Super tevreden over mijn T-Max 530

Allerlei carbon onderdelen en andere zaken te koop voor tmax 530.

(carbon neusstuk , carter deksels rizoma , lightech remhendels , xenon verlichting enz...)

Bij interesse zend maar een persoonlijk bericht.
 
Ik ben geneigd om dit jaar mijn tmax 530 full option te verkopen en in plaats daar van een
Bmw r nine T te kopen.....de verleiding is Zeeeeer groot




 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Linusje,

het ziet er minder technisch uit als je scooter, maar goed daarvoor is het dan ook
een model 'café racer'.
Ik vindt hem ook gaaf, en heb ook best veel gevoelens voor een model 'café racer'.
Zou je onder dat uiteinde van het zadel (zilveren kontje) nog een proppen- setje/gereedschap-setje of opvouwbare helm kwijt kunnen ;)

Prettige zondag gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem wel nog niet in het echt gezien. Ik zal er goed moeten over nadenken......het zou spijtig zijn dat ik het mij beklaag achter af.....spreek uit ervaring....hmmmm.

Groetjes
 
Het is letterlijk een plaatje van een scooter,
en voor de juiste persoon/liefhebber
een buitenkansje die elke cent waard zal zijn.

Veel suc6 met de verkoop. ;)
 
Ik moet hem eerst nog in het echt zien. De r nine t komt pas binnen in maart
bij de dealer.

Andere opties kunnen ook nog....we zien wel.
 
Vind je het zelf niet een beetje zonde?
Nog geen 10.000 gelopen en zoveel onderdelen erop.
Heb je m net af, verkoop je m weer.


Heb zelf n BMW 800 GS en die is geweldig, maar bij deze kan je niet eens iemand meenemen
 
Laatst bewerkt:
Zo rap zal hij nog niet weg zijn hoor.

Kandidaten genoeg hoor voor 6000 euro of minder maar ik ben niet
helemaal zot hoor.
 
Ik heb deze BMW op TV voorbij zien komen. Waren een groep testrijders.
Ziet er goed uit. Maare... @ Linus, was jij nou niet diegene die het niet met me eens was dat van Tmax naar een motor een upgrade was...?

Persoonlijk vind ik de Tmax in de vorm zoals jij 'm gemaakt hebt wel een motor waar je nog een paar jaar langer mee door zou kunnen rijden. Het is echt iets bijzonders. En ik vraag me af wat de BMW meer biedt, waarschijnlijk vooral power.
 
Laatst bewerkt:
In mij inziens alleen maar meer power.

Maar de 1 ziet meer of minder in een motor als een ander.

Maar om zoon mooie jonge opgewaardeerde scooter te gaan ruilen voor een BMW nah....

Maar das mijn mening ;)
 
Die BMW R Nine T vind ik een van de mooiste motoren die nu op de markt zijn, maar da's iets heel anders dan een T-max. Als de T-max meer bagageruimte zou hebben, was het mijn droomscooter. En als ik helemaal geen bagageruimte nodig had de R Nine T. Maar ja, een tas met laptop, een slot, wat papieren andere spulletjes slokken bij mij al gauw 100 liter op. Bovendien mag een vervoermiddel bij mij minstens 10 jaar dienst doen voor ik mijn bankrekening weer plunder. Toch zie ik graag lieden die daar niet om malen. ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan