vinger aan politie

ik heeb eerder het gevoel dat er dwars door de handpalm word gekeken.
Geen agenten bij grote fietsenstallinge maar wel agenten bij parkeerplaatsen die wel 3 keer kijken naar je voorruit voordat ze weggaan.
 
vriend van mij heeft motor gekocht en zat een oude plaat op, kwam er achter via de krant. hoezo drie jaar. En het is nogmaals een voorbeeld. Ze zeiken ook als ie niet schoon genoeg is :r :r :r , moeten we nu een wisser erop monteren.
 
vriend van mij heeft motor gekocht en zat een oude plaat op, kwam er achter via de krant. hoezo drie jaar. En het is nogmaals een voorbeeld. Ze zeiken ook als ie niet schoon genoeg is :r :r :r , moeten we nu een wisser erop monteren.

Daar ga je weer, het enige wat volstaat is een keer over je kentekenplaat heen vegen als je je motor wast. Of zie je dat per ongeluk over het hoofd? Je bent weer spijkers op laag water aan het zoeken... :Z

Maar van die vriend van je: lees hij niet vaker de krant, kijkt hij geen tv, valt het hem niet op dat andere motoren en auto\'s wel met een nieuwe plaat rijden?

ps gebruik deze
quote.gif
eens, leest een stuk gemakkelijker terug.
 
Daar ga je weer, het enige wat volstaat is een keer over je kentekenplaat heen vegen als je je motor wast. Of zie je dat per ongeluk over het hoofd? Je bent weer spijkers op laag water aan het zoeken... :Z

Maar van die vriend van je: lees hij niet vaker de krant, kijkt hij geen tv, valt het hem niet op dat andere motoren en auto\'s wel met een nieuwe plaat rijden?

ps gebruik deze (Afbeelding) eens, leest een stuk gemakkelijker terug.
Viel hem niet op.
Maar goed geen kentekenplaat, moet ik nu beginnen over die figuren die achterbaks in een normale koekblik zitten een een beetje flitsen.
Moet je kijken wat het apparatuur kost (en oplevert). Kan men die tijd niet inzetten voor die aangiftes waar ik het net over had.
Maar geef toch eens toe, politiebeleid in dit land is toch echt KR :? M
 
Viel hem niet op.
Maar goed geen kentekenplaat, moet ik nu beginnen over die figuren die achterbaks in een normale koekblik zitten een een beetje flitsen.
Moet je kijken wat het apparatuur kost (en oplevert). Kan men die tijd niet inzetten voor die aangiftes waar ik het net over had.
Maar geef toch eens toe, politiebeleid in dit land is toch echt KR :? M

Ik heb ook problemen met het politiebeleid, zeker met de gestelde prioriteiten. Maar de zaken die jij aanhaalt doen er weinig toe. Wat het flitsbeleid betreft deel ik de mening van veel motorrijders. Ga verdomme staan op plaatsen waar het er echt toe doet, niet waar het gemakkelijk vangen is :(
 
Viel hem niet op.
Maar goed geen kentekenplaat, moet ik nu beginnen over die figuren die achterbaks in een normale koekblik zitten een een beetje flitsen.
Moet je kijken wat het apparatuur kost (en oplevert). Kan men die tijd niet inzetten voor die aangiftes waar ik het net over had.
Maar geef toch eens toe, politiebeleid in dit land is toch echt KR :? M

Moet toch even wat les geven.

Het opsporings- en vervolgingsbeleid wordt niet door de politie gemaakt maar door het OM i.o.m. het MJ. De politie als uitvoerder heeft slechts een beperkte bandbreedte.

Als je wilt afgeven, prima. Maar doe dat wel aan het juiste adres. En als je vindt dat er iets moet veranderen, ga dan woensdag vooral stemmen. Je wilde je leeftijd niet weggeven, maar zo oud ben je toch wel.

Over de kentekenplaat, die moet goed leesbaar zijn en mag niet zijn afgeschermd.

Heel vroeger, toen ik nog jong was, toen was koningin Emma nog regentes, stond er: moet goed zichtbaar zijn aangebracht. Gedurende mijn studietijd reed ik dus met een kentekenplaat die ondersteboven was aangebracht, hij was immers goed zichtbaar. Mijn vorm van humor, ik ben wel vaak aangehouden en bekeurd. Altijd geseponeerd. En de meeste agenten met onvoldoende wetskennis maar schrijven.

Zouden ze de wet vanwege mij hebben aangepast?
 
die is goed, en ik ga zeker stemmen alleen alle partijen willen veel geld verdienen aan motorvoertuigen links of rechts maakt niet uit.
Wat betreft de organisatie van het politieapparaat ben ik geen Xpert.
Alleen wat je op straat ziet gebeuren m.b.t. criminaliteit en politie is gewoon frustrerend. Ik denk dat iedereen wel begrijpt wat ik bedoel.
 
Je frustratie botvieren op een agent kan ook anders.

Zeg gewoon dat je hem een lul 1e klas vindt....
- IK vind jou een lul 1e klas; GOED !
- jij bent een lul 1e klas; FOUT
Het eerste valt onder vrijheid van meningsuiting en kan niet worden
\"beloond\" met een prent.

Beter is natuurlijk om de confrontatie niet op te zoeken.
Laat ze in hun waarde, ze zullen wel niet beter weten. :-)
Niet dat ik ze nu allemaal over een kam strijk, maar een cursus doelmatig communiceren kan bij een hele hoop agenten helemaal geen kwaad.

Maargoed, het is overal wel wat....
 
...Sprak de politieagent die het verkeersbeleid probeert te verdedigen en ondertussen wel een R1 rijdt en lid is van het M-F.

Hou jij je altijd precies aan de regels? Lijkt me erg moeilijk op een R1

Dit snap ik helemaal niet. Ik kan dus niet het verkeersbeleid vanuit mijn vak verdedigen en daarnaast een R1 rijden en lid zijn van het M-F? Ik heb trouwens ook nooit hier beweerd dat ik me altijd aan de regels hou, en nee dat doe ik ook niet altijd. Maar ik zeur niet als ik een bon krijg.
 
Dit snap ik helemaal niet. Ik kan dus niet het verkeersbeleid vanuit mijn vak verdedigen en daarnaast een R1 rijden en lid zijn van het M-F? Ik heb trouwens ook nooit hier beweerd dat ik me altijd aan de regels hou, en nee dat doe ik ook niet altijd. Maar ik zeur niet als ik een bon krijg.
Ik zeur ook niet als ik bon krijg. Ik zeur wel als mijn motor is gejat. Maar we zijn het over het beleid eens, dus eigenlijk is het erg flauw om nu de hele tijd door te blijven zaniken. Begint weer zo\'n discussie te worden die helemaal nergens meer over gaat, maar er enkel nog op is gericht om te laten zien hoe ad-rem/bij de hand/grappig je wel niet bent.
Zal er in dit toppic mee ophouden O-)

Toffe motor een R1 (wedstrijdje doen op de Baars ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik zeur ook niet als ik bon krijg. Ik zeur wel als mijn motor is gejat. Maar we zijn het over het beleid eens, dus eigenlijk is het erg flauw om nu de hele tijd door te blijven zaniken. Begint weer zo\'n discussie te worden die helemaal nergens meer over gaat, maar er enkel nog op is gericht om te laten zien hoe ad-rem/bij de hand/grappig je wel niet bent.
Zal er in dit toppic mee ophouden O-)

Toffe motor een R1 (wedstrijdje doen op de Baars ;) )

Ben blij dat we het een beetje eens kunnen zijn. Ik vind ook dat het beleid bij Justitie en het OM niet altijd even correct is.

Wat die wedstrijd betreft, zal hem vreselijk gaan verliezen maar ok!
full
 
Misschien is er voor R(emco)1 een baantje in het nieuwe kabinet als persvoorlichter van het ministerie van justitie te werken ,ik denk dat hij nu wel vaak genoeg heeft uitgelegd dat er een aantal zaken binnen de politie anders zouden moeten .Heeft ervaring genoeg nu hier :P .

De man in het blauw bepaalt niet het beleid maar wordt opgelegd door de blunderaars in Den Haag .

[me]bierelier verbaast zich ook over agenten die op parkeerkaartjes lopen te controleren --Almere 20% stijging in criminaliteit in 2002 :( [/me]
 
Misschien is er voor R(emco)1 een baantje in het nieuwe kabinet als persvoorlichter van het ministerie van justitie te werken ,ik denk dat hij nu wel vaak genoeg heeft uitgelegd dat er een aantal zaken binnen de politie anders zouden moeten .Heeft ervaring genoeg nu hier :P .

De man in het blauw bepaalt niet het beleid maar wordt opgelegd door de blunderaars in Den Haag .

[me]bierelier verbaast zich ook over agenten die op parkeerkaartjes lopen te controleren --Almere 20% stijging in criminaliteit in 2002 :( [/me]

Ik denk dat ik er ook maar mee stop :9 .Als ik elke keer dit verhaal ga vertellen als iemand wat te melden heeft over de politie dan houdt het nooit op..
full
 
Op zondag 19 januari 2003 21:18 schreef R(emco)1 het volgende:Ik denk dat ik er ook maar mee stop :9 .Als ik elke keer dit verhaal ga vertellen als iemand wat te melden heeft over de politie dan houdt het nooit op..(Afbeelding)

Allemaal nog een prettige avond en een goede nachtrust gewenst.
 
Ben blij dat we het een beetje eens kunnen zijn. Ik vind ook dat het beleid bij Justitie en het OM niet altijd even correct is.

Wat die wedstrijd betreft, zal hem vreselijk gaan verliezen maar ok! (Afbeelding)

Dat van dat racen was een geintje. Ben ook niet zo\'n hele grote held hoor. Alhoewel het natuurlijk wel heel erg stoer is om te kunnen zeggen dat ik tegen een motoragent heb geraced. Keer proosten is OK.
Tot op de Baars.
 
Dat van dat racen was een geintje. Ben ook niet zo\'n hele grote held hoor. Alhoewel het natuurlijk wel heel erg stoer is om te kunnen zeggen dat ik tegen een motoragent heb geraced. Keer proosten is OK.
Tot op de Baars.

Gezellie..

Ben trouwens geen motoragent, maar straatagent die regelmatig op een 500cc crosser in zijn wijkje rondrijdt. Maar je vindt me niet op de snelweg ofzo....
Daar kom ik alleen prive....... ;) ;) ;)
 
Dan breng ik het toch anders. Ik heb geraced tegen een agent op een motor...dan lieg ik toch niet?

Ben jij toevallig die agent die in het centrum van Tilburg wel eens op een off-road rond rijdt? Die is namelijk wel tof. Heeft duidelijk enorm de pik op scooters (hulde) en stuitert regelmatig van de trappen bij het kantoor van de Gemeente (om te oefenen...).
 
Dan breng ik het toch anders. Ik heb geraced tegen een agent op een motor...dan lieg ik toch niet?

Ben jij toevallig die agent die in het centrum van Tilburg wel eens op een off-road rond rijdt? Die is namelijk wel tof. Heeft duidelijk enorm de pik op scooters (hulde) en stuitert regelmatig van de trappen bij het kantoor van de Gemeente (om te oefenen...).

Nee, ik rij in de Bijlmer op een off-road, heb een hekel aan opgevoerde scooters, en rij regelmatig de trap van de Stadsdeelraad Zuidoost op en af om te oefenen.
 
Ik val een beetje laat in deze topic binnen, druk met werken....Maar wil toch benadrukken dat parkeerbonnetjes vooral worden geschreven door parkeercontroleurs en dat zijn dus niet \"de politie\" en zij kunnen/mogen geen boeven vangen, in de struiken liggende flitsers zijn vooral mensen van de verkeershandhavingsteams met beperkte opsporingsbevoegdheid, mogen/kunnen helemaal geen boeven vangen en zijn dus ook niet \"de politie\", en binnen de politieorganisatie waar ik werk is geen enkele aandacht geweest voor de al 3 jaar \"nieuwe\" kentekenplaat voor motorfietsen.
De meeste dienders, net als enkele motorrijders...????, weten dus helemaal niet dat motoren van een nieuwe kentekenplaat moeten zijn voorzien, in plaats van vakkenis buiten hun eigen intresse bij te houden zijn ze nl druk geweest met boeven gevangen.
Ik ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat de 1e 5 M-F ers zich kunnen melden die een bon hebben gehad voor te kleine kentekenplaat.

En gelukkig beseffen de meeste vrachtwagenchauffeurs, en het bedrijf waar ze voor werken, dat het niet echt fijn is te moeten leven met het besef dat je iemand hebt doorgereden die in je dode hoek zat, en zorgen ze zelf al ervoor dat die dodehoekspiegel erop zit of komt. Ook buiten de dreiging van een bon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan