Jaja, mijn zxr heeft het mooie aantal KM's gehaald van 100000+
Ik heb hem vorig jaar juni/juli gekocht, met 79600 op de klok. 22 september 2004 had ik mijn rijbewijs, ding begrenst op 25kw, en rijden maar.
Nu, jaar nadat ik mijn rijbewijs had gehaald en ben gaan rijden, staat de KM stand op 100300KM! Nog steeds geen olieverbruik, altijd starten, loopt gewoon perfect!
Wat is er in die tijd allemaal kapot gegaan? niet veel!
het setje tandwielen wat er op zat vervangen
2 setjes banden
radiator was lek gegaan, vervangen voor 50 euro.
standaard onderhoud.
wiellagers achter vervangen.
remblokjes vervangen.
koolborstels startmotor vervangen.
Dus eigenlijk is er niks kapot gegaan aan deze motor, heeft me ook nog nooit stil laten staan, alleen de radiator was kapot gegaan, maar was voor 50 euro vervangen door een ZXR400 radiator (veel!! groter dan de 750 radiator, waarschijnlijk dubbel zo groot oppervlakte!). Met beetje passen en meten zat ie er zo op!
Hij is ook nog overgespoten in die tijd, moeten alleen nog stikkers op komen.
Hij is van:
Ik heb hem vorig jaar juni/juli gekocht, met 79600 op de klok. 22 september 2004 had ik mijn rijbewijs, ding begrenst op 25kw, en rijden maar.
Nu, jaar nadat ik mijn rijbewijs had gehaald en ben gaan rijden, staat de KM stand op 100300KM! Nog steeds geen olieverbruik, altijd starten, loopt gewoon perfect!
Wat is er in die tijd allemaal kapot gegaan? niet veel!
het setje tandwielen wat er op zat vervangen
2 setjes banden
radiator was lek gegaan, vervangen voor 50 euro.
standaard onderhoud.
wiellagers achter vervangen.
remblokjes vervangen.
koolborstels startmotor vervangen.
Dus eigenlijk is er niks kapot gegaan aan deze motor, heeft me ook nog nooit stil laten staan, alleen de radiator was kapot gegaan, maar was voor 50 euro vervangen door een ZXR400 radiator (veel!! groter dan de 750 radiator, waarschijnlijk dubbel zo groot oppervlakte!). Met beetje passen en meten zat ie er zo op!
Hij is ook nog overgespoten in die tijd, moeten alleen nog stikkers op komen.
Hij is van: