Gezocht: Honda CBR XX 1100 + EML 2001 GT of Speed 2000

Icul8r

MF veteraan
6 nov 2002
2.065
64
Rotterdam
Ik ben opzoek naar een dergelijke combi.

Mocht iemand er een te koop weten, dan hoor ik het graag :)

Groetjes,
 
Er stond er laatst een op MP. Die was van mijn maat geweest, maar stond niet veel later alweer op MP voor meer geld. Ik geloof een krappe 10 duuzn't.

Er was dus wel wat aanbod, maar op het moment niet volgens mij.
Ook motoport hengelo is uitverkocht ;) Wellicht handig hun eens te bellen.
Als iemand het weet moet het Wout Broer zijn.
 
Laatst bewerkt:
Er stond er laatst een op MP. Die was van mijn maat geweest, maar stond niet veel later alweer op MP voor meer geld. Ik geloof een krappe 10 duuzn't.

Er was dus wel wat aanbod, maar op het moment niet volgens mij.
Ook motoport hengelo is uitverkocht ;) Wellicht handig hun eens te bellen.
Als iemand het weet moet het Wout Broer zijn.

Fout JFJ. Dan moet je Goos Bos hebben. Wout Broer is met OLV (meen ik te weten)
 
Er stond er laatst een op MP. Die was van mijn maat geweest, maar stond niet veel later alweer op MP voor meer geld. Ik geloof een krappe 10 duuzn't.

Er was dus wel wat aanbod, maar op het moment niet volgens mij.
Ook motoport hengelo is uitverkocht ;) Wellicht handig hun eens te bellen.
Als iemand het weet moet het Wout Broer zijn.

Yep, die heb ik volgens mij gezien. Was een rode met Bos uitlaten uit Ambacht als ik het goed heb. Was weer vrij snel weg van marktplaats.

Balen, als ik er nu een zou tegen komen voor 7800.... :P was ie van mij. En ach het voorjaar is nog ver weg en ik moet eerst mijn zijspan certificaat nog halen...
 
Ja die moet ik ook nog halen ;)

Klopt, die was het. Ding was echt goed. Mijn maat had hem in '04 gekocht voor 16000,- in Hengelo.
 
Joa die ja.. spreken die Lappe alleen veel te weinig meer. Is redelijk kluizenaar geworden..
Hij heeft in die jaren ook niet veel kilometers meer gemaakt met het span.
 
Nou wie weet komt er nog een keer zo'n aanbieding voorbij!!!! Keep your eyes open for me!!!

Zoals al gezegd, bel maar eens met Goos Bos. Die heeft aardige connecties bij onze oosterburen en daar komt nog wel eens wat voorbij...:)
 
Zo, inmiddels bij Stewart opleidingen in Prinsenbeek een halve dag op een BMW1100RT gereden met EML SPeed eraan en mijn zijspan certificaat gehaald. Erg leuk en super leerzaam. Totaal weer anders dan het solorijden inderdaad. Smaakt naar meer :)

Lijkt me erg leuk om met de kids erin op pad te gaan.

Nu nog een span....
Ik weet bijna zeker dat ik een EML GT2001 wil en het liefst een sportieve fiets met naafbesturing, maar misschien dat ik minder kritisch moet zijn op het type fiets... Ben benieuwd wat er in de winter voorbij komt...
 
Zo, inmiddels bij Stewart opleidingen in Prinsenbeek een halve dag op een BMW1100RT gereden met EML SPeed eraan en mijn zijspan certificaat gehaald. Erg leuk en super leerzaam. Totaal weer anders dan het solorijden inderdaad. Smaakt naar meer :)

Lijkt me erg leuk om met de kids erin op pad te gaan.

Nu nog een span....
Ik weet bijna zeker dat ik een EML GT2001 wil en het liefst een sportieve fiets met naafbesturing, maar misschien dat ik minder kritisch moet zijn op het type fiets... Ben benieuwd wat er in de winter voorbij komt...

Dit is sportief'.......: http://link.marktplaats.nl/388715386
 
Mooi, maar weer niet mooi afgewerkt naar het voorwiel. En de kappen tussen motor en zijspan is al helemaal niks.. Snap niet dat je voor zoveel geld zo weinig fantasie kan hebben. Dat moet echt mooier kunnen.
 
http://link.marktplaats.nl/388715386

ik vind hem wel mooi , heb hem in het echtje gezien en heeft toch wel wat hoor , bakje is wel wat klein , maar je , je kan niet alles willen ....

niet omdat ik het zelf heb , maar een eml gt 2001 is wel een goede keuze , kan open zonder het zijltje eraf te doen , grote koffer , et toch niet van het lelekste dacht ik..
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het voor de prijs geen mooi span. Laat dan de motor zoals hij is, en zet er een mooie bak naast.

Nee zeker niet de lelijkste. dat is een compromie. Maar de 2001 is wel de VW Golf van de zijspannen. Wil je comfort, of rijd je zijspan voor je gezin, dan is dat een keuze.
 
...ga mijn zoektocht uitbreiden. Ik ben er inmiddels achter dat de sportievere motorfietsen met naafbesturing vaker met de Speed bakken worden geleverd.

Daarom de vraag of er mensen zijn die een GT2000 of GT2001 hebben, maar liever een Speed willen. Deze kunnen redelijk makkelijk worden omgeruild heb ik begrepen. Onderstel schijnt hetzelfde te zijn.

Dus die mensen die zo'n ruil zien zitten meldt U!!! :)
 
...ga mijn zoektocht uitbreiden. Ik ben er inmiddels achter dat de sportievere motorfietsen met naafbesturing vaker met de Speed bakken worden geleverd.

Daarom de vraag of er mensen zijn die een GT2000 of GT2001 hebben, maar liever een Speed willen. Deze kunnen redelijk makkelijk worden omgeruild heb ik begrepen. Onderstel schijnt hetzelfde te zijn.

Dus die mensen die zo'n ruil zien zitten meldt U!!! :)
dat gaat goed komen , ik voel het aan mijn water _O- :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan