Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogal ja die achterkant lijkt heel hoog zo...

Kheb ook eindelijk mijn knippers binnen, morgenavond ff monteren en kijken of ze t goed doen *O*

full
 
Kan weerus niet mn post editten om deze erbij te zetten :?
full


Pics ff snel gemaakt met webcam dusss, binnenkort zijn ze te zien OP de motort ;)
 
Haha zondag gejuigt *O* *O*
Rossi een glijder, werd eindelijk de race spannend.

Vanavond weer half uurtje gereden. was echt lekker weer alleen beetje veel wind.
 
OOOOOOHHH '4honderd'heeft gewoon wave schijven!!! hebbe hebbe hebbe


:P *D

NC30KEREL........dat kitje lijkt me wel wat :} O-) :9~
 
Mooie kleuren combinatie :P ,maar kan het zijn dat ik deze motor voor een jaar of 5 terug bij MHL in Blerick voor onderhoud heb zien staan ?


ik zou het niet weten toen had ze hem nog niet, ze heeft hem nou ruim 1 jaar, niet veel kilometers erbij gekregen :+
 
Ik heb ooit gehoord, dat het de rijvaardigheid bevordert als je achterveer paar centimeter hoger zet. Is dit waar? of is dit onzin?
 
Ik heb ooit gehoord, dat het de rijvaardigheid bevordert als je achterveer paar centimeter hoger zet. Is dit waar? of is dit onzin?

Je bedoeld waarschijnlijk de rijeigenschappen :) ,als je hem hoger zet gaat ie scherper sturen,maar kan met hoge snelheden op de rechte stukken onstabieler worden !
 
Sneller insturen idd, maar de motor kan instabiel worden in snellere bochten....

Nieuwe ketting + tandwielen en achterband (BT014) laten monteren vanmorgen, rijdt weer als een uuuh NC30! ;) Lekker weertje ook trouwens. :r
 
Sneller insturen idd, maar de motor kan instabiel worden in snellere bochten....

Nieuwe ketting + tandwielen en achterband (BT014) laten monteren vanmorgen, rijdt weer als een uuuh NC30! ;) Lekker weertje ook trouwens. :r
In je onderschrift staat 68 PK, hoe kom je daar nou aan ?
 
:^ worden er steeds meer...zou het komen door de nw ketting en tandwielen of zal
het door de nw BT-14 komen ;)

Kitje komt vanavond retour Ronald :9

:W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan