Het Knee-Down Topic, voor alle tips en trucs Deel XII

Vraagje: Wat is hier de oorzaak van en wat zijn de gevolgen? Ik ben de achterste.
Lijntje vanuit het stepje naar de punt van de knie getrokken.
[afbeelding]
Lijkt erop dat de rijdster voor jou wat kleiner is en daardoor ook wat meer naar voren zit. Daardoor lijkt de hoek die zijnhaar enkel maakt (onderbeen steekt verder naar voren) scherper dan bij jou.
Als je kijkt naar de kuip-knie afstand steekt zijnhaar knie gewoon verder en dus hijzij wel knietje aan de grond.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt erop dat de rijder voor jou wat kleiner is en daardoor ook wat meer naar voren zit. Daardoor lijkt de hoek die zijn enkel maakt (onderbeen steekt verder naar voren) scherper dan bij jou.
Als je kijkt naar de kuip-knie afstand steekt zijn knie gewoon verder en dus hij wel knietje aan de grond.

Zij. Het is een vrouw/meisje. Ilona Hulst. :P
 
Laatst bewerkt:
Een zwever op de smt :+
1795561_687756864620999_1579578940010573646_n.jpg
 
Zij. Het is een vrouw/meisje. Ilona Hulst.

Vrouwen zo toch sowieso beter in het ver uit elkaar doen van de benen? Zijn ze van nature gewend. 8-) :P
Hierdoor lukt een KD ook makkelijker _O- *O*
 
Lijkt erop dat de rijdster voor jou wat kleiner is en daardoor ook wat meer naar voren zit. Daardoor lijkt de hoek die zijnhaar enkel maakt (onderbeen steekt verder naar voren) scherper dan bij jou.
Als je kijkt naar de kuip-knie afstand steekt zijnhaar knie gewoon verder en dus hijzij wel knietje aan de grond.

Als je langer bent raak je sneller met je knie de grond. Ik heb redeljk korte benen en dus ook niet zo lang (173), mensen die voor mij rijden hebben al veel sneller de knie an de grond
 
Als je langer bent raak je sneller met je knie de grond. Ik heb redeljk korte benen en dus ook niet zo lang (173), mensen die voor mij rijden hebben al veel sneller de knie an de grond

Ligt meer aan je houding, en je onder/bovenbeen verhouding. Laatst had de rijder voor me die kleiner is dan mij zijn knie veel eerder aan de grond dan ik :Y
 
zijn er hier mensen die mooie bochten kennen in de omgeving van rotterdam/ delft?

ik ken jammer genoeg maar een paar bochtjes hier in de buurt

einde a4, bij Ypenburg heb je een bedrijventerreintje waar het wel kan, voorderest eigenlijk vrij weinig... Rotterdam weet ik niet precies.
 
Als je langer bent raak je sneller met je knie de grond. Ik heb redeljk korte benen en dus ook niet zo lang (173), mensen die voor mij rijden hebben al veel sneller de knie an de grond
Als je langer bent raak je sneller met je knie de grond. Ik heb redeljk korte benen en dus ook niet zo lang (173), mensen die voor mij rijden hebben al veel sneller de knie an de grond

Ligt meer aan je houding, en je onder/bovenbeen verhouding. Laatst had de rijder voor me die kleiner is dan mij zijn knie veel eerder aan de grond dan ik :Y
Dat dus.
En de foto van Gijs bewijst dat ook.
 
Update van foto's... enkel wanneer gehost op MF en volgens de daarvoor gestelde normen. ;)
 
Gehost op MF hoef ik alleen maar te kopiëren en tussen de bestaande
te plakken... gemak dient de mens. ;)
 
Gehost op MF hoef ik alleen maar te kopiëren en tussen de bestaande [afbeelding] te plakken... gemak dient de mens. ;)

Als de afbeelding hier gepost is(niet perse gehost) kan je dat toch ook gewoon doen?
Rechts klikken en de afbeeldingslocatie kopieren.
Ik ben geen IT-er,maar zelfs ik red dat ;)
 
Als de afbeelding hier gepost is(niet perse gehost) kan je dat toch ook gewoon doen?
Rechts klikken en de afbeeldingslocatie kopieren.
Ik ben geen IT-er,maar zelfs ik red dat ;)

Vanaf een IPad lukt dat kennelijk niet... kopiëren ala... maar vervolgens plakken doet ie dus niet. Ook ik ben geen IT-er maar had het al geprobeerd. Desktop nog antiek.. lees: XP dus daar werk ik voorlopig niet mee. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan