Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bikkel! Ik rijd vanaf ca 4oC, vanwege de kans op gladheid en omdat ik meestal wat langere afstanden snelweg rijd (bij 100 km+ in de kou neem ik meestal 1x pauze).
 
Laatst bewerkt:
Was vandaag goed te doen. Alleen bij het tankstation was het redelijk glad. Voelde het voorwiel wegglijden, maar kon hem houden. De weg zelf was goed.

Vanaf vandaag kan die sneeuw wel wegblijven wat mij betreft.
 
Was vandaag goed te doen. Alleen bij het tankstation was het redelijk glad. Voelde het voorwiel wegglijden, maar kon hem houden. De weg zelf was goed.

Vanaf vandaag kan die sneeuw wel wegblijven wat mij betreft.
Kan evengoed door gemorste benzine komen :P :+
 
Er lag zichtbaar nog een dunne kapot gereden plakkaat ijs / sneeuw voor de oprit van het tankstation. Dat platgereden spul wat nog eens extra slipperig is. Vandaag was het alweer weg.
 
Pekel zal nu wel lekker weggespoeld zijn met die regen. Voorlopig ook geen vorst, op vrijdagnacht na! :( Zal je zien dat ze natuurljik voor die paar uur vorst weer gaan strooien en alle regen voor niks geweest is..
 
Pekel zal nu wel lekker weggespoeld zijn met die regen. Voorlopig ook geen vorst, op vrijdagnacht na! :( Zal je zien dat ze natuurljik voor die paar uur vorst weer gaan strooien en alle regen voor niks geweest is..

En ja hoor...ze zijn bij ons vrijdag nacht vrolijk rondgeweest met de zoutpot :(
Gelukkig heeft het zaterdag op zondag weer geregend, en toen hebben ze niet opnieuw gestrooid.
Gisteren dus even een klein rondje gemaakt :]

Ps. woon in de buurt van Enschede
 
Hier vrijdag ook flink gestrooid.. alles was net schoon, en het had nieteens gevroren. sOchtends vroeg was het nog 3 graden. Kansloos weer.
 
Met ZOAB mag het wel een week regenen voordat al het zout weg is, bovendien van mij mag het boven de 15 graden komen.....daaronder functioneer ik slecht op de motor.
 
Welke pekel? Meeste is wel weg hoor. Ik zie ook niets meer op de voorruit van de auto, ik trek 'm er zo uit. Het ding staat al bijna 4 maanden stil.
Waar rij jij in het land?
Gister nog erg veel opspattend pekel op de vororuit van de auto op de A1.

Gelukkig gisteravond en vannacht wel heel goed doorgeregend :Y
 
Midden van het land. Ruit van de auto bleef de afgelopen dagen netjes schoon, zelfs gisteravond met de regen geen smerige pekel op de ruit gehad wat voorgangers er op zouden sprayen.

Het heeft aardig wat geregend en er is al even niet meer gestrooid. Als de boel begint weg te rotten, laat ik het weten. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo, van 't weekend de pekel van de motor gespoeld. Viel niet tegen. Nu weer lekker 9 a 10 maanden pekelvrij rijden :]
Ik zet dit topic even op "gepauzeerd".
 
Koning winter is weer teruggekropen in zijn winterholletje.
Mag van mij daar voor de rest van zijn carriere blijven.
De oetlul.
Lente en zomer!!!
Fuck de winter met ijzel, pekel en dat soort shit.
De lente en zomer, daar doen we het voor.
Vr Gr E
 
Laatst bewerkt:
Eens. En de mensen die wel van de winter houden flikkeren maar lekker op naar Antarctica. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan