Kilometerheffing: Geef je reactie

Wat vind jij, met alle argumenten in het topic?

  • Ik ben voor

    Stemmen: 24 6,9%
  • Ik ben tegen

    Stemmen: 316 91,3%
  • Ik weet het niet

    Stemmen: 6 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    346
Ow oke dus dat zou betekenen dat we dus nu allerlei gratis diensten voor elkaar zouden doen, of ruilen met middelen ter compensatie zoals jij zegt; goederen.
Dat is ook een onderdeel van de economische wetenschap; 'bartering'. Net als 'geld'.
:)

Nee helaas dat gebeurd niet (ik zou het wel willen zien hoor, dat is namelijk een ander punt van mijn verhaal) maar nee dat is niet zo want voor alles moet je geld betalen. Ze zeggen toch niet voor niks, voor niks gaat de zon op.':')

Vandaar dat ik zeg..in deze economie draait het alleen om geld. ;) Asl ik zou zeggen dat het draait om goederen zou ik maar de helft van de waarheid spreken, en zou ik mezelf voor de gek houden. Dat kan je niet ontkennen.
Je hebt ook wel een punt hoor.

Als 'econoom' voel ik soms de neiging om te veel uit te gaan leggen hoe het vakgebied in elkaar steekt, tov de term 'economie' die voor alles en nog wat gebruikt wordt.
 
Nu blijkt dat alle mooie cijfers, die Eurlings in zijn halleluja verhalen rondstrooit niet kloppen!
In zijn sprookjes zou zo'n 68% van de betalende weggebrukers goedkoper uit zijn dank zij zijn kilometerheffing....
Niets blijkt echter minder waar te zijn, volgens de heer Charlie Aptroot, kamerlid voor de VVD.
Om het plaatje compleet te maken: De echte cijfers over de kilometerheffing mogen niet naar buiten gebracht worden. De kamer heeft een geheime briefing gekregen over dit onderwerp, waarover geen mededelingen gedaan mogen worden.

Voor mij is het overduidelijk : Wij worden allemaal belogen en bedrogen inzake de kilometerheffing!
 
Nu blijkt dat alle mooie cijfers, die Eurlings in zijn halleluja verhalen rondstrooit niet kloppen!
In zijn sprookjes zou zo'n 68% van de betalende weggebrukers goedkoper uit zijn dank zij zijn kilometerheffing....
Niets blijkt echter minder waar te zijn, volgens de heer Charlie Aptroot, kamerlid voor de VVD.
Om het plaatje compleet te maken: De echte cijfers over de kilometerheffing mogen niet naar buiten gebracht worden. De kamer heeft een geheime briefing gekregen over dit onderwerp, waarover geen mededelingen gedaan mogen worden.

Voor mij is het overduidelijk : Wij worden allemaal belogen en bedrogen inzake de kilometerheffing!

:^ what's new? :(
Is toch ook nog nooit anders geweest.... :r
Het heeft m.i. weinig betekenis gehad dat bijna iedereen in Nederland NEE zei tegen de kilometerheffing. Als de publieke opinie onze regering niet bevalt, overrulen ze de mening van het volk toch gewoon? ;(
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat men daar op doelt, maar ook dat is toch oud nieuws? ? ?

Daar begon het immers allemaal om,,, zegt men dan he...

:) :) :)
 
Dat is ook een onderdeel van de economische wetenschap; 'bartering'. Net als 'geld'.
:)Je hebt ook wel een punt hoor.

Als 'econoom' voel ik soms de neiging om te veel uit te gaan leggen hoe het vakgebied in elkaar steekt, tov de term 'economie' die voor alles en nog wat gebruikt wordt.

Gegeven jouw studies lijkt het mij bewonderenswaardig dat je nog met een zeker optimisme in de wereld staat. Het is een beerput met een dun laagje chroom, waarvan de kilometerheffing voorbeeld optima forma. Aansluitend klimaatwetenschappen, onderzoek Irak.
 
Gegeven jouw studies lijkt het mij bewonderenswaardig dat je nog met een zeker optimisme in de wereld staat. Het is een beerput met een dun laagje chroom, waarvan de kilometerheffing voorbeeld optima forma. Aansluitend klimaatwetenschappen, onderzoek Irak.
Het is nog nooit zo goed met ons (nl) gegaan als nu. Dan is optimisme toch niet zo moeilijk?
 
Ze ( wie het ook mag zijn...) zullen toch altijd wel iets proberen om het de motorrijders ongemakkelijk te laten worden.

(vorige maand)
<<>>
De RAI Vereniging zegt in een persbericht van 7 januari 2010: "De invoering van een periodieke keuring voor gemotoriseerde tweewielers is zeker wenselijk als gekeken wordt naar de ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit. Verkeersveiligheid, en milieu zijn de twee belangrijkste drijfveren achter de wens voor een periodieke keuring. Ook de gelijke behandeling tussen de eerste, af-fabriek montage, en de aftermarket montage van onderdelen maken een periodieke keuring een geschikt instrument voor controle en handhaving."
<<>>

Waarna de MAG weer in verzet komt uiteraard.
 
Volgens mij zijn het enkel de slaapkoppen die menen op hun achterste te kunnen rusten omdat het kabinet gevallen is en de motorrijder niet gekl..t gaat worden.De km-kastjes bouwer en de rest van deze lobby wil wel z'n geïnvesteerde geld terug.De rai vereniging ,anwb e.a. organisaties zijn nog volop bezig negatieve regeltjes te verzinnen om het motorrijden lastiger te maken.Dus wel degelijk de boel in de gaten houden.Maar dat is dan ook een kwaal in een democratie.Deze last heb je natuurlijk niet in een dictatuur.
 
Volgens mij zijn het enkel de slaapkoppen die menen op hun achterste te kunnen rusten omdat het kabinet gevallen is en de motorrijder niet gekl..t gaat worden.De km-kastjes bouwer en de rest van deze lobby wil wel z'n geïnvesteerde geld terug.De rai vereniging ,anwb e.a. organisaties zijn nog volop bezig negatieve regeltjes te verzinnen om het motorrijden lastiger te maken.Dus wel degelijk de boel in de gaten houden.Maar dat is dan ook een kwaal in een democratie.Deze last heb je natuurlijk niet in een dictatuur.

Is de VN/EU géén dictatuur? O-) :X

Overkoepelende organisatie (bijv. ACEM) opgericht uit monde van div. andere organisatie's doet niet anders dan 'dingen' verzinnen.
Strengere eisen motorfietsen op komst
8-) als ze de centen al ruiken, dan zullen ze die pakken ook...
CO2-tax.....ze zeggen van niet,....maar vandaag of morgen hangen ze er op één of andere manier toch een donatie-potje aan.
 
Het gaat de goede kant op. Voorlopig lijkt uitstel van een jaar waarschijnlijk.
En als we er dan nog voor zorgen dat grijs-5 niet levensvatbaar wordt,
dan is er geen vuiltje aan de lucht.
 
Eurlings begon al te draaien op het moment dat ie "advies" vroeg aan de anwb...

Vergis je niet in het cda en da durven zij zich nog eens "sociaal" te noemen ook, kijk maar eens naar het verleden hoe sociaal en welke plannetjes zij al bedacht hebben of onder hun "bewind" doorgevoerd zijn...

Als je een beetje nadenkt stem je nooit meer op die gasten, laat ze zichzelf alsjeblieft opheffen en wel NU...
 
Volgens mij zijn het enkel de slaapkoppen die menen op hun achterste te kunnen rusten omdat het kabinet gevallen is en de motorrijder niet gekl..t gaat worden.De km-kastjes bouwer en de rest van deze lobby wil wel z'n geïnvesteerde geld terug.De rai vereniging ,anwb e.a. organisaties zijn nog volop bezig negatieve regeltjes te verzinnen om het motorrijden lastiger te maken.Dus wel degelijk de boel in de gaten houden.Maar dat is dan ook een kwaal in een democratie.Deze last heb je natuurlijk niet in een dictatuur.
We zitten toch al in een dictatuur ( of is het erger ? )
Want naar het volk word niet geluisterd !
Wat ze in den haag verzinnen en willen voeren ze ook door.
Als 80% van de bevolking ergens tegen is trekken ze zich er niets van aan.
Al stemd het hele volk Wilders dan gaan hun ogen nog niet open.
Nee dan laten ze Wilders omleggen net als Fortuin.
Als die partij van harri potter maar niet weer aan het bewind komt die schijnheilige dictator.
 
Eurlings begon al te draaien op het moment dat ie "advies" vroeg aan de anwb...

Vergis je niet in het cda en da durven zij zich nog eens "sociaal" te noemen ook, kijk maar eens naar het verleden hoe sociaal en welke plannetjes zij al bedacht hebben of onder hun "bewind" doorgevoerd zijn...

Als je een beetje nadenkt stem je nooit meer op die gasten, laat ze zichzelf alsjeblieft opheffen en wel NU...


het CDA is niet het model voor een christelijke partij,, in serieuze christelijke kringen worden ze al jaren niet meer als serieus partij gezien....

maar goed het lijkt erop dat het voorlopig van tafel is,, maar ik denk dat de gestegen houderschapbelasting die omhoog ging en de BMP zou afgebouwd worden word niet terug gedraaid
 
Terug
Bovenaan Onderaan