GSX 750 E/ES/EF

Hoe vind jij de Marshall deeptone klinken? Heb er 1 onder mijn gsx750e zitten en ik vind hem eigenlijk stiller dan de naam doet vermoeden.
Klinkt "gepast donkerbruin" zou ik zeggen. Iets meer dan standaard maar zeker geen herriepijp waarmee je de dijk eigenlijk niet kan nemen.
Wil je echt een fors geluid dan zullen er een paar schotten moeten sneuvelen denk ik zo, of de demper eraf en een andere eraan maken waar je zo doorheen kan kijken. Maar daar kan je dan eigenlijk de dijk niet mee of en ook niet mee naar Duitsland.
 
Het is ook een E keur demper, maar het kleine beetje grondspeling is dan wel helemaal weg :X
Ik denk dat de grondspeling onder de collector tov origineel inderdaad veel kleiner is.
Twee pijpen onder elkaar in plaats van alles netjes naast elkaar.
Dus bij stoepranden enzo opletten. Ik denk dat de grondspeling in bochten niet echt veel scheelt met origineel. Maar dat ga ik nog wel ontdekken. Of bedoel je nog wat anders? De middenbok wil ook nog wel eens de grond raken, dus aanslagrubber van de bok aan de uitlaatsteun inkorten, scheelt weer wat.
 
Laatst bewerkt:


Da's inderdaad een leuke basis om wat op te bouwen en ik denk dat je nog wel wat van de prijs af kan krijgen, het loopt nm toch niet storm met ons model.

Ik heb er geen belang bij, heb afgelopen weekend net een 85-er frame met kenteken gehaald, dat wordt een volgend projekt, was trouwens ook een EF. Mijn eerste EF de ef vind ik niet zo mooi :$
De bedoeling is, om er een gewone standaard ES van op te bouwen

full





Nu ben ik nog bezig met dit projekt 8-)
full
 
Ik ben nog opzoek naar een goed leesbaar elecrisch schema van een GSX750ES.
Heeft iemand dat toevallig?
 
Da's inderdaad een leuke basis om wat op te bouwen en ik denk dat je nog wel wat van de prijs af kan krijgen, het loopt nm toch niet storm met ons model.

De bedoeling is, om er een gewone standaard ES van op te bouwen

Nu ben ik nog bezig met dit projekt 8-)

Kijk dat is weer leuk werk!! Maare een gewone standaard 750 es, het lijkt erop dat je het achterframe aan het inkorten bent....dus geen standaard es aan het bouwen bent....
Maar dat zie ik misschien verkeerd :+

Nog ff een vraag, heeft er iemand misschien een standaard rechter spiegel voor een es liggen? Links heb ik wel maar rechts niet, en wat er nu op zit blijft vanaf 120 km/h niet goed in positie staan maar waait naar binnen en heeft ook te korte stelen.
 
Kijk dat is weer leuk werk!! Maare een gewone standaard 750 es, het lijkt erop dat je het achterframe aan het inkorten bent....dus geen standaard es aan het bouwen bent....
Maar dat zie ik misschien verkeerd :+


Zijn twee verschillende projekten. Met de een ben ik bezig om er een soort 'streetfigther' van te maken, dat valt nog niet mee.

Het frame op de foto is een volgend projekt, dat moet een standaard ES worden.
 
Nog ff een vraag, heeft er iemand misschien een standaard rechter spiegel voor een es liggen? Links heb ik wel maar rechts niet, en wat er nu op zit blijft vanaf 120 km/h niet goed in positie staan maar waait naar binnen en heeft ook te korte stelen.


Ik zal eens kijken naar spiegels, die zijn bij mij helaas ook niet dik gezaaid



ik zoek juist naar de spiegels met de wat kortere stelen
 
Ik zal eens kijken naar spiegels, die zijn bij mij helaas ook niet dik gezaaid



ik zoek juist naar de spiegels met de wat kortere stelen
Zijn die dingen van de post van 8 januari dan wat? Of zoek je iets heel anders? Ik zie d'r weinig in en moet ze dus eigenlijk vastlijnen in de juist stand....
 
Zijn twee verschillende projekten. Met de een ben ik bezig om er een soort 'streetfigther' van te maken, dat valt nog niet mee.

Het frame op de foto is een volgend projekt, dat moet een standaard ES worden.

Plannen en werk zat dus. Leuk hoor! Ben erg benieuwd naar de streetfighter. Heb je daar nog meer foto's van van hoe ie er nu bij staat? En wat je er van hoopt te gaan maken? In ieder geval succes met sleutelen en ontwerpen. :Y
 
Hoi , weer eens een vraag stellen hier: heb veel te lang geleden mijn carbs uit elkaar gehaald en nu mis ik wat deeltjes denk ik, namelijk de rubber stopjes die denk ik net als bij mijn oudere gsx750e naast de hoofdsproeier horen? kan iemand hier bevestigen dat ze erin horen?
 
Laatst bewerkt:
Hoi , weer eens een vraag stellen hier: heb veel te lang geleden mijn carbs uit elkaar gehaald en nu mis ik wat deeltjes denk ik, namelijk de rubber stopjes die denk ik net als bij mijn oudere gsx750e naast de hoofdsproeier horen? kan iemand hier bevestigen dat ze erin horen?


:Y :Y :Y
 
Nog ff een vraag, heeft er iemand misschien een standaard rechter spiegel voor een es liggen? Links heb ik wel maar rechts niet, en wat er nu op zit blijft vanaf 120 km/h niet goed in positie staan maar waait naar binnen en heeft ook te korte stelen.


Ik heb eens gezocht op mijn Ludolfs stapeltje, ik heb daar nog 1 rechterspiegel gevonden. Niet heel mooi meer, maar wel een wat langere steel.

full



Laat maar weten, via PB?, of je er wat mee kan.
Edit: Het is een wat klein fotootje, ik weet niet hoe ik ze er groter op kan krijgen, maar het is een lineaal van 30 cm
 
Ik heb eens gezocht op mijn Ludolfs stapeltje, ik heb daar nog 1 rechterspiegel gevonden. Niet heel mooi meer, maar wel een wat langere steel.

[afbeelding]


Laat maar weten, via PB?, of je er wat mee kan.
Edit: Het is een wat klein fotootje, ik weet niet hoe ik ze er groter op kan krijgen, maar het is een lineaal van 30 cm

Hoi GSX 750 ES,

PB gestuurd. Eh, wat is een Ludolfs stapeltje? :$
 
Nou heb ik vanavond een gsx 750 es gekocht. En zal hem vrijdag of zaterdag ophalen.
Het is wel een opknapper maar ziet er nog wel netjes uit.
Ik zoek hiervoor nog een ontsteking met dekseltje en een remvloeistof reservoir voor voor.
Ik wil hem in originele staat maken /houden.
 
Nou heb ik vanavond een gsx 750 es gekocht. En zal hem vrijdag of zaterdag ophalen.
Het is wel een opknapper maar ziet er nog wel netjes uit.
Ik zoek hiervoor nog een ontsteking met dekseltje en een remvloeistof reservoir voor voor.
Ik wil hem in originele staat maken /houden.


Hoi Sipke 1979, :W
Mooi een GSX rijder er bij, je zal zien dat het makkelijke sleutel motoren zijn.
Beide onderdelen die je nodig hebt, heb ik wel, maar helaas zelf nog nodig. Vooor het opbouwen van een ES

full


Kan ik je bij de rest zetten
 
Hallo luitjes hier Redpigeon nog een gsx 750 ef rijder,
de mijne is in het matzwart uitgevoerd zal even kijken voor een leuk fotootje
We hebben deze gsx al meer dan 11 jaar in ons bezit en afgelopen zomer ben ik er nog mee naar zuid Frankrijk op vakantie geweest,
zo nu even verder inlezen
 
Hallo luitjes hier Redpigeon nog een gsx 750 ef rijder,
de mijne is in het matzwart uitgevoerd zal even kijken voor een leuk fotootje
We hebben deze gsx al meer dan 11 jaar in ons bezit en afgelopen zomer ben ik er nog mee naar zuid Frankrijk op vakantie geweest,
zo nu even verder inlezen


Hallo Redpigeon, :W

Nog een GSX-er 16 klepper *O* Welkom
En inderdaad zijn we hier gek op foto's, dus
full
 
Let je ff niet op hiero, twee "nieuwe" rijders erbij. Welkom welkom ook namens mijn persoontje.
En natuurlijk hoort hier een FOTO bij!! *D
 
085.jpg


Hierbij even snel een plaatje van de gsx, in Frankrijk afgelopen zomer
hij heeft al een paar gedaantes gehad,
was orgineel met een wit/rode ef kuip, later een blauwe es set erop gehad en later in het martzwart, mijn vriendin heeft er ook nog een paar jaar meegereden en toen had ie een meidenkleur
De orginele uitlaatset verkocht en een 4in1 met een laser eind demper voor een beter geluid,
en ook een setje imitatie k&n filters met grote hoofdsproeiers in de carb's
geeft ook een beter geluid. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan