Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic deel 2

Mini Meeting van Lekstroom Topic

  • Ja, leuk!

    Stemmen: 19 95,0%
  • Nee, wat is daar het nut van?

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk stukje S-L ! komt me heeeel bekend voor

dat is ook de reden dat ik geen nieuwe/snelle motor meer mee wil hebben
laatste beurt om een 1 cilinder gevraagd
maar helaas, daar heb ik me ook te veel op geammuseerd en werd ik ook weer verliefd
 
Heb met plezier je "lap tekst" gelezen!! En een 750 is idd een geil apparaat vooral het nieuwe model of ja eigenlijk alle nieuwe modellen van Suzuki zijn bloedmooi...
 
750 heeft inderdaad de naam , beste van 2 werelden te zijn..

Tis dat ik geen racer meer wou...
 
Ik heb net te horen gekregen dat ik zondag niet mee kan :] M'n zwager is zondag jarig en ik kan hier helaas niet onder uit :( Heb net al een hok herrie achter de rug met m'n vrouw |( En je raad het al ik had weer het laatste woord B|
 
Ik heb net te horen gekregen dat ik zondag niet mee kan :] M'n zwager is zondag jarig en ik kan hier helaas niet onder uit :( Heb net al een hok herrie achter de rug met m'n vrouw |( En je raad het al ik had weer het laatste woord B|

Wel jammer...maar niks aan te doen Sjon ritje houden we gewoon te goed!!
 
Ik ben het gevecht nog ff aangegaan. En er is weer hoop voor me als we mijn route doen tenminste ;) Want mijn zwager woont op de route die we rijden *D Dan haak ik het laatste stukje bij eck en wiel af. En rijden jully het laatste stukje gewoon zonder mij naar huis.
M'n vrouw en junior gaan lekker (moet nog gevraagt worden) met d'r vader en moeder mee in koekblik. En ik kan lekker rijden :o FF tanden laten zien he. Heb te lang al niet meer gereden en dan krijg je van die afkick verschijnselen he })

word vervolgt 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het gevecht nog ff aangegaan. En er is weer hoop voor me als we mijn route doen tenminste ;) Want mijn zwager woont op de route die we rijden *D Dan haak ik het laatste stukje bij eck en wiel af. En rijden jully het laatste stukje gewoon zonder mij naar huis.
M'n vrouw en junior gaan lekker met d'r vader en moeder mee in koekblik en ik kan lekker rijden :o FF tanden laten zien he. Heb te lang al niet meer gereden en dan krijg je van die afkick verschijnselen he })

word vervolgt 8-)

Sjon je houdt het wel heel spannend... we horen het wel
 
Zoooooooo, net op tijd terug daarnet, wat een pleuresweer man :r Aan de andere kant, koelt het weer ff lekker af :Y

Heb net mijn de 750 weer ingeleverd, maar toch nog heerlijk van genoten vandaag :Y, je merkt het verschil helemaal als je net opstapt op je eigen bike en ff vol weg wil trekken, valt dan toch een klein beetje tegen haha. Rijdt wel weer heerlijk, motor is weer helemaal op en top *D En wat een geluid :9~ Ook dat verschil is ineens heel erg merkbaar _O-
 
Voor degenen die mijn bovenstaande euforische verhaal niet in z'n geheel willen lezen, wat gezien de 'lap tekst' zeer begrijpelijk is;


S-L gaat sparen voor een nieuw speeltje voor volgend seizoen :Y

cool verhaal heb zelf ooit in een grijs verleden een gsxr 750 uit 2001 gehad...
daar lijkt die zx9r nu een tank bij zo zwaar die stuurt :9

Ik geef je volgend jaar dan wel 3000 voor de jouwe ben je aardig eind op weg voor je nieuwe muhahaha! _O-
 
Zoooooooo, net op tijd terug daarnet, wat een pleuresweer man :r Aan de andere kant, koelt het weer ff lekker af :Y

Heb net mijn de 750 weer ingeleverd, maar toch nog heerlijk van genoten vandaag :Y, je merkt het verschil helemaal als je net opstapt op je eigen bike en ff vol weg wil trekken, valt dan toch een klein beetje tegen haha. Rijdt wel weer heerlijk, motor is weer helemaal op en top *D En wat een geluid :9~ Ook dat verschil is ineens heel erg merkbaar _O-

Ik zou wel eens een dag van vrouw willen wisselen voor een grote onderhouds beurt !! van 35 naar 25 zal je wel merken denk ik. Liefst blond lang haar -O- Merk maakt me niet uit :9

@ Arie: Je kent me toch ! Al weet ik niet wie soms harder blaft *D
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wel eens een dag van vrouw willen wisselen voor een grote onderhouds beurt !! van 35 naar 25 zal je wel merken denk ik. Liefst blond lang haar -O- Merk maakt me niet uit :9

@ Arie: Je kent me toch ! Al weet ik niet wie soms harder blaft *D


Als die langharige blondine slechts voor een doorsmeerbeurt bedoeld is Sjon, dan valt dat best wel te regelen hoor (mompelt iets over prostitutie :P) is waarschijnlijk nog goedkoper dan wat ik voor de grote beurt af moest rekenen ook _O-

Edit: Heb je nog de keuze welk merk je prefereert ook nog hahahaha _O- :W
 
Als die langharige blondine slechts voor een doorsmeerbeurt bedoeld is Sjon, dan valt dat best wel te regelen hoor (mompelt iets over prostitutie :P) is waarschijnlijk nog goedkoper dan wat ik voor de grote beurt af moest rekenen ook _O-

Edit: Heb je nog de keuze welk merk je prefereert ook nog hahahaha _O- :W

Ga jij nu ook al bijdehand doen :P je leert snel :} ben je student voor he :)

wees blij met je soesje. want wie het kleine niet eerd is iets groters nooit....... je hebt even aan de toekomst kunnen proeven. En de jappen zitten nooit stil. Ik voorspel full carbon frame's
 
Laatst bewerkt:
@ iedereen van dit Topic

Mensen nog interesse in een koekblik??

Wegens een leasebak verkoop mijn Volkswagen Golf type 4 1.9 TDI (bj 2000)

hmmm.....heb het gevoel dat ik hem op de verkeerde plek aanbied maar gooi het toch maar in de groep! :+

Koekblik eruit motortje voor vrouwtje erin
Honda Hornet 600cc, geel, 1999
 
Laatst bewerkt:
Tijd genoeg Flip 8-)

@ Arie: wat dacht je ervan als ik haar ff langs breng bij je. Dan krijg je de bench en riem en een maand vreten erbij O-) Ze leest mee op dit topic maar ach what the fuck.


_O- lekah bezig })

@ iedereen van dit Topic

Mensen nog interesse in een koekblik??

Wegens een leasebak verkoop mijn Volkswagen Golf type 4 1.9 TDI (bj 2000)

hmmm.....heb het gevoel dat ik hem op de verkeerde plek aanbied maar gooi het toch maar in de groep! :+

Koekblik eruit motortje voor vrouwtje erin
Honda Hornet 600cc, geel, 1999

leuk als de vrouwen ook rijden, dan heb je minder gezeur hehehe
 
ligt eraan hoe(veel) ze zelf ook gaat rijden!, anders snapt ze dat je wilt :] en mag/kan je nog niet B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan