vinger aan politie

Gaan alleen aan het zgn doel voorbij :P
Innen daarentegen })

Fileproef A1

Frustraties idd... ik reed daar echt niet lekker op de motor :(
Houd iedereen zich echter aan de snelheid, dan is er niets aan de hand, maar op het moment dat ik er reed, stond ie op 80 en dat zuigt als je met een lekker gangetje aan komt rijden.... \ '(

Staat ie nou \'s nachts uit of niet ?
 
Als ik ze weer ergens in de bosjes zie zitten denk ik, goh hebben die struikrovers nou niets beters te doen? :? Maar ja, als ik ze een keer niet op tijd zie en dus toch de lul ben, ach dan betaal ik maar weer gewoon met vette tegenzin. Gelukkig gebeurd dat zeer zelden. :) Vinger opsteken doe ik nooit, zwaaien wel. Ik denk dat als ik zelf agent zou zijn en iemand zou z\'n middelvinger opsteken, dan zou ik het terug doen of gewoon negeren. Ik denk niet dat ik zou bekeuren.
 
als mijn plannen lukken en ik ben motoragent dan zou ik dat dus ook niet doen, maar ik kan wel begrijpen dat als je de hele dag middelvingers gezien hebt je op een gegeven moment zoiets hebt van ok jij bent van mij nu!
denk sowieso dat er teveel mensen zijn die alleen maar kunnen zeiken op agenten enzo! maar er zijn er een boel die ook op dit forum en bij de KNMV op de site zijn die af en toe nog wel een handige tip geven :}
 
http://www.ad.nl/artikelen/ConsumentenGeld/Misdaaddossier/1040969777531.html
het is toch triest dat de politie een station niet veilig kan krijgen terwijl een een of ander bedrijf dat wel voor elkaar krijgt. Blijkbaar kunnen ze de mensen die op het station die hun middelvingers gebruiken niet aanpakken. :? :? :?
Ik heb die gasten weleens op televisie gezien. Geloof me, als je tegen die gasten je middelvinger opsteekt ben je \'m gelijk kwijt. Zijn volgens mij niet echt frisse jongens. Ben blij dat de gemiddelde politie agent toch anders anders in elkaar zit.
 
http://www.ad.nl/artikelen/ConsumentenGeld/Misdaaddossier/1040969777531.html
het is toch triest dat de politie een station niet veilig kan krijgen terwijl een een of ander bedrijf dat wel voor elkaar krijgt. Blijkbaar kunnen ze de mensen die op het station die hun middelvingers gebruiken niet aanpakken. :? :? :?



heb jij een politie fobie!????

zo\'n bedrijf heeft veel meer mensen rondlopen dan de politie voor dat soort werk kan vrijmaken dus dan is het een makkelijke oplossing dat je het door een beveiligingsbedrijf laat doen!!!
 
als mijn plannen lukken en ik ben motoragent dan zou ik dat dus ook niet doen, maar ik kan wel begrijpen dat als je de hele dag middelvingers gezien hebt je op een gegeven moment zoiets hebt van ok jij bent van mij nu!
denk sowieso dat er teveel mensen zijn die alleen maar kunnen zeiken op agenten enzo! maar er zijn er een boel die ook op dit forum en bij de KNMV op de site zijn die af en toe nog wel een handige tip geven :}

:^

Over het algemeen heb ik ook niet zo\'n problemen met (motor)agenten, alleen zijn er helaas ook een aantal echte moraalridders tussen. Met dat soort valt helemaal niks te beginnen. Al heb ik wel het idee dat veel van die moraalridders bij de flitsbrigade terecht komen. In hoeverre krijgen die flitsers de mogelijkheid om de apparatuur zelf in te stellen? Hebben zij de vrijheid om de apparatuur zelf op 80, 85 of 90 kph af te stellen bij controle op een 80 kph weg?

Ben een keer aangehouden, omdat we met een groepje 120 reden op een 80 kilometerweg. We hebben rustig een praatje gemaakt en werden weer doorgestuurd met het verzoek om iets rustiger te rijden. Als we een grote bek op hadden gezet en arrogant gedaan hadden, hadden we allemaal een dikke boete gekregen.
 
komt van twee kanten. kan me ook wel in de rol van een politieagent verplaatsen. maar als ik ze op parkeerplaatsen zie lopen met een bonnenboekje lijken het net wolven die een prooi zitten te zoeken.
 
Ik heb het ff aan mijn pa gevraagd die is namelijk ook een agent maar geen flitser goddank hij zit bij de technische recherche!!
en ze kunnen wel aan de afstelling van zo\'n apperaat klooien maar in principe staat zo\'n ding ingesteld op een 80 weg op 83/84/85 en je hebt er natuurlijk ook wel agenten bij die daar wat aan veranderen. maar vanuit het buro staat ie op zo\'n 3/4/5/ km extra op de toegestane snelheid afgesteld.


maar ja ze kunnen dus wel rommelen!!!
 
he sfeertje hiero weer.
Politie dienders zijn ook mensen hoor, wie herinnert zich niet de fraaie
uitzending van die R de Vries gozer.
Heb ff medelijden met ze, wil jij voor een minimumloon in de berm gaan staan
en dan \'s-avonds op de bank tegen je vrouw (die op je politiesnor is gevallen
destijds) vertellen dat je weer minstens 200 criminelen hebt gepakt.
Persoonlijk geef ik ze altijd een fooi als ik mijn bekeuringen netjes betaal, dat
leert ze omgaan met een telraam daar in leeuwarden.

o ja, heren politie, ik krijg nog tig x 1 eurocent van jullie terug :]

11658
 
wie beweert dat de politie niet genoeg mensen heeft om een station veilig te maken. heeft zo\'n bedrijf meer mensen dan de politie ???
Het is waar je je prioriteiten hebt. Als je het belangrijker vindt om motorrijders te bekeuren die geen zwart rand om hun kentekenplaat hebben i.p.v. figuren die overlast veroorzaken op een station kun je inderdaad weinig bereiken.
Van iemand die 90 rijdt waar je 80 mag heeft de maatschappeij minder last van dan een zakkenroller. maar de eerste pak je veel makkelijker
 
wie beweert dat de politie niet genoeg mensen heeft om een station veilig te maken. heeft zo\'n bedrijf meer mensen dan de politie ???
Het is waar je je prioriteiten hebt. Als je het belangrijker vindt om motorrijders te bekeuren die geen zwart rand om hun kentekenplaat hebben i.p.v. figuren die overlast veroorzaken op een station kun je inderdaad weinig bereiken.
Van iemand die 90 rijdt waar je 80 mag heeft de maatschappeij minder last van dan een zakkenroller. maar de eerste pak je veel makkelijker

volgens mij snap jij het echt niet!!

het is algemeen bekent dat de politie mensen tekort heeft!!!
de politie is met meerdere dingen bezig en zo\'n bedrijf hoeft dan alleen maar op een station te staan!! en sja als de wet zegt dat je een zwarte rand moet hebben moet je dat maar gewoon doen he!!
en als je dingen blijft doen wat dus niet mag/kan dan is de bekeiring je eigen schuld he!!
ik ben zelf ook geen heilig boontje O-) maar ik weet wel wanneer ik fout zit en dan hoor je mij ook niet!!
 
Om op een vraag hiervoor terug te komen: Ik groet motoragenten ook. Het zijn motorrijders die toevallig politieagent zijn. En diezelfde mannen en vrouwen zou je ook groeten als op hun prive burgermotor zouden rijden. En ik vind het een beetje flauw om op ze te schelden; op de circuitdag van 27 september in Lelystad waren aantal van de instructeurs motoragent. En dan wordt er wel amikaal met ze omgegaan. Als je werkelijk een hekel aan agenten hebt, dan klopt er iets niet :?

Sowieso zou je wel blij zijn met diezelfde agenten (motoragenten al dan niet flitsers m/V) als je een keer iets gebeurt met de motor en zij zorgen dat er niet nog verdere ongelukken gebeuren, je motor netjes wordt weggehaald en dergelijke.

Tja parkeerwachten. In Utrecht heb ik altijd het gevoel dat er veel van die huismoeders zijn die er een bijbaantje bij hebben tussen zitten. Het dwingt niet zoveel respect af. Met parkeerbonnen heb ik eigenlijk veel meer moeite als bonnen voor te hard rijden. Dat wil zeggen als je op normale parkeerplek staat maar alleen de parkeermeter niet hebt bijgevuld. Want dat is echt alleen maar zakken vullen voor de gemeente. Als je een parkeerbon krijgt (of zelfs weggesleept wordt) voor parkeren op een plek waar het gevaarlijk of hinderlijk is voor anderen, dan lijkt me dat wel terecht.
 
bij het maken van regels moet er toch wel logica in zitten. wat is de logica van dat zwarte randje. maar dieven pakken ho maar. dat kan een kind van 4 zien. kinderachtig. JA was iedereen maar kinderachtig zodat iedereen logische verbanden kon zien.
De overheid wil dit jaar 180.000 boetes uitschrijven i.p.v. de criminaliteit op straat te bestrijden. De staatskas dient gespekt te worden en dat kan zelfs een blinde zien.
 
ik heb ook niks tegen die politiemensen persoonlijk. maar de prioriteiten van de politie liggen gewoon krom. Er word wel gecontroleerd naar de nieuwe kentekenplaten op de motoren maar niet op de dodehoekspiegels op vractwagens
 
bij het maken van regels moet er toch wel logica in zitten. wat is de logica van dat zwarte randje. maar dieven pakken ho maar. dat kan een kind van 4 zien. kinderachtig. JA was iedereen maar kinderachtig zodat iedereen logische verbanden kon zien.
De overheid wil dit jaar 180.000 boetes uitschrijven i.p.v. de criminaliteit op straat te bestrijden. De staatskas dient gespekt te worden en dat kan zelfs een blinde zien.

dat zwarte randje heeft te maken met de nieuwe kentekenplaat en die is er weer tegen vervalsing enzo!!
hier heb je de reden voor het randje!!
en sja als je het er allemaal niet mee eens bent moet je lekker door leren en zorgen dat je ooit minister ofzo wordt dan kan je alle regels proberen te veranderen!! en verder gewoon :X
 
he Serdarovic mag ik jou vragen wat je studeert en hoe oud je bent!?

en de polite controleerdt wel degelijk op de dodehoekspiegels, ik zit zelf elke dag op de weg of in de vrachtwagen of op de bus en als er een politieauto langs rijdt zie je ze kijken ofdat je zo\'n spiegel hebt!!

is geen commentaar meer maar je loopt gewoon te zeuren!! tenminste zo zie ik het!
 
heb laatst in het AD gelezen dat de politie niet zozeer let op de dodehoekspiegel controleert. en mijn opleiding en leeftijd brengt niet zoveel verschil in het hele gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan