld. Tuurlij kken ik alle modellen zowat wel maar mbt problemen, klachten (zoals bv gescheurde bruggen oid) weet ik niet.

wie o wie kan mij erin wegwijs maken?

een 750...of toch de 900?
welke bj niet..welke wel?

ik probeer al zoveel mogelijk naar vorken, remmerij en velgmaten te kijken uiteraard (liefst instelbaar, 17 inch ipv 16 en droge koppeling bv).

https://www.marktplaats.n...previousPage=lr&pos=7

https://www.marktplaats.n...previousPage=lr&pos=7

https://www.marktplaats.n...reviousPage=lr&pos=15

Suzuki RG500 met 127 pk en 82 Nm bij 146.5 kg...EN HIJ IS TE KOOP!!!
 
Ik zal maar niet vertellen dat ik een Blade aangehaald heb dus vertel ik maar dat dit dit jaar het DCR 'wapen' wordt...... 8-)
full
 
Handig, 1 bericht te hoog meegepakt |(

Ennieweey, straks op de Rode dame richting KadL, tijdelijk zonder blik. APK afkeur, te veel om nog interessant te zijn. Komende week/ weken eens rustig rondkijken wat er zoal te koop is. Zon schijnt, dus genieten *D *O* 8-)

Ik stel voor: Een Daf met pienter pookje. Klein, licht, automaat. Briljant concept. Bovendien staat het goed op je werk.
 
Ik stel voor: Een Daf met pienter pookje. Klein, licht, automaat. Briljant concept. Bovendien staat het goed op je werk.
Gaat 'm niet worden. Starletje was net te licht voor de caravan (Predom N126D, max. 700 kilo, met wind tegen zakt de snelheid naar minder dan 80 km/u). Zal duseerder iets ter grootte van een V40 worden.
 
Dag mensen, ik ga -ik denk een laatste maal- proberen de '97 750ss in elkaar te zetten en er iets rijdbaars van te maken. Ik zal eerst op zoek naar een stuk plat hard plastic om het originele lufideksel te imiteren.
Op zoek naar het manko bij de carbs kwamen 2 van deze dopjes ergens af vallen.
Kan iemand me misschien vertellen waar deze van/voor zijn?
Als ze een luchtkanaal moeten afsluiten zal't spul ook niet goed lopen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan