Wie? Wat? Waterland! #21 We Wachten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb die dingen hellemaal niet?! alleen voor de eerder bouwjaren dan?
zitten onder je ketting vlakbij het blok. Kijk maar goed vlak bij de uitlaat. Omdat mijn motor 3 a 4 cm hoger is komen te staan loopt de ketting over de roller. Als ie gelagerd is blijft ie gevoelsmatig langer heel.
 
[*]Het filmpje van Simon4all waarin hij harder dan 50 rijdt

:') _O- _O-

Simon 2 keer gespot vandaag :P
Eerst voor mijn werk langs en later op de n244 op het viaduct van de A7.
Geloof dat Rodney ook nog langs mn werk reed in lesauto, kon het niet heel goed zien..


En heel mooi nieuws gehad op het werk.
Ik hoef straks niet in de WW *O* *O* *O*
[afbeelding]

Dat is heel goed mogelijk.. Toen ik er langsreed, dacht ik nog, zou Erwin mij misschien zien, en ja hoor... O-)

Enne, gefeliciteerd! *O*
 
:W


Goed nieuws Erwin, hoe zit dat?


Rik, wat is nou het verhaal achter jouw busrit? Wat is er gebeurd?!

Zaterdag zag ik het werk zoeken ff niet meer zitten, omdat ik kwa auto's Italiaans bloed heb. Het werken aan de Franse of Jappen zag ik hélemaal niet zitten. Dus stiekem de hoop dat er toch wat in de sterngroep geregeld kon worden met Vireo aangezien de andere Italiaanse garages niks hadden.
Dinsdag moesten we onverwacht op sollicitatie gesprek komen en vandaag kregen één collega en ik te horen dat we aangenomen zijn *D

Ik wordt dus simpel gezegd gewoon overgeplaatst en kom in de werkplaats 2 deurtjes verder *O* Exacte datum is nog onbekend maar zal zeer waarschijnlijk begin of midden februari zijn..
 
Zaterdag zag ik het werk zoeken ff niet meer zitten, omdat ik kwa auto's Italiaans bloed heb. Het werken aan de Franse of Jappen zag ik hélemaal niet zitten. Dus stiekem de hoop dat er toch wat in de sterngroep geregeld kon worden met Vireo aangezien de andere Italiaanse garages niks hadden.
Dinsdag moesten we onverwacht op sollicitatie gesprek komen en vandaag kregen één collega en ik te horen dat we aangenomen zijn *D

Ik wordt dus simpel gezegd gewoon overgeplaatst en kom in de werkplaats 2 deurtjes verder *O* Exacte datum is nog onbekend maar zal zeer waarschijnlijk begin of midden februari zijn..

Nice man!!!
 
Erwin,

Gefeliciteerd. Als ik Jeremy Clarkson moet geloven zit je werkgelegenheid nu geramd met Alfa.

Rik,

Dat is mooi klote.
 
&Bob en Vanessa, van harte met jullie voorgenomen huwelijk! voorbereiden is al leuk!

Verder heb ik nog steeds de BMW. Rijd toch wel geweldig. Onderhoudsbeurten zijn duur maar ja dan had ik maar honda moeten gaan rijden :-)

Hoe het verder gaat: ik werk vanaf Januari weer 40 uur.. arbo arts heeft gezegd dat ik weer "beter" ben, moet oppassen dat ik geen terugval krijg. Qua baan... ben op zoek naar wat anders.. niet heel fanatiek maar rondkijken kan geen kwaad toch?
 
Zaterdag zag ik het werk zoeken ff niet meer zitten, omdat ik kwa auto's Italiaans bloed heb. Het werken aan de Franse of Jappen zag ik hélemaal niet zitten. Dus stiekem de hoop dat er toch wat in de sterngroep geregeld kon worden met Vireo aangezien de andere Italiaanse garages niks hadden.
Dinsdag moesten we onverwacht op sollicitatie gesprek komen en vandaag kregen één collega en ik te horen dat we aangenomen zijn *D

Ik wordt dus simpel gezegd gewoon overgeplaatst en kom in de werkplaats 2 deurtjes verder *O* Exacte datum is nog onbekend maar zal zeer waarschijnlijk begin of midden februari zijn..
Goed nieuws!! Nu kan ik met een gerust hart een Mito of Guiletta gaan rijden :+
 
Laatst bewerkt:
&Bob en Vanessa, van harte met jullie voorgenomen huwelijk! voorbereiden is al leuk!

Verder heb ik nog steeds de BMW. Rijd toch wel geweldig. Onderhoudsbeurten zijn duur maar ja dan had ik maar honda moeten gaan rijden :-)

Hoe het verder gaat: ik werk vanaf Januari weer 40 uur.. arbo arts heeft gezegd dat ik weer "beter" ben, moet oppassen dat ik geen terugval krijg. Qua baan... ben op zoek naar wat anders.. niet heel fanatiek maar rondkijken kan geen kwaad toch?
40 uur? zo wij doen het met 36.

Rondkijken doe ik ook. Staat wel wat op intermediar.nl Is overigens ook een tip voor Randy.

jouw goede voornemens zijn wel bekend dacht ik zo.
 
40 uur? zo wij doen het met 36.

Rondkijken doe ik ook. Staat wel wat op intermediar.nl Is overigens ook een tip voor Randy.

jouw goede voornemens zijn wel bekend dacht ik zo.


tsja je hebt luxe paarden en werk paarden ;-)

Weet je, er zijn zoveel banensites. wat ik allang heb gemerkt is dat je bij de banensites moet kijken en dan bij het bedrijf zelf moet solliciteren. Dus niet via de recruitment, als er 1 baan bij staat staat het op zeker 8 sites en ze doen niet meer dan jou in het archief houden voor de toekomst. Wat ook wil helpen zijn kruiwagentjes.. zoals dit forum of vrienden/kennissen.

Pluk de dag..... zo belangrijk!
 
tsja je hebt luxe paarden en werk paarden ;-)

Weet je, er zijn zoveel banensites. wat ik allang heb gemerkt is dat je bij de banensites moet kijken en dan bij het bedrijf zelf moet solliciteren. Dus niet via de recruitment, als er 1 baan bij staat staat het op zeker 8 sites en ze doen niet meer dan jou in het archief houden voor de toekomst. Wat ook wil helpen zijn kruiwagentjes.. zoals dit forum of vrienden/kennissen.

Pluk de dag..... zo belangrijk!
Juist!
 
tsja je hebt luxe paarden en werk paarden ;-)

Weet je, er zijn zoveel banensites. wat ik allang heb gemerkt is dat je bij de banensites moet kijken en dan bij het bedrijf zelf moet solliciteren. Dus niet via de recruitment, als er 1 baan bij staat staat het op zeker 8 sites en ze doen niet meer dan jou in het archief houden voor de toekomst. Wat ook wil helpen zijn kruiwagentjes.. zoals dit forum of vrienden/kennissen.

Pluk de dag..... zo belangrijk!


Ik zeg DOEN.

Binnen een jaar zijn er 2 mensen op mijn werk overleden op veel te jonge leeftijd (55 jaar). Beiden hebben zich letterlijk het graf in gewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan