Tanktastochten uit 1993 t/m 2004 in gdb formaat

Dat rondje Nederland ga ik zeker een keer doen. Het is net geen 2100Km, en als je lekker vroeg vertrekt, kun je 2 stukken op 1 dag doen (denk ik) en zo het gansche land door in 7 dagen. Lijkt me helemaal top!
 
psst ik heb er nog twee voor je
in1993 07 het groene hart :o staan nogal veel prive waypoints
en 1993 08 langs de tuin van klazien is de driedaagse tocht weer en mist dus

Oeps nu weet jij gelijk hoe mijn werk als Waypoint benoemd is in mijn Garmin O-)
niet verder vertellen hoor .

Inmiddels ook hersteld. Bedankt voor je oplettendheid. :}
 
@ Leon,

Mijn mailtjes nog gekregen?


:$ Hee vreemd :$
Ik had gisteren een heel verhaal zitten tikken als reactie, staat hij er niet tussen. Nou ja. foutje gemaakt zeker. :?

Echt heel hartelijk bedankt voor de moeite, en ook zo snel :} :} .

Het moet wel gaan lukken zo denk ik om van hieruit de GDB's te maken.
Echt fijn dat je ze hebt opgestuurd. Ik denk dat ze er in de loop van volgende week op zullen staan. Natuurlijk ga ik dan ook zorgen voor een "bron" vermelding op de site.
 
Oke, ik wilde alleen even weten of je ze wel binnen had gekregen anders had ik ze nog een keer moeten sturen... ;)
 
nog 1 dan :Y


2001 02 rondje sneek mist


en nu houd ik eerst op hoor straks nog depri :+

@Klijko,

Ophouden hoeft niet hoor. Er staan zoveel links op de site dat juist in het begin het wel eens kan gebeuren dat er een typo tussen staat. :P
Je hebt me enorm geholpen door de type foutjes tot nu to onder mijn aandacht te brengen.
Ook deze heb ik weer hersteld. *D
 
super! dat moet wat vrije tijd hebben gekost :P
of een mooie manier om die winteravonden door te komen :)

ik hoop er dit voorjaar ook een of meer van na te rijden!

trouwens een indeling op regio zou ook geweldig zijn maar geen idee of dat eenvoudig te realiseren is.

je site ziet er iig top uit!
 
Leon,

Ik heb ook nog een foutje voor je: de download van de link 1998 07 Rondje Midden Zeeland levert nog een keer het rondje Purmerend op (1998 06).

:]
 
Dank je Leon,, ik ga er zeker een aantal van rijden (straks de eerste....)
Ook je site ziet er heel goed uit!

Ed
 
Leon,

Ik heb ook nog een foutje voor je: de download van de link 1998 07 Rondje Midden Zeeland levert nog een keer het rondje Purmerend op (1998 06).

:]

Zo, als het goed is was dat de laatste :$
Ik vond net een iets makkelijkere methode om de hyperlinks te controleren.

F-six, Bedankt voor de melding.
 
@Klijko,

Ophouden hoeft niet hoor. Er staan zoveel links op de site dat juist in het begin het wel eens kan gebeuren dat er een typo tussen staat. :P
Je hebt me enorm geholpen door de type foutjes tot nu to onder mijn aandacht te brengen.
Ook deze heb ik weer hersteld. *D
ok ,dan nog maar 1 :+
1996 06 geeft weer de 1996 03 Over de Utrechtse Heuvelrug
 
ok ,dan nog maar 1 :+
1996 06 geeft weer de 1996 03 Over de Utrechtse Heuvelrug

Psssssssst.
Niet verklappen hoor, maar die fout had ik erin gelaten om te zien of je nog scherp bent 8-)

....en om af en toe het topic een schop naar boven te kunnen geven

Zonder gekheid, de inhoud van de zips had ik idd nog niet gecontroleerd op fouten

Bedankt weer
 
Psssssssst.
Niet verklappen hoor, maar die fout had ik erin gelaten om te zien of je nog scherp bent 8-)

....en om af en toe het topic een schop naar boven te kunnen geven

Zonder gekheid, de inhoud van de zips had ik idd nog niet gecontroleerd op fouten

Bedankt weer


ik ben er dus weer 8-)
 
Leon, wat ik wel handiger vind denk ik, is dat je de navigatie in plaats van jaren, per provincie doet of iets dergelijks? Lijkt mij handiger zoeken.


Hoi Randy,

Daar zat ik ook al aan te denken . Dat wordt denk ik tanktastocht.nl v2.0 :)

Eerst nog even de nog ontbrekende routes erop, daarna alles in een soort van database met plaatsen en/of postcodes waar hij de routes langs en doorheen lopen, maar daar moet ik eerst eens mee gaan spelen om te kijken hoe dat makkelijk gedaan kan worden.

Bedankt voor het meedenken (en voor het twitter idee op jouw site)

Leon
 
In de tocht 'Lopikerwaard 2000-3' zitten een hoop irrelevante waypoints, waaronder je huis.

Ik ben een tochtje aan het uitzoeken om hier in de buurt te rijden, en het is leuk om zoveel keus te hebben. Top!

Ik zal opletten of er gekke dingen in de route staan en die terugmelden.
 
In de tocht 'Lopikerwaard 2000-3' zitten een hoop irrelevante waypoints, waaronder je huis.

Ik ben een tochtje aan het uitzoeken om hier in de buurt te rijden, en het is leuk om zoveel keus te hebben. Top!

Ik zal opletten of er gekke dingen in de route staan en die terugmelden.

Gelijk maar even hersteld, Bedankt voor het signaal.
Ik ben nieuwsgierig naar je ervaringen.
 
De route was leuk! Op een of andere gekke manier vond mijn Garmin dat ie niet bij elke afslag iets moest zeggen, dus reed ik een paar keer de afslag voorbij. Een paar keer had ik de indruk dat de route verkeerd ingetekend was, want ik reed lekker op de dijk en de route leek ernaast te lopen en pas later op de dijk uit te komen. Een andere weg leek meer geschikt voor Jetski's...mede door het hoge waten, maar volgens mij is daar helemaal geen weg voor motorvoertuigen.

Een weg kon je helemaal niet meer in (alleen vanaf de andere kant). Maar ik ben gewoon lekker door de berm gecrost. Ik zal mijn tracklog zo even bekijken (eerst een koppie thee...) en dan stuur ik 'm wel op.
 
De volgende routes heb ik je via mail opgestuurd:

Promotor 3 1996, met TTT 02 1996: Veluwe en Graafschap
Promotor 2 1998, met TTT 01 1998: Veluwemeer
Promotor 3 1998, met TTT 02 1998: Fivelingo
Promotor 8 1999, met TTT 07 1999: Rondje Amersfoort


Het is gebeurd. Ik heb ze vrij soepel kunnen overnemen in Mapsource, ook zonder het kaartje. Ze staan er inmiddels tussen. Heel erg bedankt Wilddam!

PS:
Als nog iemand de gepubliceerde tochten van vóór nummer 6 1993 beschikbaar heeft dan houd ik me aanbevolen :P
 
De route was leuk! Op een of andere gekke manier vond mijn Garmin dat ie niet bij elke afslag iets moest zeggen, dus reed ik een paar keer de afslag voorbij. Een paar keer had ik de indruk dat de route verkeerd ingetekend was, want ik reed lekker op de dijk en de route leek ernaast te lopen en pas later op de dijk uit te komen. Een andere weg leek meer geschikt voor Jetski's...mede door het hoge waten, maar volgens mij is daar helemaal geen weg voor motorvoertuigen.

Een weg kon je helemaal niet meer in (alleen vanaf de andere kant). Maar ik ben gewoon lekker door de berm gecrost. Ik zal mijn tracklog zo even bekijken (eerst een koppie thee...) en dan stuur ik 'm wel op.

Mike, Bedankt voor de track en de uitleg van je afwijkingen van de oude route. Ik heb je ervaringen verwerkt in de route op de site maar heb wel de origineel gepubliceerde route in het achterhoofd gehouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan