Marc Marquez topic deel II

marc-marquez-texas.gif
 
Wel genoten van de race, maar het commentaar van Knabbel en Babbel werkt niet echt mee.
Ik heb continu de neiging om het geluid uit te zetten.....
 
Wel genoten van de race, maar het commentaar van Knabbel en Babbel werkt niet echt mee.
Ik heb continu de neiging om het geluid uit te zetten.....

Inderdaad...ze doen wel hun best...denk ik...maar erger mij kapot..erg jammer B| ...mooi beeld op eurosport...maar toch het hele weekend MotoGP.com gekeken :)
sorry verkeerde topic.... :?
 
Laatst bewerkt:
Alles of niks mentaliteit, ik mag het wel, Marquez is een echte strijder!, helaas dit keer niet goed afgelopen voor hem.
 
Laatst bewerkt:
Klein foutje na 24 laps alles te geven om zoveel mogelijk voorsprong te behouden. Jammer, maar binnen 2 weken staat ie weer bovenaan.
 
Echt niet!
Rossi heeft 30 punten voorsprong. Als ie 6x 2e wordt duurt het dus zeker een half jaar. Rossi is nog lang niet klaar! De toon is gezet en Marques moet eens respect hebben voor anderen. Taak voor Dorna om hem eens serieus een penalty te geven. Bij de moto 2 kwam ie er ook elke keer mee weg...........
Wordt vervolgd ;)
 
Laatst bewerkt:
Wel genoten van de race, maar het commentaar van Knabbel en Babbel werkt niet echt mee.
Ik heb continu de neiging om het geluid uit te zetten.....

Begon al bij het Argentijnse volkslied, "we gaan nu even acapella" waarna je de instrumenten + gezang gewoon hoorde _O- Zeg dan gewoon niks.
 
Laatst bewerkt:
Marquez probeerde gelijk terug te vechten omdat hij wist dat Rossi sneller was.
 
Jonge hond... en dit keer op de grond!

Verkeerde gegokt met de bandjes... hield 7 rondjes teveel over.
2e plaats had ie moeten pakken maar goed... adrenaline!
Hopelijk gaat het niet ten. Koste van de sfeer tussen beide giganten.
 
Echt niet!
Rossi heeft 30 punten voorsprong. Als ie 6x 2e wordt duurt het dus zeker een half jaar. Rossi is nog lang niet klaar! De toon is gezet en Marques moet eens respect hebben voor anderen. Taak voor Dorna om hem eens serieus een penalty te geven. Bij de moto 2 kwam ie er ook elke keer mee weg...........
Wordt vervolgd ;)
doelde niet op de stand.. Maar weer bovenaan in de race.
 
Echt niet!
Rossi heeft 30 punten voorsprong. Als ie 6x 2e wordt duurt het dus zeker een half jaar. Rossi is nog lang niet klaar! De toon is gezet en Marques moet eens respect hebben voor anderen. Taak voor Dorna om hem eens serieus een penalty te geven. Bij de moto 2 kwam ie er ook elke keer mee weg...........
Wordt vervolgd ;)

Dorna moet hier helemaal niks mee willen. Fantastische race, prachtige show, en race incidents (zoals besloten door Race Direction, niet door Dorna) horen bij racen. *O*
 
Iets te enthousiast vandaag. Gewoon een stomme actie. Ik vind het mooi om te zien dat hij het toch probeert op de harde band het verschil te maken, in plaats van voor veilig te gaan en op dezelfde band als Rossi weg te gaan...
 
Laatst bewerkt:
Iets te enthousiast vandaag. Gewoon een stomme actie. Ik vind het mooi om te zien dat hij het toch probeert op de harde band het verschil te maken, in plaats van voor veilig te gaan en op dezelfde band als Rossi weg te gaan...


Is wat van te zeggen...maar wat me heel erg opviel is dat Rossi op een mindergrip gele band uiteindelijke en snellere ronde rijdt dan MM zijn snelste ronde op de rode band. Dat zegt mij wel wat over het ritme van Rossi...die was TOP!

Zelfde situatie en banden dan was het een andere race geweest en denk ik dat mm aan het langste eind had getrokken.
 
Is wat van te zeggen...maar wat me heel erg opviel is dat Rossi op een mindergrip gele band uiteindelijke en snellere ronde rijdt dan MM zijn snelste ronde op de rode band. Dat zegt mij wel wat over het ritme van Rossi...die was TOP!
Blijkbaar deed de hardere 'gele' band het op de Yamaha beter dan de minder harde 'rode' band op de Honda, die verloor juist grip naarmate de race vorderde.
Marquez had in Q2 juist alle 3 de compounds getest om zo een goede keuze te kunnen maken, maar blijkbaar schatte hij (en z'n team) in dat ze het met de gele band niet zouden redden en werd er voor de rode gekozen. Marquez wist dat Rossi een goed raceritme had en kon er eigenlijk niet zo veel (meer) aan doen. Hij hoopte waarschijnlijk op genoeg voorsprong in het begin v.d. race, en dat lukte bijna..

edit: je zag chefmonteur Santi Hernandez ook de asfalttemperatuur meten. Misschien gingen ze uit van meer bewolking/minder zon/lagere temperatuur en sleet de rode band juist nu te hard omdat er meer zon was (dan verwacht).
Zelfde situatie en banden dan was het een andere race geweest en denk ik dat mm aan het langste eind had getrokken.
Die vat ik niet..'zelfde situatie en banden'..dan heb je toch dezelfde race :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan