Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben ze nu ook de 60-stickers van Mickey voor op mijn kuip?

Zal volgende keer föhn meenemen.
full
 
Benieuwd welke banden hij vandaag gaat kiezen, en als ie de zelfde banden kiest als Lowes, hij er dan wel bij kan blijven.
 
Redelijke race, ik hoop dat Michael binnenkort toch echt een stapje over Lowes heen gaat. En met binnenkort bedoel ik dan het volgende raceweekend, in Assen! })
 
Redelijke race, ik hoop dat Michael binnenkort toch echt een stapje over Lowes heen gaat. En met binnenkort bedoel ik dan het volgende raceweekend, in Assen! })
Eerste gedeelte Assen is Michael niet het sterkste, maar met name het laatste gedeelte Mandeveen/Hoge Heide/Ramshoek gaat hij het verschil maken!
 
Laatst bewerkt:
Wel fijn om te zien dat hij qua positie momenteel niet veel beter doet dan op de Honda vorig jaar. Maar daarbij wetende dat bij de Honda bij deze prestaties over de limiet gereden moest worden en bij de Yamaha lijkt er nog voldoende rek in te zitten.
 
Wel fijn om te zien dat hij qua positie momenteel niet veel beter doet dan op de Honda vorig jaar. Maar daarbij wetende dat bij de Honda bij deze prestaties over de limiet gereden moest worden en bij de Yamaha lijkt er nog voldoende rek in te zitten.


:^
 
We zullen het zien. Het 2e gedeelte van Assen is zeer vloeiend. Ik denk dat dat de Yamaha's wel zal liggen. En Michael weet op Assen altijd een beetje extra te vinden. Ik heb er goede hoop in dat hij in Assen minimaal 1 keer op het podium staat.
 
Had het idee dat hij in de laatste dubbele bocht afgelopen weekend de hele tijd een behoorlijke wijde lijn reed. De mannen voor hem en ook Lowes reden een behoorlijk krappere lijn op dezelfde snelheid naar mijn idee.
 
Had het idee dat hij in de laatste dubbele bocht afgelopen weekend de hele tijd een behoorlijke wijde lijn reed. De mannen voor hem en ook Lowes reden een behoorlijk krappere lijn op dezelfde snelheid naar mijn idee.
Valt mij ook wel vaker op, in de Strubben altijd een stuk wijder.
Ik dacht eerst dat het aan de Honda lag, meer snelheid houden voor het rechte stuk. :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan