Zijn er nog meer SR500 rijders/sters?

Mijn SR staat te koop
http://link.marktplaats.nl/447486886
Ga toch voor de F650.
P5060343.jpg
 
hoop dat het wat wordt, maar ik denk dat ie een pietsie te duur is uiteindelijk. Kan er echt beter een jaar op gaan rijden en dan verkopen want het zal lastig worden een kickstarter en 25kW liefhebber te vinden
 
maar ja zo'n carobateur kost ook weer knakuh. Ik zou echt een jaartje gaan karren en dan verkopen, heb je toch meer lol dan dat je 'm onder de prijs moet verkopen
 
hij komt uit Duitsland en zal we begrenst zijn.
Maar die begrenzing verwijderd kunnen worden?
Deze loopt max 120 km op het moment.
 
bij een normale doorgang van een rubber uit lets ay 1979 is de doorgang groter dan bij de gedrosselde versie. De carb zelf is volgens mij bij die pruus identiek aan de carb van een NL brommer
moeilijk te vatten maar zoek effe via www.kedo.de naar iets dat gummi en ansuugrohr heet

dit artikel nr: 29337
 
Precies!
En Hornix gaat z'n SR in ieder geval niet de keel wurgen. Is zielig. Zit nu gewoon een lekker open rubber op :Y
 
Vandaag met de XTSR Club de toerrit Noord-Holland gereden. Leuke rit en er kwamen 20 rijders opdagen. 4 SR's, ca. 10 XT's en nog wat andere type's. Er zullen toch wel meer SR-rijders bestaan die de volgende keer ook mee willen?
:]
 
tjesus, nog zo'n nichte(n)bak

wat zijn dat trouwes voor tuinslangen naar de kop? daar zit mijn BDP gluurglaasje
 
Laatst bewerkt:
Dat van die slangen heb ik wel eens eerder gezien. In plaats van dat witte stipje wat steeds langskomt, zit er nu een nokje op de nokkenas (duh!) die steeds een plunjerpomp aantikt. Die plunjerpomp geeft een vloeistofverplaatsing via de (overbemeten) slangen. Aan het eind van de slang zit een unit die de drukpuls omzet in een electrisch signaal. Dit signaal wordt vervolgens verzonden naar de Iphone van de bestuurder. Op de Iphone staat uiteraard ook de Neuro-app, zonder wil het niet. Onderdeel van de Neuro-app is een regelunit die bij de betreffende bestuurder onder de huid is geplaatst. Vanaf deze unit loopt er een ragfijne electrode naar de uittredende motorische zenuw van het rechterbeen bij het ruggenmerg. De onderhuidse regelunit ontvangt een signaal van de Iphone, stroompje loopt naar de zenuw en precies op het juiste hengst je been dan naar beneden. Beetje omslachtig zul je denken? Je zult maar aan beide ogen -10 hebben en dat stipje niet kunnen zien! Kun je toch mooi starten en wegrijden. Over de rest hebben we het maar niet!
Prettig weekend iedereen :W
 
het lijkt wel carter ventilatie maar waarom uit die kop!?


klopt, de reden is waarschijnlijk: waarom niet daar? Is een racemonster en een olie (carterdruk) opvang is dan verplicht. Daarom heb ik die zelf ook gemonteerd :+
Is dat zwarte vaatje naast de schokker. :W


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan