DUCATI-TOPIC 79 * DCR 2011 >> 13-14-15 mei ASSEN << *

Status
Niet open voor verdere reacties.
kuuuuuuuuuuuuuut.... toch heeft de camera het niet opgenomen.. :( :( :( :(

grrrrrrr.... nu maar wachten op Michiel :+
 
Paar keer bij jullie kampement voorbij gelopen maar vaak weinig aanwezig.
In ieder geval top dat jullie het naar het zin gehad hebben !!.
En ook nog een mooi bokaaltje !! gefeli Fog !!
Muerte niks voor volgend jaar om pludame te zijn je vriendin ?? PM maar even dan !

Wij hebben er ook weer van genoten met helaas ook een minder eind door de crash van Nancy.
 
Zozo al heel wat bij te lezen weer..

Ik zit nog te genieten van het prachtige weekend, hierbij een paar fototjes..
De aftocht van onze legende!
Foto-VQZJFDF3.jpg


Wat ontbreekt hier?
Foto-WFYNZCSJ.jpg


Voor de frituurpan en de acculader van Foggy
Foto-EHDBRLYD.jpg


Goed voorbeeld doet volgen
Foto-GRUFI6XP.jpg


Hier kwamen wij voor!
Foto-34UHCPAH.jpg




@ Fog en Zoep, prachtige samenvatting van een enerverend weekend!
 
Laatst bewerkt:
Paar keer bij jullie kampement voorbij gelopen maar vaak weinig aanwezig.
In ieder geval top dat jullie het naar het zin gehad hebben !!.
En ook nog een mooi bokaaltje !! gefeli Fog !!
Muerte niks voor volgend jaar om pludame te zijn je vriendin ?? PM maar even dan !

Wij hebben er ook weer van genoten met helaas ook een minder eind door de crash van Nancy.
Nancy???
Zijn er veel ernstige crashes gebeurt eigenlijk? Heb alleen Overzee's verhaal gehoord...
 
Nancy???
Zijn er veel ernstige crashes gebeurt eigenlijk? Heb alleen Overzee's verhaal gehoord...

Ja Nancy is in de ramshoek onderuit gegaan.
Zelf niks ernstigs maar gaan nu de aanhanger uitladen en de motor bekijken.

Over het algemeen zin er geen ernstige ongevallen op het circuit gebeurd.
Geen blijvend letsel of iets dergelijks dus kunnen terug kijken op een geslaagd event.
 
Ja Nancy is in de ramshoek onderuit gegaan.
Zelf niks ernstigs maar gaan nu de aanhanger uitladen en de motor bekijken.

Over het algemeen zin er geen ernstige ongevallen op het circuit gebeurd.
Geen blijvend letsel of iets dergelijks dus kunnen terug kijken op een geslaagd event.
gelukkig heeft ze zelf niets ernstigs!! beterschap gewenst en succes met het opknappen van de brommert
 
Laatst bewerkt:
Nancy???
Zijn er veel ernstige crashes gebeurt eigenlijk? Heb alleen Overzee's verhaal gehoord...

K was er zat, 2 onderuit bij GT, 749/999 remde zichzelf onderuit. Zat volgens mij in Q4 bij muerte, en volgens mij een 900ss In Q6 bij foggy in de groep. Begon te regenen, bij uitgaan GT onderuit, deze bleef liggen, met ambu weg
 
Paar keer bij jullie kampement voorbij gelopen maar vaak weinig aanwezig.
In ieder geval top dat jullie het naar het zin gehad hebben !!.
En ook nog een mooi bokaaltje !! gefeli Fog !!
Muerte niks voor volgend jaar om pludame te zijn je vriendin ?? PM maar even dan !

Wij hebben er ook weer van genoten met helaas ook een minder eind door de crash van Nancy.
we waren idd vaak de hort op, kijken en rennen voor onderdelen :X :+
heb het echt geweldig naar mijn zin gehad!

k zal het aan haar vragen! *D
 
Ja Nancy is in de ramshoek onderuit gegaan.
Zelf niks ernstigs maar gaan nu de aanhanger uitladen en de motor bekijken.

Over het algemeen zin er geen ernstige ongevallen op het circuit gebeurd.
Geen blijvend letsel of iets dergelijks dus kunnen terug kijken op een geslaagd event.
En hoe was het om je ouwe brommert terug te zien op de baan? Waarom is het zo gelopen eigenlijk?
 
niks heftigs hoor ,reden ter hoogte van nijkerk toen zijn ketting er af liep, maar ik had niets gemerkt dus kwam enkele kilometers verder er pas achter dat broederlief weg was.

we waren pas om 12:00 uur thuis! en dat na een nachie van ik denk 3 uur slaap had weer een lek luchtbed! helemaal gebroken was ik!
Hebben julllie trouwens nog wat geleerd over het duitse beton _O-
 
Laatst bewerkt:
niks heftigs hoor ,reden ter hoogte van nijkerk toen zijn ketting er af liep, maar ik had niets gemerkt dus kwam enkele kilometers verder er pas achter dat broederlief weg was.
Hebben julllie trouwens nog wat geleerd over het duitse beton _O-
niets kapot gelopen door de ketting? (kan nog wel eens verkeerd gaan).

maar heeeeeeeeeeeeeeeel veel geleerd over de duitse afwijking _O- _O- _O-
 
Graag gedaan,volgend jaar doen we het gewoon weer.
Wij hebben tenminste echt speelgoed :+ 8-)
:}

Foggy, van harte ouwe reus... ik hoor je nog zeggen "ik ben niet zo'n regen rijder... " _O-

@ Maurice
Knap dat je na je crash de boel zo goed hebt opgepakt, echt goed gedaan!! :}

@ TSC
Geweldige vlaggen afgelopen weekend en als kers op de taart het spandoek aan de tribune.. echt geweldig om te zien!!! :} :} :}

@ Zoep, Jeronimerel, Dick, Emile, Oscar, Jermiah en overige kampers
Ik heb echt genoten van het goede gezelschap, de gezelligheid, de gastvrijheid en natuurlijk niet te vergeten de super BBQ!! :}

@ alle overige MFDTrs
Wat een prachtig weekend, geweldig hoeveel van jullie af zijn gereist ondanks de matige weerberichten... super mooi om op de tribune al die zwarte shirtjes te zien!!! :}


PS: Ik zou het bijna vergeten, Foggy en LD.. bedankt voor de support als pitcrew!!!! :}
 
niets kapot gelopen door de ketting? (kan nog wel eens verkeerd gaan).

maar heeeeeeeeeeeeeeeel veel geleerd over de duitse afwijking _O- _O- _O-
nee maar wel door de mongool die hem heeft afgevoerd! heeft hem kennelijk uit zij klauwen laten donderen, en heeft nu een deuk in de kuip aan de voorkant! antwoord van de berger, jah kunnen we niets aan doen! :( helemaal gek joh
 
Laatst bewerkt:
nee maar wel door de mongool die hem heeft afgevoerd! heeft hem kennelijk uit zij klauwen laten donderen, en heeft nu een deuk in de kuip aan de voorkant! antwoord van de berger, jah kunnen we niets aan doen! :( helemaal gek joh
WTF???

dat is echt zwaar klote! en een k*t antwoord waar je helemaal niets aan hebt. kan de verzekering en / of rechtsbijstand niets betekenen?
 
Ja ik las het,maar vind het gewoon super dat iedereen genoten en elkaar helpt tijdens z'n weekend
En dan s'avond de verse foto's en filmpjes bekijken van de coureurs met al het commentaar en opmerkingen ,wat heb ik gelachen heerlijk :} :} .
Ook onze kokkie nog bedankt voor al het vlees wat je gebraden hebt :} :}
_O-


(Trouwes bedank Paul nog even +1½kg!! En ik heb nog wel zoveel gescheten.... :Y _O- _O- )


@LD > Lees je het... daar heb je het al, onze Eeuwige student Mr.ReuzePanda is alweer verwend met z'n Pitcrew(bedankje) _O- :Y _O-
 
Paar keer bij jullie kampement voorbij gelopen maar vaak weinig aanwezig.
In ieder geval top dat jullie het naar het zin gehad hebben !!.
En ook nog een mooi bokaaltje !! gefeli Fog !!
Muerte niks voor volgend jaar om pludame te zijn je vriendin ?? PM maar even dan !

Wij hebben er ook weer van genoten met helaas ook een minder eind door de crash van Nancy.

je had weer een mooie trofee ontworpen en gemaakt.....

Alles goed met Nancy, ze rolde wel heel ver door over het asfalt buiten de baan.
Wij hadden al zoeits, die blijft liggen en wacht tot de wereld om haar heen opgehouden is met draaien ( of dat haar ogen weer allebei dezelfde kant opkijken) :+ Goed om te zien dat ze zelf weer opstond en weg kon lopen

Jij nu aan de 848 ?
 
Laatst bewerkt:
Zozo al heel wat bij te lezen weer..

Ik zit nog te genieten van het prachtige weekend, hierbij een paar fototjes..
De aftocht van onze legende!
[afbeelding]

Wat ontbreekt hier?
[afbeelding]
MFDT bikinibabes..... net al op je kuipwerk
Voor de frituurpan en de acculader van Foggy
[afbeelding]

Goed voorbeeld doet volgen
[afbeelding]

Hier kwamen wij voor!
[afbeelding]



@ Fog en Zoep, prachtige samenvatting van een enerverend weekend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan