Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Simpel, indrukwekkende grafieken in de handleiding, op de doos, sticker en ledjes die van alles aangeven. Ziet er best mooi uit hoor en het zal ook best effect hebben maar vooral tussen de oren. Op een motor zit gewoon een dynamo die een bepaalde stroom kan leveren en klaar.hoe kan iets indruk maken op de koper wat hij niet eens kan zien ?
Mooi om je in net 24 uur te zien groeien van noob tot een alwetend accu-expertSimpel, indrukwekkende grafieken in de handleiding, op de doos, sticker en ledjes die van alles aangeven. Ziet er best mooi uit hoor en het zal ook best effect hebben maar vooral tussen de oren. Op een motor zit gewoon een dynamo die een bepaalde stroom kan leveren en klaar.
kunnen ze evengoed laten zien zonder 4 computers in 1 lader te steken (ja 4 : 1 per fase en 1 die het geheel overziet)Simpel, indrukwekkende grafieken in de handleiding, op de doos, sticker en ledjes die van alles aangeven. Ziet er best mooi uit hoor en het zal ook best effect hebben maar vooral tussen de oren. Op een motor zit gewoon een dynamo die een bepaalde stroom kan leveren en klaar.
Ben geen noob hoor, had alleen over het hoofd gezien dat sommige laders desulferen, vandaar dat ik het niet kon plaatsen. Voor mijn werk gebruiken we veel ferro accu's met bijbehorende laders allemaal CAN bus gestuurd met per cel blok uit te lezen spanning en meerdere temperatuurmetingen in een accubak. De besturingsoftware van de machine met o.a. gegevens van de motorcontroller en accubak wordt door ons zelf geschreven. Dat is wel wat anders dan een motor accu en vandaar dat ik niet zo snel met onder de indruk ben van allerlei verkoop praatjes. Maar goed, ik ben zeker niet foutloos dus wijs me er vooral op als ik er naast zit, liefst met referenties.Mooi om je in net 24 uur te zien groeien van noob tot een alwetend accu-expert
Kon het even niet latenBen geen noob hoor, had alleen over het hoofd gezien dat sommige laders desulferen, vandaar dat ik het niet kon plaatsen. Voor mijn werk gebruiken we veel ferro accu's met bijbehorende laders allemaal CAN bus gestuurd met per cel blok uit te lezen spanning en meerdere temperatuurmetingen in een accubak. De besturingsoftware van de machine met o.a. gegevens van de motorcontroller en accubak wordt door ons zelf geschreven. Dat is wel wat anders dan een motor accu en vandaar dat ik niet zo snel met onder de indruk ben van allerlei verkoop praatjes. Maar goed, ik ben zeker niet foutloos dus wijs me er vooral op als ik er naast zit, liefst met referenties.
Juist daarom.hoe kan iets indruk maken op de koper wat hij niet eens kan zien ?
Juist daarom.
De gebruiker heeft de kennis niet en daarom 'vertrouwen ' op de producent.
Dit is een interessant filmpje over de hoge veiligheid van LiFePoVoor mij echt geen oude lood accu's meer. LiFePO4's vind ik dan weer net een stapje te ver voor op de motorfiets.
Het zal best veilig zijn, maar dat stukje 'Li' brengt wel wat twijfel, genoeg fikkende auto's, electrische fietsen en stepjes te zien op internet.
BS battery adviseert een conventionele acculader, even mijn oude lader afstoffen (controleer wel even of die oude laders niet te ver gaan als ze nog uit het 220Vac tijdperk komen).Komt er overigens wel op neer dat je klaar bent met eenvoudiger lees goedkopere lader.
Toch jammer dat ik identieke laders gezien heb met een andere ' lithium ready ' sticker erop.
Ook van BS battery:BS battery adviseert een conventionele acculader, even mijn oude lader afstoffen (controleer wel even of die oude laders niet te ver gaan als ze nog uit het 220Vac tijdperk komen).
Bekijk bijlage 1917836