Het Knee-Down Topic, voor alle tips en trucs Deel XII

Vanaf een IPad lukt dat kennelijk niet... kopiëren ala... maar vervolgens plakken doet ie dus niet. Ook ik ben geen IT-er maar had het al geprobeerd. Desktop nog antiek.. lees: XP dus daar werk ik voorlopig niet mee. ;)

Haha,probeer morgen nog wel ff een keertje.
Zal mijn antieke XP-doos afsluiten voor vandaag. :z ;)
 
Mag ik ook in de op :)

full
 
Vrouwen zo toch sowieso beter in het ver uit elkaar doen van de benen? Zijn ze van nature gewend. 8-) :P
Hierdoor lukt een KD ook makkelijker _O- *O*
You wish! :') Als ik dat doe, krijg ik kramp in m'n heup! :X

Nochtans kon ik dit ook tot voor een paar jaar :Y
lausanne6.jpg
 
You wish! Als ik dat doe, krijg ik kramp in m'n heup!

Das echt wel vervelend en lastig dan zeg -O- |(

Enne jammer dat je niet meer zo lenig kan zijn want dat heeft ook zo zijn voordelen zeg maar. ;) }) :P
 
Das echt wel vervelend en lastig dan zeg -O- |(

Enne jammer dat je niet meer zo lenig kan zijn want dat heeft ook zo zijn voordelen zeg maar. ;) }) :P
Het biedt idd mogelijkheden O-) })

Een beetje training maakt me gauw weer zo lenig O-)
...maar dat helpt me niet op de motor :N
 
Laatst bewerkt:
My 2cents: Meer naar achteren zitten, beter je best doen in de spiegel/clipon te 'bijten' en wellicht iets meer je knie naar buiten.
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik moet echt wennen aan dat meer naar achter zitten, voelt zo raar..
Spiegeltje moet ik inderdaad meer verbeteren.
Knietje ben ik vaak alweer aan het intrekken omdat ik hem anders het asfalt in druk en dacht juist dat dat niet te bedoeling was..

My 2cents: Meer naar achteren zitten, beter je best doen in de spiegel/clipon te 'bijten' en wellicht iets meer je knie naar buiten.
:)
 
My 2cents: Meer naar achteren zitten, beter je best doen in de spiegel/clipon te 'bijten' en wellicht iets meer je knie naar buiten.
:)

Ik sluit me hierbij aan.
Als ik naar je foto's kijk dan lijk je heel ongemakkelijk op de motor te zitten (gedraaid). Je kan inderdaad je kont nog een stuk naar achteren verplaatsen. Ik hou de volgende regel aan: je vuist moet tussen de tank en je edele delen passen. Ga niet te ver naar achteren zitten, want dan verlies je het contact met je tank. Mocht het niet lukken om je knie meer naar buiten te plaatsen dan kan je proberen om met je hak richting de heelplate te gaan ;). Daarnaast kan het volgens mij nog wel wat harder aan je hellingshoek te zien.

Hier een plaatje om te illustreren wat ik bedoel met je hak richting de heelplate gaan.
full
 
Ik sluit me hierbij aan.
Als ik naar je foto's kijk dan lijk je heel ongemakkelijk op de motor te zitten (gedraaid). Je kan inderdaad je kont nog een stuk naar achteren verplaatsen. Ik hou de volgende regel aan: je vuist moet tussen de tank en je edele delen passen. Ga niet te ver naar achteren zitten, want dan verlies je het contact met je tank. Mocht het niet lukken om je knie meer naar buiten te plaatsen dan kan je proberen om met je hak richting de heelplate te gaan ;). Daarnaast kan het volgens mij nog wel wat harder aan je hellingshoek te zien.

Hier een plaatje om te illustreren wat ik bedoel met je hak richting de heelplate gaan.
[afbeelding]

:X Welke hak bij de heelplate.. Ik ga juist de andere kant op zie ik op de foto's. Ga van weekend maar weer eens verder sleutelen aan me houding! Ben zondag ook rondje rijden op de KNMV dag :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan