Old School WSBK topic

Giancarlo Falappa
full
 
de echt sympathieke helft van het honda-duo... helaas ook met zelden t geluk aan zn zijde.... (en ook ruim 4 keer van de baan gekegeld door zn 'toffe' team'maatje'..


:} aaron slight

[afbeelding]

dit plaatje gaat in de OP ;)
die tekst met "auteursrechtelijk beschermd" valt niet op toch ?
en zolang ctrl c <----> ctrl v werkt zijn die rechten mijn inziens niet zo heel erg serieus


wat een prachtige foto.... hij mag z'n keesliders wel op z'n kuip doen *O*
 
Laatst bewerkt:
Je ziet hem regelematig op zijn scooter langskomen :Y ,is ook altijd bij de persconferentie aanwezig

yup... als je dan ziet dat ie zelfs op zn scootertje behoorlijk rustig moet blijven... '(

er er zijn nog genoeg andere helden voor het lijstje van de early days.... doug polen, fabrizio pirovano (zo gek als n deur en ontvlambaarder dan dynamiet), terry rymer, james witham, anthony gobert (die t helaas enkel en alleen door zichzelf verklooid heeft), yasutomo nagai (ik was r helaas vlak bij die ****** dag op assen).. en nog velen.. moet ns in mn archief wat foto's gaan opduikelen...
 
Vorig jaar met de WSBK Falappa persoonlijk gesproken, op een Falappa shirtje nog een handtekening van hem gehad......bijzondere persoonlijkheid!!! :}

Tevens Fogarty in levende lijve een hand geschudt en zijn handtekening op mn pak....was ook een dierbaar moment!!! Foggy is en blijft mn allergrootste held! :}

Hij heeft mij bijna omver gereden met een auto B| ,op het paddock van assen,hij had nogal haast _O-
Desondanks een groot rijder, :} ,en dat van die ogen..klopt ;)
 
Heeft slight later niet een hersenbloeding gehad?


een levensbedreigende tumor... heeft na de operatie nog n comeback gemaakt, maar die woeste vlam was grotendeels gedoofd helaas, zag je zo... heeft ook nog australisch touring car gereden erna, net als gardner
 
qua rijstijl (en feestbeest in de paddock) kreeg je ze niet veel gekker dan hem..

james whitham... ook al bijna geveld door kanker... wel nog dikke comeback gemaakt in wss... moet nog ergerns n veel spectaculairdere foro hebben van hem op die dus... zie je alleen zn voet en helm zowat... *D :}

full
 
laten we't itt de texas windass (bijnaam is m trouwens gegeven door z'n mechaniekers toendertijd, moet je hen maar ns vragen of ie in t echt,buiten de paddock, ook zo sympathiek en down to earth is :X :X ) maar weer over echte helden hebben... :}

[afbeelding]

:? oke..

niet mijn ervaring nee.. en ik heb niet met zijn mechaniekers gepraat ;)
 
Wat te denken van Neil Hodgson, Ben Bostrom, James Hayden, Davide Tardozzi, Virginio Ferrari, Gregorio Lavilla, Bontempi, Niall Mackenzie, Rutter, John Reyonolds......etc, etc

:X :X laat die eerste maar.... ahum.... 'mister image'.... alleen in hoekje van de paddock wel 'fuck off' zeggen tegen n ukkie van 6 dat om n handtekening vroeg, toen mr 'is my hairdo ok?' net in een natte practice op 5 seconden gekegeld was... zelfs vader van t joch kreeg bijna tranen in de ogen..
 
Laatst bewerkt:
:? oke..

niet mijn ervaring nee.. en ik heb niet met zijn mechaniekers gepraat ;)

tjah... als je nou echt spreekt van het prototype van 'two-faced'... :X

2 van zn mechs kende ik goed, paar andere mensen van het team ook... postten hem op dezelfde 'hoogte' als oa crivillé en hodgson... :X
 
:X :X laat die eerste maar.... ahum.... 'mister image'.... alleen in hoekje van de paddock wel 'fuck off' zeggen tegen n ukkie van 6 dat om n handtekening vroeg, toen mr 'is my hairdo ok?' net in een natte practice op 5 seconden gekegeld was... zelfs vader van t joch kreeg bijna tranen in de ogen..


:X alsof Fogarty mr. Nice Guy was.. laat staan die franskloot.. ben zijn naam alweer vergeten trouwens _O-
 
damn foto's uit de goede ouwe tijd!!!! :} :} :}

en ja.. toen volgde ik het ook al :+


Persoonlijk de mooiste periode uit de racerij!! Prachtige machines uit die periode!!! Zoveel karakter.....

En legendarische namen...... :} :} :} :} :}

Peter Goddard heb je ook nog gehad, en die oostenrijker op de Red Bull Ducati Andreas Meklau die toen zo`n gigantische klapper maakte op Monza......
 
één van de meest epic races van die tijd is trouwens de tweede race van (ik dacht) seizoen 2000 op donington.... moet je echt ns bekijken, wild cards reden bijna cirkeltjes om de rest heen..
 
Lekker belangrijk hoe ze persoonlijk zijn en wat ze af en toe gezegd hebben, echt kennen doe je ze niet en is meestal van horen zeggen en ze hebben allen wel kleur gebracht aan deze periode waar we nu met weemoed naar terugkijken!
 
Lekker belangrijk hoe ze persoonlijk zijn en wat ze af en toe gezegd hebben, echt kennen doe je ze niet en is meestal van horen zeggen en ze hebben allen wel kleur gebracht aan deze periode waar we nu met weemoed naar terugkijken!


8-) you're right...


Het ging om het racen en fok de persoonlijkheid... wat racen konden ze.. :} :}
 
Op youtube staat een mooi filmpje
van Falappa en Fogarty op Assen 1992

De laatste ronde

na het befaamde foggy-chili incident zat ik (eenmalig ) in de perstent... chili die witheet in badjes en slippers kwam binnengestoven en de microfoon nam om zn gal te spuwen... _O- _O- _O- foggy heeft m toen bijna 'n hengst verkocht, was gevalletje 'chaos control' _O- _O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan