Mwa, heen en trug 141/141 km. Trug 2 maal een beetje regen gehad. Bij de eerste bui, aan de kant mn regenbroek aan in de spetters, stap ip bui weg.....grrr. 2e bui, nethet staartje. Dus al met al mooi weer gehad. Want tussendoor volop zon.
Geen foto,s had beetje haast.
Hoe is t ,droge voeten gehouden ?
 
1000016941.jpg
1000016942.jpg
1000016943.jpg
1000016944.jpg
1000016945.jpg
1000016946.jpg
1000016947.jpg
 
Prachtige weerfoto's @TigerManZ! Geheel in stijl waarvoor dit topic bedoeld is! 😍

Ik heb verder weinig positief weernieuws te melden voor het paasweekend. Als je wilt motorrijden met droge condities, pak dan 1e Paasdag. Tweede Paasdag wordt drama helaas. ☔🌨️
 
Prachtige weerfoto's @TigerManZ! Geheel in stijl waarvoor dit topic bedoeld is! 😍

Ik heb verder weinig positief weernieuws te melden voor het paasweekend. Als je wilt motorrijden met droge condities, pak dan 1e Paasdag. Tweede Paasdag wordt drama helaas. ☔🌨️
t gaat toch ook om dramatische wolken ,die zijn toch mooi ,wolkenloos willen we niet :N
en een beetje water kunnen we wel tegen, ik trap m w.s wel weer an *O*
 
Prachtige weerfoto's @TigerManZ! Geheel in stijl waarvoor dit topic bedoeld is! 😍

Ik heb verder weinig positief weernieuws te melden voor het paasweekend. Als je wilt motorrijden met droge condities, pak dan 1e Paasdag. Tweede Paasdag wordt drama helaas. ☔🌨️

Hatelijk, was van plan op Paasmaandag een tocht door de bloesemstreek te maken in zuid-Limburg, maar ze geven wel heel slecht weer idd.
En op Paaszondag is het bij de familie te doen. Ben dat rotweer wel moe aan het worden :/
 
Hatelijk, was van plan op Paasmaandag een tocht door de bloesemstreek te maken in zuid-Limburg, maar ze geven wel heel slecht weer idd.
En op Paaszondag is het bij de familie te doen. Ben dat rotweer wel moe aan het worden :/
Hatelijk? Het weer komt zoals het komt, volledig geregeerd door natuurkundige wetten. Daar kan ik niks aan doen (behalve het zo goed mogelijk verwachten :+)
 
Hatelijk? Het weer komt zoals het komt, volledig geregeerd door natuurkundige wetten. Daar kan ik niks aan doen (behalve het zo goed mogelijk verwachten :+)

Was niet naar jou gericht, gewoon een algemene frustratie met het weer waarbij het voelt dat we niet echt meer 4 seizoenen hebben maar een afwisseling van natte en sombere maanden met droge en hete periodes :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan