Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic deel 2

Mini Meeting van Lekstroom Topic

  • Ja, leuk!

    Stemmen: 19 95,0%
  • Nee, wat is daar het nut van?

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kolere das niet best man :N Maar gewoon weer rijden nu dat vind ik wel dapper :} Ik heb zelf een GPZ 900R 1 jaartje gehad (eerste fiets) vond ik te zwaar overgestapt op een susuki bandit 400 die vond ik weer te licht dus ZZR600 gekocht 10 jaar gehad toen 6 jaar ff niks en nu de ZX9R sinds een paar maanden. En dat rijd heeeel lekker ;) Maar ik hoop dat ik dat nooit mee hoef te maken. Dat is dus precies waar m'n vrouwtje bang voor is :/


het is nu weer vooruit denken en weer genieten want dit is niet voor herhaling vatbaar :X

ik heb ook een 9 gehad, dat zijn heerlijke dikke bikes :9~

Zo geupdate mannen!

Foto's,plaatjes,linkjes,namen die aan geklikt kunnen worden,filmpjes,en alle andere toelie!


netjes :}
 
Als je ook op de OP wilt met pica laat dan ff weten!

is goed hoor, doe deze maar:

nh10_9.jpg
 
Het weer ziet er zeer gunstig uit qua temp voor het weekend zag ik. Dusss :] FF wat verloren gegane tijd en km van afgelopen weekend inhalen }) nog meer rijders met de zelfde gedachte als ik ?

Ik lees het wel :W
 
Het weer ziet er zeer gunstig uit qua temp voor het weekend zag ik. Dusss :] FF wat verloren gegane tijd en km van afgelopen weekend inhalen }) nog meer rijders met de zelfde gedachte als ik ?

Ik lees het wel :W


Ik lust wel weer een ritje dit weekend Sjon :Y Wel liever zondag dan zaterdag, maar ik weet niet wat jou en/of de andere rijders het beste uitkomt? We'll see.......... :]
 
Het weer ziet er zeer gunstig uit qua temp voor het weekend zag ik. Dusss :] FF wat verloren gegane tijd en km van afgelopen weekend inhalen }) nog meer rijders met de zelfde gedachte als ik ?

Ik lees het wel :W


:Y :Y :Y :Y Zondag eind van de middag gaat de fiets voor 2 weken de garage in dus heb nog een heel weekend om nog ff te genieten!!!
 
We houden het weer ff in de gaten voor het weekend. Zondag had de beste papieren geloof ik. En als iemand nog een leuke rit in z'n hooft heeft van een paar uurtje's dan sta ik daar zeker voor open!! Ik weet zelf ook wel wat (Iets met broodje kroket en veel bochten waar ik geen genoeg van kan krijgen :P) Maar die hebben we al een paar keer gehad. We moeten het dit keer zonder de mooie route's van william doen geloof ik. Dus wie gaat ons verrassen :9
 
vrijdag krijg ik een prik in mijn rug om zenuwen uit te schakelen...

als dat nou mee zit en ik voel me lekker dan zal ik wel een route voorrijden voor zondag......

anders houden jullie deze te goed :Y
 
@Sjon: Posbank is zelfs na 1000x gereden te hebben nog leuk :Y Dus altijd een serieuze optie in mijn ogen! Besides, voorgaande keren kon ik er niet bij zijn dus ik vindt het sowieso wel leuk. Maar andere routes zijn ook prima of course ;)



*Ik ga m'n pakkie maar eens aantrekken om voor een dagje vreemd te gaan met d'r jongere doch grotere zus :? ----> Lees: Suzuki GSX-R 750 K8* (misschien wel leuk speelgoed for next season }) :9) Ach je moet wat hé, als je eigen schatje naar de dokter gaat voor een standaard check :P

:W :W :W
 
De route die ik zo uit m'n hooft kan rijden is ongeveer 177 km. Ik kan m alleen niet laten zien. Ik had m al gemaakt op tyre om te laten zien maar ik weet niet hoe ik het hier op het forum kan laten zien. Gister al wat zitten klote. Maar lukte niet :( maar is wel leuk rijden het tweede deel is hetzelfde als laatst met william renkum-wagenigen-rhenen-kesteren- daar de dijk op etc etc komt bij flip en S.L bekent voor kan S.L evt bij wijk afhaken als ie wil. maar dit is plan b voor nu.
 
Laatst bewerkt:
Kijk deeltje 2 alweer, wat is dat hard gegaan in 1 keer. Waren er nog mensen hier naar de nachtrit geweest o.a. William toch? Hoe was het? Heb de laatste tijd weinig gereden moet ik zeggen. Is mij toch te warm. Lijk wel een Nederlander nu is het weer te warm daarna is het weer te koud!...
 
~
Wat een makkelijke gasten hier op het forum. Vinden alles wel goed _O- Wat voor tijd hebben we in gedachte rijders of maakt dat ook niet uit :P



@S.L: dat verschil 600 naar 750 moet je merken })~



Maak 'r maar grapjes over Sjon, stap net af, kon er simpelweg niet genoeg van krijgen. Nu ik dit typ realiseer ik me hoe triest dit zou kunnen klinken, maar ik zet 't toch maar gewoon neer: IK BEN VERLIEFD!!!

Kom ik daar aan, krijg ik een L0 mee (allernieuwste type dus) i.p.v. een K8 die ik qua kleurstelling gewoon super vond, doen we natuurlijk niet moeilijk om verder. Enfin, ik start de 750 en hoor niets :? Oké nu is het overduidelijk, mijn eigen GP dempertje maakt gewoon erg veel herrie en dan klinkt zelfs een 750 met originele uitlaat als een stofzuiger _O- Vervolgens maar een stukje rijden, kom ik bij het eerste verkeerslicht naast een gozert in een opgefokte Subaru te staan die z'n nekspieren aardig verdraaid zal hebben, tja de looks van de GSX-R blijven niet onopgemerkt *D Gaat ie gast een beetje lawaai lopen maken, normaal ben ik daar niet zo gevoelig voor, maar vooruit heb toch niet voor niets 150PK en 88,5NM ter beschikking op een gwicht van slechts 163KG. Licht op groen, ikke weg en voor m'n gevoel zit ik 2 seconden later (zullen ongetwijfeld een paar seconden meer geweest zijn) op de 200, ik ff kijken, 240 }) op een 80-weg O-) O-) O-) Subaru, welke Subaru _O- Motor was nog niet eens warm :X Jullie begrijpen, de toon was gezet :P

Ik kan nog wel ff doorgaan met dit soort taferelen, maar bottomline is: Wat een gruwelijke machine!!! :Y :Y :Y Nu snap ik die leus van Suzuki echt als ze zeggen; het stuurgedrag van een 600 en het vermogen (bijna dan haha) van een 1000, ofwel 'Best of both Worlds'. ---> GSX-R750 :} :} :}

Dat gekke ding mag dan 2 kilo zwaarder zijn dan m'n eigen 600, hij stuurt 20x lichter en verfijnder :Y Nu is met de huidige techniek in 4 jaar tijd een hoop winst te boeken, maar dit is werkelijk fenomenaal als je, je bedenkt dat mijn K6 al fantastisch stuurt. Die brigdestone BT-016 hebben aan beide kanten geen mm schaamrand meer over, dat is bij mijn PilotPower 2ct aan de rechterkant toch echt ff anders :? Naast het feit dat het prima bandjes zullen zijn en het ook deels aan de vering zal liggen, ben ik 'r van overtuigd dat het niet aan mijn stuurmanskunsten ligt, maar aan de stuureigenschappen van de nieuwe gixxer!!

Mijn K6 is echt niet sloom, maar die 150cc op nagenoeg hetzelfde gewicht en 4 jaar vernieuwende techniek is werkelijk waar goed, zeg maar gerust zeer goed te merken :Y })

Sjeezus, wat sleurt dat ding 'r aan zeg, spontane wheelies waren gewoon niet te voorkomen als je ff volgas gaf. Ik bid normaliter niet, maar ga zo toch maar ff bidden dat ik vandaag niet geflitst ben, dan is de kans namelijk groot dat het boven de 200 is. Zo ernstig heb ik me tot op heden nog niet eerder misdragen in het verkeer :Y _O-

Anyway, dit was beter dan mijn verwachtingen vooraf, en die waren al best hoog, ik ben er gewoon echt ff van onder de indruk... Ik weet dus in ieder geval waar ik over droom vannacht :Y

Ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar wat mij betreft pleuren ze die 600 en die 1000 uit 't gamma want die 750 voldoet aan ieders wensen als het om een Suzuki Supersport gaat.

Mijn MF-nickname klopt als een bus, I'm just an Suzuki-Lover
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan