Super tevreden over mijn T-Max 530

Normaal zie ik hem voor de eerste keer in maart....dan staat hij bij de dealer en dan valt het definitief verdikt.
 
Vandaag nog eens een heerlijk ritje gemaakt met de Max, wtf, wat zit een mens toch snel aan 150 km/u
Zal toch moeten opletten voor dat rijbewijs van me. 8-)
 
Inderdaad....ook al een keer tegen de lamp gelopen.

Vandaag hem nog eens opengetrokken....op een recht stuk waar geen verkeer was...op den buiten.
Op de teller 180 km/u....en had nog iets over....wel niet veel....maar dat is toch al rap hoor.
 
Klopt...ook al ben ik 51 maar toch blijven we nog een beetje een kind....alé..ik toch.
Moet maar zo prettig niet zijn.
 
Zat je er trouwens serieus over toen je tegen de lamp bent gelopen? En wat was het verdict?
 
iemand nog interesse in originele onder delen

-zadel
-ruit
-remhandels
-handvaten achter
-handvaten stuur
-uitlaat
gratis af te halen

- bronze beld cover 10 euro

komen van een zwart/grijze t max

laat maar weten
 
Normaal zie ik hem voor de eerste keer in maart....dan staat hij bij de dealer en dan valt het definitief verdikt.
ik hecht geen waarde aan bepaalde merken motoren en scooters ik rij wat ik op het moment leuk vind kan volgende maand weer compleet anders zijn ook zo weer een motor.
dit vind ik nou echt mooi op het moment
full

beetje dezelfde styl als die bmw.
voor mij is het speelgoed. 8-)
 
Niet mijn ding.....maar elk zijn goesting natuurlijk.
Een beetje genre Harley en daar ben ik geen voorstander van.

We kunnen niet allemaal dezelfde smaak hebben.
 
ik hecht geen waarde aan bepaalde merken motoren en scooters ik rij wat ik op het moment leuk vind kan volgende maand weer compleet anders zijn ook zo weer een motor.
dit vind ik nou echt mooi op het moment[afbeelding]
beetje dezelfde styl als die bmw.
voor mij is het speelgoed. 8-)

Sorry dat ik het zeg maar klinkt wel een beetje snobistisch ....sorry.
 
Sorry dat ik het zeg maar klinkt wel een beetje snobistisch ....sorry.
als je er niet op zou rijden wel, ik rij meer km dan gemiddeld zo'n 20000km per jaar op de motor/scooter dus ik gebruik het wel.
alleen nooit lang hoogstens 3 jaar dan gaat ie er uit.
hoelang heb jij op je t max gereden?
en waarvoor wil je een bmw?
volgens mij om dezelfde reden als ik omdat je iets anders leuker vind.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet toegeven dat ik ook graag eens verander.
Mijn tmax 530 heb ik in juni twee jaar is al
een redelijk record....haha.
 
Sorry dat ik het zeg maar klinkt wel een beetje snobistisch ....sorry.

Zegt wie.. Sorry, maar jij komt hier elk nieuw belachelijk duur onderdeeltje showen.
Een poosje geleden stond de t-max al te koop voor een bmw-scooter, nu alweer..

Dat je met je geld rondstrooit moet je zelf weten, maar dat je elke modificatie en elke twijfel om iets anders te kopen (dit is al de zoveelste keer) deelt, vind ik anders veel snobistischer. Als je er dan nog mee zou rijden.. MAar de eerste keer dat je tmax te koop stond had hij amper kilometers, en nu nog steeds.

€18000 euro in een scooter steken is, mijns inziens, gewoon compleet van de pot gerukt, en hem dan, met minder dan 10 000km verkopen en denigrerend doen over mensen die er €6000 aan willen geven, nog veel van de pot gerukter.

WIe wil er nu duizenden euro's extra geven omdat hij vol carbon hangt? De meeste mensen kopen het om te rijden, niet om te showen. Als je een getunede auto wil verkopen, als 18-jarige jonny, scheur je daar je broek aanomdat niemand van de andere tuners dezelfde smaak heeft als jij. Boeit niet hoeveel jij erin stak, het is gewoon zo, en met de scooter is het juist hetzelfde.

Nogmaals, je doet wat je wil, als jij veel geld hebt en er niks om geeft om het uit te geven, moet jij dat weten, maar als je hier alles altijd deelt, en constant ergens anders bevestiging over vraagt, toont dat voor mij dat je ofwel weinig zelfvertrouwen hebt (1000x bevestiging vragen), ofwel dat je gewoon graag opschept met je geld.

Succes met de verkoop, misschien vind je nog zo'n carbongekke scooterliefhebber. MIjn smaak is het niet, ik laat altijd alles origineel, het moet dienen, en ik rij m'n scooters altijd OP. ALs ik geld uitgeef, twijfel, of wat dan ook, kom ik geen 1000X de mening van iedereen vragen omdat ik het voor mezelf doe, niet voor het oog van de buitenstaander.
 
Haha sorry maar dat is toch best grappig.
Heeft hij het net bijgelegd met de een.
komt de volgende tegenstander alweer de hoek om.
haha nou succes linus.
 
Niet erg hoor.....ik heb een dik vel....zeggen ze hier bij ons.

Zo lang we fun hebben met onze motoren....en voor mij mag hij er best goed uit zien.

Mijn vrouw ziet er ook goed uit....met alle opties....haha.
 
Is anders best mooi geschreven feed-back. En als je dan ziet dat het de man veel moeite steekt in pas zijn 7e post .....
 
Allerlei carbon onderdelen en andere zaken te koop voor tmax 530.

(carbon neusstuk en windscherm in één , carter deksels carbon , lightech remhendels , xenon verlichting enz...)

Bij interesse zend maar een persoonlijk bericht.
 
Ongekend.
Die uitlaat is toch best duur??

Je zou iemand blij kunnen maken die n 2de hands gekocht heeft waar n voor hem lelijke vervangingsuitlaat op zit
 
Ongekend.
Die uitlaat is toch best duur??

Je zou iemand blij kunnen maken die n 2de hands gekocht heeft waar n voor hem lelijke vervangingsuitlaat op zit

die zijn hier niet geloof ik

binnen kort de oud ijzer boer eens blij maken
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog mijn originele uitlaat gratis gezet op 2ehands en ook geen reactie.

Een doos gratis pralines erbij en hij is weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan