DUCATI-TOPIC 79 * DCR 2011 >> 13-14-15 mei ASSEN << *

Status
Niet open voor verdere reacties.
niks heftigs hoor ,reden ter hoogte van nijkerk toen zijn ketting er af liep, maar ik had niets gemerkt dus kwam enkele kilometers verder er pas achter dat broederlief weg was.

we waren pas om 12:00 uur thuis! en dat na een nachie van ik denk 3 uur slaap had weer een lek luchtbed! helemaal gebroken was ik!
Hebben julllie trouwens nog wat geleerd over het duitse beton _O-

Dan heb ik hem zien lopen bij Nijkerk ( was hij op zoek naar zijn ketting of naar een praatpaal?)
 
Klopt, wilde de linkerkuip eerst nog bijspuiten en dan de stickersplakken... niet aan toegekomen, dus bewaar de stickers nog ff *D
 
Ja ik las het,maar vind het gewoon super dat iedereen genoten en elkaar helpt tijdens z'n weekend
En dan s'avond de verse foto's en filmpjes bekijken van de coureurs met al het commentaar en opmerkingen ,wat heb ik gelachen heerlijk :} :} .
Ook onze kokkie nog bedankt voor al het vlees wat je gebraden hebt :} :}
Zo had ik best wel een zware klotspûde na dit weekend, dat is negatieve massa om mee te zeulen, maar naar ik ook ergens vernam wordt er de volgende keer raceweekend lang voor mals levend vlees gezorgd, incluis fotoshoot met Ducati's en Tarzans....... en ik had als kind geen speelgoed O-) _O- _O-
 
Ik maar kijken op me circuitfiets maar nope niks nie sticker ;(
Nee hoor............. O-) Hoewel die het wel kan gebruiken. :P

Maar mensen het was zelfs voor een BMW S1000RR rijder een heel leuk weekend. :}
En....... helemaal mee eens, die BMW 4 cilinders horen hier niet thuis. :N

Veel nieuwe mensen leren kennen en ontzettend gelachen.

Ik ben onder de indruk van alle saamhorigheid. Overal op het paddock sleutelende mensen aan Ducati's en NIET startende motoren. Geweldig!! _O-

En Foggie, geweldig gereden kerel, je was een klasse apart. Hulde. *O*
(ps. wat was die champagne bagger :r )
Die anderhalve kilo heb ik graag gedaan voor je. :+

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. :}

Tot volgend jaar.............. :W

Iedereen alle Fast Food Stickers al gevonden / verwijderd? :+
 
fans met het spandoek :} :} :} :} :} echt super dat jullie er waren!!! hulde voor jullie met het toch niet al te beste weer.. top!!! [afbeelding]

De man die alles mogelijk maakt! Verdiend ook wel een pluim!!!

DSC_0062%20%28Medium%29.JPG
 
zozo merkte vandaag pas hoe vermoeid het weekend was. Denk dat L.D. gelijk heeft gekregen met zijn wijze woorden dat 3 dagen achter elkaar rijden wel erg veel is. Zeker voor zo'n rookie als mij... ;)
volgend jaar denk maar donderdag trainen en vrijdag uitrusten.
baal van mijn crash maar heb nu al weer zin om te rijden... zelfs op assen!
 
heeft er iemand hier trouwens nog een voorvelg voor een 916 te koop? voorkeur voor 5 spaaks maar als de prijs juist is mag het ook wel een 3 spaaks zijn...
 
zozo merkte vandaag pas hoe vermoeid het weekend was. Denk dat L.D. gelijk heeft gekregen met zijn wijze woorden dat 3 dagen achter elkaar rijden wel erg veel is. Zeker voor zo'n rookie als mij... ;)
volgend jaar denk maar donderdag trainen en vrijdag uitrusten.
baal van mijn crash maar heb nu al weer zin om te rijden... zelfs op assen!
Iek bin auch ganz ausgepoept, heb alleen wat boodschapjes uit de hut gehaald, motor staat er nog gewoon in, verders m'n stoel amper meer uitgeweest vanmiddag....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan