VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 12 Summeredition

SP meeting reloaded part 2 2008

  • 1:SP Headquarters Ulestraten & daarna whatever

    Stemmen: 4 80,0%
  • 2:Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3:Duitsland

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4:België

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5:Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.
was er vandaag een of andere tourtocht vanuit de sp club of vanuit het topic hier?
kwam straks in zeeland(dorp in noord brabant)een stel sp1 sp2 en firestorms tegen.

tevens denk ik dat ik ook over mn volgende motor uit ben.
triumph street triple 675 cc in lightning white

dit wordt het laatste seizoen op de SP1 dan,voor de winter gaat ie in de verkoop
 
was er vandaag een of andere tourtocht vanuit de sp club of vanuit het topic hier?
kwam straks in zeeland(dorp in noord brabant)een stel sp1 sp2 en firestorms tegen.

tevens denk ik dat ik ook over mn volgende motor uit ben.
triumph street triple 675 cc in lightning white

dit wordt het laatste seizoen op de SP1 dan,voor de winter gaat ie in de verkoop


Dat kon wel eens een hele goede keuze zijn. :Y

:W
 
was er vandaag een of andere tourtocht vanuit de sp club of vanuit het topic hier?
kwam straks in zeeland(dorp in noord brabant)een stel sp1 sp2 en firestorms tegen.

tevens denk ik dat ik ook over mn volgende motor uit ben.
triumph street triple 675 cc in lightning white

dit wordt het laatste seizoen op de SP1 dan,voor de winter gaat ie in de verkoop


Al gereden op zo'n ding?
 
Dat kon wel eens een hele goede keuze zijn. :Y

:W

Van wat ik gehoord heb, zou de speed triple het beste hebben in een naked-bike :Y :Y

M'n vrouw heeft 2 jaar op een Daytona T595 gereden. Echt geweldig geluid die 3-cilinder en een beetje 2-cilinder en 4 cilinder eigenschappen (best of both worlds :+ )
 
Van wat ik gehoord heb, zou de speed triple het beste hebben in een naked-bike :Y :Y

M'n vrouw heeft 2 jaar op een Daytona T595 gereden. Echt geweldig geluid die 3-cilinder en een beetje 2-cilinder en 4 cilinder eigenschappen (best of both worlds :+ )
ik ga denk ik voor de street triple,das het 675 daytona blok
speed triple is 1075
 
Hallo, ik ben vandaag bezig geweest met het vervangen van alle olien in de motor. Betreft een SP1 uit 2001. Alleen de vraag is nu ff, hoeveel motorolie moet er nu in, ik heb namelijk het onderhoudsboekje niet bij me en ben ergens anders. Wie kan me helpen? Ik heb het olie filter ook vervangen, dus wie kan ff zijn onderhoudsboekje er op naslaan? Alvast bedankt
 
Hallo, ik ben vandaag bezig geweest met het vervangen van alle olien in de motor. Betreft een SP1 uit 2001. Alleen de vraag is nu ff, hoeveel motorolie moet er nu in, ik heb namelijk het onderhoudsboekje niet bij me en ben ergens anders. Wie kan me helpen? Ik heb het olie filter ook vervangen, dus wie kan ff zijn onderhoudsboekje er op naslaan? Alvast bedankt

Hoop dat het nog op tijd is, ff opschrijven: alleen olie verversen 3.5 liter
olie + filter 3.9 liter

:)
 
Laatst bewerkt:
Mooie OT weer Donny *O* . Moeten echt eens een tochtje maken, maar ben nu nog even bezig met de vering, maybe hyperpro voor achter.

Voor de liefhebber nog wat (standaard) wallpapertjes 8-)

146_02_02+2002_honda_rc51+left.jpg
146_02_03+2002_honda_rc51+front_left.jpg
146_02_07+2002_honda_rc51+right_frame_only.jpg


http://www.sportrider.com/bikes/2002/146_02_2002_honda_rc51/index.html
 
Zo, mijn skatje is weer thuis. :')
Na 5 maanden stalling vond ik het vandaag maar eens tijd worden.
Eerste puntje: De dempers blijven! :Y Vandaag 250 km gereden waarvan de laatste 100 zonder oordoppen en het valt eigenlijk allemaal wel mee met de herrie. Die custom Db-killers doen hun werk denk ik.
Zit alleen te dubben of ik wel zo gelukkig ben met die high-mount montage. Ik heb maat 45 en ik zit steeds met mijn hakken tegen de omhoog lopende uitlaat buizen. Op het rechte eind is dat niet zoon probleem maar bij het betere bochtenwerk, bij het verzitten, zitten ze toch enigzins in de weg.

Mocht er iemand zijn met Standard mount 2 Bros dempers met dezelfde aansluiting en graag high-mount wil dan is dat wat mij betreft een overweging waard om de linkpipes te ruilen. Geen idee of het mogelijk is maar dat kunnen altijd proberen.

Wat is er gebeurd deze winter?

- Kleppen gecontroleerd. 2 kleppen vielen buiten te tolerantie en zijn dus gesteld.
- Olie en filter vervangen.
- Nieuwe voorband

- 2 ringen tussen de schokdemper en het frame gemonteerd:
DSC_1925.JPG

Stuurt merkbaar vlotter. Alsof de motor 50kg lichter is geworden. Extra druk op de polsen valt me tot nu toe mee.

- De Twee Gebroeders gemonteerd:
DSC_1918.JPG


- Powercommander II:
DSC_1928.JPG


- Andere Hugger:
DSC_1921.JPG


- En een echte 'White Power' Honda sticker op me ruitje geplakt:
DSC_1916.JPG


- Bijna vergeten... Lockhart Phillips knippers:
DSC_1915.JPG

Kost je een binnenkuip |( , maar dan heb je ook wat...

To do:
- Afstellen op de Dyno
- Achterband MPR2-180
- Koppelingsvloeistof (vergeten :$ , maar kan volgend jaar ook wel samen met de remmerij)

Wishlist:
- Helibars of SBK-stuur.
- Corbin
- Velgen andere kleur
- HRC stickers!


Was het weer. Groeten!
 
Laatst bewerkt:
@vinnie.

ik heb je denk ik vanmiddag gespot in mechelen :Y
zag een black edition SP met high mounts en een wit/oranje jas. en een ongelofelijk mooie sound :9~ :P
 
Zo, mijn skatje is weer thuis. :')


Wat is er gebeurd deze winter?

- Kleppen gecontroleerd. 2 kleppen vielen buiten te tolerantie en zijn dus gesteld.

Aa, bij jou dus ook. Dan moet dat fabeltje dat SP kleppen altijd goed staan maar eens uit de wereld. Alle 25.000 km checken dus. ;)
 
Wij gisteren in Hockenheim ONK kijken... wat blijkt op de terugweg naar huis... Hakman was er ook !!
Wij hebben in de SachsKurve zitten kijken trouwens.
(Qua layout zijn Hockenheim en Papenburg gelijk.. alleen Papenburg is iets gekrompen in de was zegmaar) ;)

Volgende keer beter Peter !! (moet lukken want we gaan samen naar Ecuyers ! hahaha) :)

Mekaar niet gezien nee .. Heb de hele dag rondgerommeld rond de pitbox van Westerman racing. Ferry 17e en Fred 21e (ja, ja, nu met twee rijders). Tijdens de kwalificatie drijfnat, 'smiddags met de race droog. Technisch en qua rijden alles vlekkeloos verlopen, nu gaan bouwen aan de posities.
Is een hele hijs effe op en neer naar Hockenheim maar was een prima dagje! *O*
 
@vinnie.

ik heb je denk ik vanmiddag gespot in mechelen :Y
zag een black edition SP met high mounts en een wit/oranje jas. en een ongelofelijk mooie sound :9~ :P
HAhaha ruig!

Ja dat was Ikke. Ik heb een afgekeurde politie jas gekregen. Dat zorgde wel voor wat commotie bij andere rijders:

gepaktdoordewouteresize.jpg

genaaid voelen door een agent!

Vanmiddag was er een Megameeting voor Limburgse motorrijders. (beetje het kleine provinciale broertje van de landelijke Megameeting)

CIMG0197resize.jpg


Daarna heb ik een klein rondje heuvellandroute gereden. Het was nog goed weer ook nog! (wat nou hagel en sneeuwbuien?!)

Leuk om gespot te worden! klein wereldje is het toch he? Maar dan was jij ook een behoorlijk eind van huis?! was je op de motor (die BMW's?), of zat je op een terrasje te genieten van waterig zonnetje?
 
Laatst bewerkt:
HAhaha ruig!

Ja dat was Ikke. Ik heb een afgekeurde politie jas gekregen. Dat zorgde wel voor wat commotie bij andere rijders:

[afbeelding]
genaaid voelen door een agent!

Vanmiddag was er een Megameeting voor Limburgse motorrijders. (beetje het kleine provinciale broertje van de landelijke Megameeting)

[afbeelding]

Daarna heb ik een klein rondje heuvellandroute gereden. Het was nog goed weer ook nog! (wat nou hagel en sneeuwbuien?!)

Leuk om gespot te worden! klein wereldje is het toch he? Maar dan was jij ook een behoorlijk eind van huis?! was je op de motor (die BMW's?), of zat je op een terrasje te genieten van waterig zonnetje?

Hoeveel van de LRT hebben meegereden :?
Volgens mij zie ik wat bekenden op de foto's
(2-wheel verzuimd steeds om zijn gezicht ook daar weer eens te laten zien :$ :$ :$ :$ )
 
Hoeveel van de LRT hebben meegereden :?
Volgens mij zie ik wat bekenden op de foto's
(2-wheel verzuimd steeds om zijn gezicht ook daar weer eens te laten zien :$ :$ :$ :$ )

Ik denk dat we met een man of 40 waren... het slechte weer zorgde voor een matige opkomst. het was desondanks erg gezellig.

Wist niet dat je ook op LRT actief was?!
 
Laatst bewerkt:
was er vandaag een of andere tourtocht vanuit de sp club of vanuit het topic hier?
kwam straks in zeeland(dorp in noord brabant)een stel sp1 sp2 en firestorms tegen.

Ja we hebben vandaag met de VTR1000 F & SP club een tochtje gereden door Brabant ,en inderdaad door Zeeland gereden.
Gelukkig hebben we in Nederland hele goede weermannen die precies weten wat voor weer ze moeten voorspellen :N .
 
HAhaha ruig!

Ja dat was Ikke. Ik heb een afgekeurde politie jas gekregen. Dat zorgde wel voor wat commotie bij andere rijders:

[afbeelding]
genaaid voelen door een agent!

Vanmiddag was er een Megameeting voor Limburgse motorrijders. (beetje het kleine provinciale broertje van de landelijke Megameeting)

[afbeelding]

Daarna heb ik een klein rondje heuvellandroute gereden. Het was nog goed weer ook nog! (wat nou hagel en sneeuwbuien?!)

Leuk om gespot te worden! klein wereldje is het toch he? Maar dan was jij ook een behoorlijk eind van huis?! was je op de motor (die BMW's?), of zat je op een terrasje te genieten van waterig zonnetje?

nee, we waren met de auto ;(
week-endje gehad in het limboland :P
ik zag ook die politiejas en vond het al vreemd ;)
maar je steelt echt de show met die zwarte, en die mooie sound :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan