DUCATI-TOPIC 79 * DCR 2011 >> 13-14-15 mei ASSEN << *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb van t weekend nog proefgereden op De Multi 1200S......... wat vielen mij de prestaties van dat multi 1198 blok tegen. Had veel meer power verwacht en vond het bijna "traag" voor een dikke 1200 vierklepper.....en fiets stond toch echt in de sport stand, maar niet alles was waardeloos....rijwielgedeelte is wel :} :} :} wat stuurt zo`n ding makkelijk en licht en daar kun je echt wel mee vegen! Dan merk je toch wel degelijk verschil met de oudere generatie ducjes...... wel even leuk om wat nieuwe modellen te rijden, krijg je een beetje wat meer idee van het nieuwe spul. Vind ze allemaal wel wat karakterloos, lijken haast jappen en erg voorspelbaar.... maar dat is persoonlijk en er zullen vast mensen zijn die dat juist weer als prettig ervaren. Voor mij bevestigde het wel dat ik gewoon op de ouwe zooi moet blijven rijden...dat is toch echt wel een duc rijden... hypermotard wil ik ook nog een keer rijden, die komt als 2e fiets misschien ook nog wel in beeld gebruikt.....heel misschien :P
 
Heb van t weekend nog proefgereden op De Multi 1200S......... wat vielen mij de prestaties van dat multi 1198 blok tegen. Had veel meer power verwacht en vond het bijna "traag" voor een dikke 1200 vierklepper.....en fiets stond toch echt in de sport stand, maar niet alles was waardeloos....rijwielgedeelte is wel :} :} :} wat stuurt zo`n ding makkelijk en licht en daar kun je echt wel mee vegen! Dan merk je toch wel degelijk verschil met de oudere generatie ducjes...... wel even leuk om wat nieuwe modellen te rijden, krijg je een beetje wat meer idee van het nieuwe spul. Vind ze allemaal wel wat karakterloos, lijken haast jappen en erg voorspelbaar.... maar dat is persoonlijk en er zullen vast mensen zijn die dat juist weer als prettig ervaren. Voor mij bevestigde het wel dat ik gewoon op de ouwe zooi moet blijven rijden...dat is toch echt wel een duc rijden... hypermotard wil ik ook nog een keer rijden, die komt als 2e fiets misschien ook nog wel in beeld gebruikt.....heel misschien :P

daarom kwam je me niet ff een hand geven ;)
 
Heeft iemand nog toevallig een plaatje geschoten van die naakte 998RS in het paddock van Boris Deissler??? Was een 998R blok met een RS carter en opgeboord en in een RS rijwielgedeelte met nog axiale tangen/vork maar verder wel zoveel mogelijk in RS trim. Stond kuiploos achter de pitboxen.... Alvast bedankt!
 
Door alle weg werkzaamheden was ik ook erg laat thuis gelukkig dat ik alleen wat beachflaggen en spandoekjes hoefde uit te laden en niet zoals jullie heren racers ook nog eens alles moest opruimen uitruimen. Gelukkig was het het wel weer waard natuurlijk met de prachtige prestaties van alle rijders!

ik was om kwart over 9 thuis. ( laatste motor uit het bezoekerspaddock....) en helemaal geen regen onderweg ( nou okee, 10 druppels ofzo)
 
in de achtervolging })

11%20AF1-4133-045.jpg
 
Heb van t weekend nog proefgereden op De Multi 1200S......... wat vielen mij de prestaties van dat multi 1198 blok tegen. Had veel meer power verwacht en vond het bijna "traag" voor een dikke 1200 vierklepper.....en fiets stond toch echt in de sport stand, maar niet alles was waardeloos....rijwielgedeelte is wel :} :} :} wat stuurt zo`n ding makkelijk en licht en daar kun je echt wel mee vegen! Dan merk je toch wel degelijk verschil met de oudere generatie ducjes...... wel even leuk om wat nieuwe modellen te rijden, krijg je een beetje wat meer idee van het nieuwe spul. Vind ze allemaal wel wat karakterloos, lijken haast jappen en erg voorspelbaar.... maar dat is persoonlijk en er zullen vast mensen zijn die dat juist weer als prettig ervaren. Voor mij bevestigde het wel dat ik gewoon op de ouwe zooi moet blijven rijden...dat is toch echt wel een duc rijden... hypermotard wil ik ook nog een keer rijden, die komt als 2e fiets misschien ook nog wel in beeld gebruikt.....heel misschien :P

Die gast op de DCN club race ree anders aardig door met de multitool van hem wel veel last van de vering bij het omgooien in de gt bocht hij werd er zowat afgelanseerd
 
met een torx kun je vaak nog net genoeg grip krijgen op de bout om hem eruit te draaien.

en zoals AT74 deeld gelijk heeft, de o-ringetjes ook vervangen, maar de oorzaak is een lekke cup. Als je remvloeistof had bijgevuld was je waarschijnlijk wel thuis gekomen.
Had ik achteraf ook bedacht :') Ging wel lucht in de leidingen zitten, maar genoeg druk om naar huis te hinken.

Ahja, lesje weer geleerd. Ik teken wel even in op een pechverhelpingsdienst vanaf nu :$
 
Chips.....,

De Paul Smart waar ik naar wilde gaan kijken vlakbij staat nu voor bijna 3... meer bij ene Beegee-auto's in Almelo :N :X

B|
 
en nog een paaar

paar fotootjes van de Ducati Club Race van het afgelopen weekend :)

actie pics:
full



en er voorbij
full





fans met het spandoek :} :} :} :} :} echt super dat jullie er waren!!! hulde voor jullie met het toch niet al te beste weer.. top!!!
20110515-1670.jpg
 
en nog een paaar

paar fotootjes van de Ducati Club Race van het afgelopen weekend :)

actie pics:
[afbeelding]


en er voorbij
[afbeelding]




fans met het spandoek :} :} :} :} :} echt super dat jullie er waren!!! hulde voor jullie met het toch niet al te beste weer.. top!!! [afbeelding]

Gave foto's! Je hebt jezelf goed in de picture gereden laat nu de sponsors maar komen.
Heb je het filmpje wat je gemaakt hebt ergens beschikbaar om voor ons te bekijken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan