DUCATI-TOPIC 79 * DCR 2011 >> 13-14-15 mei ASSEN << *

Status
Niet open voor verdere reacties.
k zal vanaaf een kijken of ik het filmpje online krijg van de race!

eerst uitzoeken hoe ik deze kan bewerken :+ _O-
 
allereerst wil ik al de mededucatisten op het kampement bedanken voor de gezelligheid en top sfeer de afgelopen dagen!! was echt super!

Ook de supporters bedankt voor het aanmoedigen en het geweldige spandoek en de vlaggen! helemaal gestoord :+

maar: :} :} :} :} :}
 
Gave foto's! Je hebt jezelf goed in de picture gereden laat nu de sponsors maar komen.
Heb je het filmpje wat je gemaakt hebt ergens beschikbaar om voor ons te bekijken?
tnx! *D

en ik hoop ut :+

filmpje volgt spoedig
 
Laatst bewerkt:
Die gast op de DCN club race ree anders aardig door met de multitool van hem wel veel last van de vering bij het omgooien in de gt bocht hij werd er zowat afgelanseerd


Bij volgas bocht uit in de 2e of 3e versnelling voelde ik de fiets wel iets zwabberen...maar niet storend...die gast reed strak in de DCR en een erg fraai geluid...maar dat ding was wel wat aan gesleuteld....dat ding maakte zo op het oog wel serieus meters en ik was er gewoon niet van onder de indruk...van het sturen wel! Op de multi van mn pa, oud type is dat wel anders en wordt toch veel sneller instabiel.....maar volgas is die oude Multi van pa met open dempers/bochten en koppen geflowed onderin sterker....en das een 2 klepper.... kan ook puur gevoel zijn, maar je hebt in ieder geval niet de beleving dat ie harder trekt.... viel me gewoon echt tegen, had ik veel meer van verwacht...tja
 
Helaas kon ik op het allerlaatste moment niet komen |(
alles ff terug gelezen, en concluderend sjees wat mis je dan veel '(
mooi dat diegene die wel aanwezig waren,zowel coureur als toeschouwer dat het een geslaagd weekend was.
gefeli aan GoFoggy,2e plaats is top, is de beloning niet uitgebleven na een week ploeteren met je blok, en aan anderen die of wel een P.R hebben gereden -of tevreden zijn met het behaalde resultaat.

@ Fog,grappig die Paul Smart,daar had ik ook al naar gekeken. ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij volgas bocht uit in de 2e of 3e versnelling voelde ik de fiets wel iets zwabberen...maar niet storend...die gast reed strak in de DCR en een erg fraai geluid...maar dat ding was wel wat aan gesleuteld....dat ding maakte zo op het oog wel serieus meters en ik was er gewoon niet van onder de indruk...van het sturen wel! Op de multi van mn pa, oud type is dat wel anders en wordt toch veel sneller instabiel.....maar volgas is die oude Multi van pa met open dempers/bochten en koppen geflowed onderin sterker....en das een 2 klepper.... kan ook puur gevoel zijn, maar je hebt in ieder geval niet de beleving dat ie harder trekt.... viel me gewoon echt tegen, had ik veel meer van verwacht...tja

Had je hem wel in de goede mapping modes staan dan? dat je het volle vermogen tot je beschikking had.
 
Mooie foto's Moertje, ik doe ff mee.....


Beetje met het snelle spul mee te spielefahren
Foto-NAULV7NH-D.jpg



Bah nat
Foto-IOSUUTDF-D.jpg
 
Had je hem wel in de goede mapping modes staan dan? dat je het volle vermogen tot je beschikking had.


Dat had ik, die begeleider vantevoren al aan de arm getrokken dat ie dat ding meteen in sport stand moest zetten....werkte eenvoudig achteraf en reed dus vol, misschien waren me verwachtingen te hoog. Verder rijdt ie prima, wel apart een duc zonder gerammel van de koppeling.... })

Trouwens...die van Harten BMW`s HP2 is toch ook wel heel erg fraai spul........ :} :} :9~ :9~ mag zo in de schuur staan hier!
 
Laten staan....dat is allemaal geen zuivere koffie...had ook een Ben Bostrom staan geloof ik...was ook niet allemaal al te fijn...meer zeg ik er niet over :P
Ding stond hier net over de 9... in de provincie (en ik ken 'm want stond ooit voor goed 10 in Havelte). Daar bij Beegee staat ie nu voor bijna 12... en zogenaamd van 1e eigenaar. Je hoeft niet eens iets te zeggen, daar trap ik toch niet in. ;)
 
Laatst bewerkt:
Doe maar 10 liter! Blokje van mij kan wel wat ontvetter gebruiken. Is toch geen afbijtmiddel??

Nee hoor............. O-) Hoewel die het wel kan gebruiken. :P

Maar mensen het was zelfs voor een BMW S1000RR rijder een heel leuk weekend. :}
En....... helemaal mee eens, die BMW 4 cilinders horen hier niet thuis. :N

Veel nieuwe mensen leren kennen en ontzettend gelachen.

Ik ben onder de indruk van alle saamhorigheid. Overal op het paddock sleutelende mensen aan Ducati's en NIET startende motoren. Geweldig!! _O-

En Foggie, geweldig gereden kerel, je was een klasse apart. Hulde. *O*
(ps. wat was die champagne bagger :r )
Die anderhalve kilo heb ik graag gedaan voor je. :+

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. :}

Tot volgend jaar.............. :W

Iedereen alle Fast Food Stickers al gevonden / verwijderd? :+
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor............. O-) Hoewel die het wel kan gebruiken. :P

Maar mensen het was zelfs voor een BMW S1000RR rijder een heel leuk weekend. :}
En....... helemaal mee eens, die BMW 4 cilinders horen hier niet thuis. :N

Veel nieuwe mensen leren kennen en ontzettend gelachen.

Ik ben onder de indruk van alle saamhorigheid. Overal op het paddock sleutelende mensen aan Ducati's en NIET startende motoren. Geweldig!! _O-

En Foggie, geweldig gereden kerel, je was een klasse apart. Hulde. *O*
(ps. wat was die champagne bagger :r )
Die anderhalve kilo heb ik graag gedaan voor je. :+

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. :}

Tot volgend jaar.............. :W

Iedereen alle Fast Food Stickers al gevonden / verwijderd? :+

Oehhh het begin van het einde als je dit topic gevonden hebt Mr.BBQ-King, volgend jaar rij je Ducati :Y _O- _O-

;) :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan