Motorslipcursus via online aanbieding, ervaringen?

mark-k

MF veteraan
17 jul 2009
4.666
577
Zojuist kreeg ik de email van de Marktplaatsaanbiedingen weer in mijn inbox, met daarin een aanbod voor een 2 uur durende motorslipcursus met 50% korting. Meer info vind je hier.

Let op, alleen vandaag geldig!
 
me2
LOSER.jpg
 
Zet het er dan ook meteen bij:

Zelfverzekerd het avontuur tegemoet op uw motor met een motorslipcursus bij Traffic Control. Profiteer nu van €55 voordeel!
Uitgelicht

De perfecte basis voor zelfverzekerd motorrijden
Leer een noodstop maken, remmen en uitwijken op stroef en glad wegdek
Ervaar een geblokkeerd voor- en achterwiel en leer ingrijpen
Veilig het zomerse avontuur op de Europese wegen tegemoet
Duur slipcursus: 2 uur

Voorwaarden

Tegoedbon is 6 maanden geldig na datum afgifte
Motorrijbewijs verplicht
Reserveren noodzakelijk en deelname op basis van roulatie
Beschikbaar van maandag t/m zaterdag
Locaties: Gouda, Eindhoven, Rijssen en Weert



Meer informatie over deze aanbieding

Zomer zonder zorgen?
Het leven bestaat uit vallen en uit opstaan. Alleen liever even niet als u op uw motor met 100 kilometer per uur door de bocht heen scheurt. Motorrijders zijn kwetsbaar. Vooral in de herfst en winter lopen motorrijders een verhoogd risico op een ongeluk. Dit betekent echter niet dat motorrijders met mooi weer in de zomer probleemloos de weg op kunnen. Het weer kan omslaan, dat weten we inmiddels allemaal. En u kunt daar als motorrijder goed op voorbereid zijn.

Motor slipcursus: Het voertuig, de theorie en de praktijk!
Deze 2 uur durende motorslipcursus van Traffic Control start met een korte theorieles. Deze is noodzakelijk om het doel van de te volgen oefeningen te verduidelijken en de specifiek uit te voeren handelingen toe te lichten. Het theoriegedeelte neemt ongeveer 1/3e van de totale cursusduur in beslag.

Dan is het tijd voor het praktijkgedeelte! Op uw speciaal aangepaste motorfiets met zijwielen leert u een noodstop maken, remmen en uitwijken op stroef en glad wegdek en het ervaren van een geblokkeerd voor en achterwiel.

Zelfverzekerd vakantie vieren
In de zomer is het druk op de Europese wegen. Het weer kan omslaan en u zult goed moeten reageren als u met problemen wordt geconfronteerd. Hopelijk hoeft u in de praktijk niet op uw leerstof terug te vallen, maar voor deze motorslipcursus geldt zeker: Een goede cursus levert een grote bijdrage aan de juiste reactie van iedere motorrijder. Grijp dus nu uw kans met deze extra voordelige aanbieding. U zult er geen spijt van krijgen!

Locaties 2 uur durende motor Slipcursus
Gouda, Eindhoven, Rijssen en Weert.
 
'Motorslipcursus Marktplaats' > 'Motorslipcursus via online aanbieding, ervaringen?'
 
Graag ook ervaringen als men gekocht heeft via deze site. Zit er namelijk wel aan te denken maar eigenlijk is alleen Gouda een locatie waarbij de afstand reeel is. Alleen dat zal dan waarschijnlijk enkele dagen in het jaar zijn. Dus probeerde al via de site van de aanbieder zelf te kijken maar daar kan ik niet eens reserveren voor Gouda. Leuk als hij dan 6 maanden geldig is maar naar de uithoeken van het land heb ik geen zin om te rijden voor 2 uur.

Iemand hier ervaring mee?
 
zo te zien is het foutive informatie vanuit marktplaats of aanbieder, want dit staat op de site van de aanbieder.

onder prijzen
http://www.trafficcontrol.nl/prijzen-activiteiten/#slipmotor

Motor Slipcursus
2 uur 1 dag
Standaard € 109 € 199
Solo € 199 € 349
Exclusief € 289 € 699

De 2 uur durende slipcursus met de motor is mogelijk in Eindhoven.
De dagcursus slippen met de motor is mogelijk in Rijssen.

onder slip cursus motor
http://www.trafficcontrol.nl/slipcursus-met-een-motor/

Locaties Motor Slipcursus

2 uur durende Slipcursus:
Nederland: Eindhoven, Drachten, Amsterdam, Emmen, Zandvoort, Venlo, Barneveld, Meppel en Lelystad

België: Zolder, Kortrijk en Namen.

Motor slipcursus dag: Rijssen
 
Laatst bewerkt:
De 2 uur durende slipcursus met de motor is mogelijk in Eindhoven.

Beschikbaar van maandag t/m zaterdag
Locaties: Gouda, Eindhoven, Rijssen en Weert
 
Groupon zelf is oke, maar ik neem aan dat je de organisator van de slipcursus bedoeld?
 
Groupon zelf is oke, maar ik neem aan dat je de organisator van de slipcursus bedoeld?

Ja precies. Dit draadje is inmiddels alweer een paar weken oud. Ik was benieuwd of iemand hierboven de cursus al had gedaan.

54 euro voor 2 uur klinkt niet slecht, maar als je met een groep bent en op elkaar staat te wachten vraag ik me af hoeveel daarvan overblijft.
 
Gisteravond toch maar besloten om op de aanbieding in te gaan.

De beschikbaarheid valt een beetje tegen. Op de locatie bij mij in de buurt zijn maar 4 slots beschikbaar, waarvan 3 doordeweeks. Ik sta nu ingepland voor een zaterdag eind oktober.

edit: woordje vergeten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan