Wilhølms Span (eindelijk) on the road

Wilhōlm, wat voor merk lasersnijert hebben jullie. Wij hebben voor plaat bystronic.
 
Hey Jozzi, leuke MA-run gehad? waarschijnlijk wel ff biertje met mijn broer gedronken?
Volgend jaar ben ik er zeker bij!!

De lazersnijert, dat weet ik zo niet uit mijn hoofd..... Ik werk op de kwaliteitsdienst van van een hefbruggenfabrikant (stertil-koni) wij kunnen tot max 15 mm staal snijden. Maar wat voor merk dat precies is? zal morgen eens kijken.....
 
Ja zeker een leuke run gehad, wel meer als een biertje gedronken met Oel(en de rest). O ja ook meer gedroken als alleen bier haha!!
 
Ja zeker een leuke run gehad, wel meer als een biertje gedronken met Oel(en de rest). O ja ook meer gedroken als alleen bier haha!!

heb effe zitte kijke op de site van de MArun, en je gespot op de foto(startfoto's), maar wie ben jij nou? (ik snap dat je niet de lieftallige dame op de foto bent)

Aparte voorvorkconstructie trouwens......
 
Laatst bewerkt:
haha, ja zelfde humor. Kom nou gewoon meee met Oel dan drinken we een biertje. De voorvork is gewoon een naafbesturing of beter gezegd fusee besturing, zoals gezegd kom met Oel mee kun je meteen die voorvork bekijken onder het genot van ...................
 
A3 welkom joh, zit ff in de lappenmand momenteel, daarom was ik niet op de MArun.
Weer heel wat anders he dat span van mij?
 
full
 
Update:

Had grootse plannen met mijn span, wilde hem op dit moment al uitelkaar gehad hebben voor een verf/poeder behandeling zodat ik komende winter wat meer bescherming zou hebben.
Niet dus , kamp al behoorlijk wat weken met een vervelende liesblessure en zit volop in de onderzoeken. Geen fut om te sleutele dus, maar wel om na te denken.
Nu lijkt het mij wel een uitdaging om in de toekomst LPG in te bouwen. Natuurlijk is dat gemakkelijker met een watergekoeld blok, en aangezien mijn blok ook (lies)breuk heeft , onderzoek ik nu de mogelijkheid om de watergekoelde GPZ1000RX blok erin te bouwen. Maarja dan zit je weer met die lelijke waterdoorloopkoelplaat. Zou je die plat onder je bak kunnen leggen met wat luchttoevoerkanalen? Iemand enig idee of die watergekoelde blokken van Kawlesjakie een stuk hoger zijn?

Nou ja , mot maar us efkes kieke............
 
De lazersnijert, dat weet ik zo niet uit mijn hoofd..... Ik werk op de kwaliteitsdienst van van een hefbruggenfabrikant (stertil-koni) wij kunnen tot max 15 mm staal snijden. Maar wat voor merk dat precies is? zal morgen eens kijken.....

Tis een Trumpf Willem ;)
 
Ahaa een Trumpf, die hebben wij als buislasersnijert. Ook hele goeie.
 
google Heurkens en van Veluw maar eens, daar werk ik als werkvoorbereider/tekenaar. We hebben 3 plaatlasersnijders. 2 kunnen 3x1.5 meter en een kan 2.5x8 meter plaat verwerken, de twee 3x1.5 machines staan gekoppeld aan een automatisch magazijn en die zijn op dit moment nog aan het werk.
 
Dat ziet er interessant uit Jozzi, produceren jullie daar ook een eindproduct (zie wel van die grote cabines staan)of alleen lossen opdrachten?
 
Wilhølm, we maken voornamelijk casco's dus de frames en beplating(alleen het metaal dus).
Ook doen we afmontage, het electrische/electronische en/of hydraulische gedeelte doen we nog niet. We doen ook orders met enkel snijwerk of snij- en zetwerk.
Verder maakt het ons niet uit of je uit RVS, Fe of Aluminium wilt, wel zijn we beperkt in de plaatdikte maar dat kun je op de site wel terugvinden.
Om je vraag te beantwoorden, we doen ook losse opdrachten.
 
Mooie plaatjes hoor!
Ik ben ook al gevraagd maar het leek mij niet zo'n goed idee om de goedheiligman in een aluminium transportkist te laten arriveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan