Leeuwarden e.o. deel 2 (Heel Friesland is welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.

OEPSY !! _O- das t hornet topic whaaaaa maar mag hier ook veranderd worden...dus bij deze Sietze?! roepnaam is Femke..

net ff met Gerard blokje om geweest :] :] die heeft de sokken er aardig in hahah maar machtig mooi om te zien hoe die door de bochten glijd...iets wat ik allemaal nog moet leren.. ;) ow ennheu heb hem gelijk ook ff getest op spierballen want de mijnes moest ff aangeduwd worden in Dokkum bij de pomp :( zal dr vanavond ff een monteurtje naar laten kijken B|

Haha...Ja had het zweet op mijn voorhoofd :} :} :}

Maar was wel even gezellig....Kunnen we wel vaker een keertje doen...Doen we dan een rondje van jou en dan mag jij voorop.. :]
 
full


Mag ik ook in de openingspost? nick = Autodropje echte naam = Ruben
 
Ik heb mijn vering trouwens laten doen bij Motorservice Buitenpost was ook perfect. Rijd echt een stuk beter met goed afgestelde vering :}
 
Volgens mij heb ik net iemand gespot...
Blauw/witte GSX-R. Rijder met een donkergrijze/zwarte helm. Volgens mij met een rugzak.
Dit was 5 minuten geleden op het Oostergoplein, vanaf richting MCL naar de Julianalaan.
Sietze, was jij dat?
 
Zal binnenkort ook even een nieuwe foto maken van de gsxr voor in de OP.

Was er een tijdje terug niet een uitspraak geweest dat verzekeringen sowieso dienen uit te keren bij schade tijdens circuitdagen?
Dit zijn de polisvoorwaarden van Achmea maar veel verzekeraars gebruiken (praktisch) dezelfde voorwaarden m.b.t. circuits.

Polis afgesloten voor 25-6-2012:

Van de dekking zijn uitgesloten:
a. snelheidsritten
- als met het motorrijtuig wordt getraind of deelgenomen aan ritten of wedstrijden waarbij het gaat om snelheid of behendigheid;
- rijden op een circuit (bijvoorbeeld Assen, Zandvoort);
- rijden op de Nurburgring.
Wel is er dekking voor het deelnemen aan oriëntatieritten:
- die geheel binnen Nederland plaatsvinden;
- die niet langer dan 24 uur duren en;
- waarbij de snelheid niet bepalend is voor de uitslag

Polis afgesloten na 25-6-2012
Voor welke schade betalen wij niet?
In de algemene voorwaarden leest u voor welke schade we niet betalen. Wij betalen ook niet voor de schade in de gevallen hieronder.
a. Als de motor meedeed aan een snelheidswedstrijd of aan een behendigheidsrit
- Schade die werd veroorzaakt toen de motor werd gebruikt voor een snelheidsrit, een snelheidswedstrijd of een training daarvoor.
- Schade die werd veroorzaakt toen de motor reed op een circuit.
- Schade die werd veroorzaakt toen de motor werd gebruikt voor een behendigheidsrit of een training daarvoor. Behalve als de motor werd gebruikt bij een behendigheidsrit of training met een rijinstructeur die hier een Wet rijonderricht motorrijtuigendiploma voor heeft.


Ik zou zeggen pak je eigen polisvoorwaarden erbij en zoek (Ctrl + F) op de woorden "Snelheid" , "Circuit" en eventueel op "Tijd" of "Tijdrit". Mocht je twijfelen kun je het beste met de verzekeraar bellen en eventueel de bevestiging per e-mail op laten sturen, dan heb je ook een "bewijs stukje" dat jou verzekeraar heeft gemeld dat de eventuele schade gedekt is.

Mij is bijvoorbeeld niet duidelijk of een behendigheidsrit of een oriëntatierit óp het circuit nou wel of niet is verzekerd. Persoonlijk zou ik voor alle zekerheid de verzekeraar contacten :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik kan het ook nergens meer vinden, meende dat het een topic was in algemeen en dat het wel ging over circuit rijden of training.
Dat ze iets verplicht waren maar er wel moeilijk over doen, voorwaarden staan ook niet boven de wet.
 
Wie gaan er zondag a.s. mee? Heb ws nog wel een mooie route. Zaterdag heb ik iets met familie ofzo...

Zondag 11uur, Mcdrek goutum. Volgens de weerberichten 13 graden zonnig.

1. Hdegroot
2. Dennis
3. janroelof
4. Gerke
5. Dvis ovb
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Ook ik heb me nu definitief aangemeld voor de circuitdag in Juni. Ook Ben heeft zich aangemeld. Ik kreeg bij motoport nog het advies om niks aan mijn vering te wijzigen; perfect! :X
 
Laatst bewerkt:
Wie gaan er zondag a.s. mee? Heb ws nog wel een mooie route. Zaterdag heb ik iets met familie ofzo...

1. Hdegroot
2. Dennis
3.
4.



Ook ik heb me nu definitief aangemeld voor de circuitdag in Juni. Ook Ben heeft zich aangemeld. Ik kreeg bij motoport nog het advies om niks aan mijn vering te wijzigen; perfect! :X

Hoelaat heb je op de planning zondag? Heb denk wel mogelijkheden voor een ritje zondag *O*
 
Volgens mij heb ik net iemand gespot...
Blauw/witte GSX-R. Rijder met een donkergrijze/zwarte helm. Volgens mij met een rugzak.
Dit was 5 minuten geleden op het Oostergoplein, vanaf richting MCL naar de Julianalaan.
Sietze, was jij dat?

Klopt dat was ik... kwam van mijn werk.
 
Hallo allemaal, zal me even voorstellen. Ben Sake, kijk al even rond op het forum, hier nog niet geweest.
Kom niet uit Leeuwarden maar uit Sintjohannesga, vlakbij Heerenveen.

Twee jaar op een Suzuki SV650S rondgereden, gister mn Yamaha R6 opgehaald :)
Gister en vandaag heerlijk kunnen rijden!
2pyq2pc.jpg


Weten jullie trouwens of er nog zout op de weg ligt? Heb er niks van gezien, maar hoor nu dat er misschien nog wat op de weg kan liggen....
Voor de zekerheid morgen de R6 maar even afspoelen denk ik :P
 
Welkom mooie motor. Ja denk dat er nog wel wat zout ligt maar ik maak mij daar nooit zo druk om als je hem weer eens goed schoon maakt is het klaar en als je hem in een vrij droge stalling stalt vreet het ook niet echt. Als er vocht bij komt vreet het pas.
 
Wat tanken jullie eigenlijk?

Tank altijd euro95 bij de goedkope onbemande pompen, maar van de week een heel gesprek over gehad met Bernard. Die wijt heel veel problemen die bij hem binnenkomen aan waardeloze benzine.

Vooral een probleem als je niet veel rijdt blijkbaar, maar ik ga vanaf nu ook zoveel mogelijk bij Shell of BP tanken en dan 98 oid, ipv de afgekeurde 95 bij de Tango...

Welkom Sake, mooie r6.
 
Laatst bewerkt:
Welkom Sake, mooie motor.

Ligt inderdaad nog zout op de weg. T heeft immers sinds vorige week niet meer geregend.
Als je m meteen afspoelt is er niks aan t handje hoor 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan