Zijn er nog meer SR500 rijders/sters?

Gisteren de kop weggebracht voor vlakken, sealings en ontkolen.
Stefono is nu bezig met het polijsten van de deksels en daarna kan alles weer gemonteerd worden. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Voel er steeds meer voor deze SR gewoon te houden.
 
Laatst bewerkt:


beetje onsamenhangend geheel en een verzaagd achterdeel van het frame. kweenie, maar 1150 ballen? in geen 1150 jaar. Ik zie wel 10 dingen die me niet aanstaan. kapje mist, uitlaat aan frame gebraden, roest al over the motor zitje zonder visie, foute wielen, geen koplamp, knippers, achterlicht, nummerplaat, spiegels.........dit ding mag niet eens de weg op.

-1
 
beetje onsamenhangend geheel en een verzaagd achterdeel van het frame. kweenie, maar 1150 ballen? in geen 1150 jaar. Ik zie wel 10 dingen die me niet aanstaan. kapje mist, uitlaat aan frame gebraden, roest al over the motor zitje zonder visie, foute wielen, geen koplamp, knippers, achterlicht, nummerplaat, spiegels.........dit ding mag niet eens de weg op.

-1
hmmmm , ik word er ook niet enthousiast van -O-

maar de potentie is waarschijnlijk de verkoop van de fiets in die losse onderdelen waar de SR-man/vrouw nog iets aan heeft
 
Nee de potentie is overnieuw beginnen met dat ding en er een echt mooie tracker van te maken.

3921326661_a70245e64a_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het heeft ff geduurd maar de SR500 zit weer in elkaar en is compleet gepolijst.
Vanavond ga ik haar bewonderen en testen en natuurlijk foto's maken.
Daarna ga ik er een poosje mee rijden en beslis ik welke motor in de verkoop gaat.
De SR500 of de BMW F650 het kan ook afhangen van welke van de twee het eerste verkocht is. Om uit de kosten te zijn moet ik minimaal 1950 euro vangen voor de SR500 en dan moet je wel een liefhebber treffen. Er staan er een paar op marktplaats te koop maar natuurlijk niet zo mooi als die van mij.
 
Hallo allemaal,
Ook ik heb zojuist mijn project sr500 af. heb veel info van dit forum gehaald.
Volkomen onervaren (maar niet geheel a-technisch) 10 maanden geleden aan begonnen en eergisteren voor het eerst mee de weg op. Fantastisch..... wat een motor.
Gewoon een grote brommer met meer motorgevoel dan menig racemonster.
Het geluid is voor meneer agent wellicht wat te luid maar :9~ :9~ :9~
Nu nog op de een of andere manier een onopvallend km tellertje monteren (suggesties??)
want de originele vond ik minder mooi staan.
Heb er wat foto's bij gepost voor de liefhebbers.


groet,
Noud
full
 
Het lukt me nog niet goed om foto's te plaatsen, zal het nog eens goed nalezen hoe dat moet

groet,
Noud
 
De eerste foto's met gepolijste carterdelen en voorvork.
Het er op gereden en er moeten nog een paar kleien afstel dingentjes gebeuren.
Vrijdag heb ik de motor weer thuis.
P5040338.jpg

P5040337.jpg

P5040336.jpg
P5040333.jpg
 
Idd een prachtige fiets met leuke kleursetting!

Als je liever grotere foto's uploadt, maak dan eens een accountje aan op tinypic.com
Is echt niet veel werk, en dan kun je foto's per 5 uploaden in een resolutie naar keuze.
En je kan ook alles bijhouden in albums enzo.
 
hey Renaat,
bedankt, ga ik eerdaags doen. Had al zitten denken aan Flickr daar schijnt dat ook te kunnen maar dan moet je ook weer een complete account aanmaken en volgens mij krijg je dan ook weer allerlei dingen waar ik niet op zit te wachten zoals andere browser/toolbar enz.
 
schrijf je je in op www.photobucket.com. Is gewoon een site met reclame etc, maar wel makkelijk
 
1nelzen1's Library
Nou dat is in ieder geval wel gelukt, zie de link hierboven.
Ik ga er ook nog foto's bijplaatsen van het verbouwen zelf. Wellicht leuk voor diegene die ook met een project bezig zijn. Heb zelf in ieder geval veel gehad aan dergelijke foto's als totale leek zijnde.
 
heel prima. en als je dan 1 plaatje wil plaatsen pak je de direct link en copier je naar hier onder "foto" en dan issie in beeld.
Ik ga meteen snuffelen! mooi hoor dat gele frame
 
Terug
Bovenaan Onderaan