Ik heb ze veel erger gezien , vind hem wel kloppen , al kun je de koplamp niet zienHet origineel is toch niks mis mee? En de kleurstelling van deze verbouwde kan ik ook wel waarderen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze veel erger gezien , vind hem wel kloppen , al kun je de koplamp niet zienHet origineel is toch niks mis mee? En de kleurstelling van deze verbouwde kan ik ook wel waarderen.
Ik heb de 749/999 nooit écht mooi gevonden, ik ben meer van de styling van de 748/848 met de dubbele koplampen.
Fijn om te weten dat het “one of a kind” is
Wat moet ie er dan bij neerzetten? Dat het een dertien in een dozijn motor is?Fijn om te weten dat het “one of a kind” is
Wat moet ie er dan bij neerzetten? Dat het een dertien in een dozijn motor is?
Hier zijn meerdere dingen fout gegaan... Man man man
Gecrasht, kuipen er af getrokken, andere koplamp en klaar.Ja, eerst toen ie nieuw gebouwd werd, en daarna nog een keer toen iemand dacht dat hij er wél een mooie motorfiets van kon maken
Nee hoor, ben er gewoon blij mee dat er niet meer van zijnWat moet ie er dan bij neerzetten? Dat het een dertien in een dozijn motor is?
Haha dit dusNee maar bevestiging is wel fijn
En nu de vertaling?Kam en ga met mijn liever niet de baan op....
Zeker!Wie gaan er nog een track day doen met hun 749/999? assen eind juli moet de 999 eraan geloven.
Beetje Turks idd.....En nu de vertaling?
Zonde! Meer motoren = altijd meer beterJa ergens ben ik stom bezig. Wilde hem meer standaard houden en ernaast een panigale kopen. Maar goed..ik ga m'n geld voor de pani even apart houden ivm een belegging. Maar wilde niet weer een jaar rijden zoals ie was. Toen knoop doorgehakt en de uitlaat gekocht. Samen met wat meer carbon spul erop ben ik weer een jaartje onder de pannen.